Χίος, Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου

1.446 Τούρκοι στη Χίο για τις Απόκριες

Μειωμένες σε σχέση με πέρσι οι αφίξεις. Η ισοτιμία λίρας - ευρώ η κυριότερη αιτία της πτώσης εκτιμά ο Δ. Καράλης
Τετ, 01/03/2017 - 15:21

1.446 Τούρκους προσέλκυσαν στη Χίο τα έθιμα της αποκριάς και της Καθαρής Δευτέρας, αριθμός επισκεπτών ικανός για να ανασάνει μερικώς η αγορά, πλην όμως μειωμένος σε σχέση με πέρσι,  που κυμάνθηκε στους 1.800 με 1.900, στο τριήμερο το οποίο συνέπεσε χρονικά στο διάστημα 12 – 14 Μαρτίου.

Τα στοιχεία του Τμήματος Τουρισμού, που παρουσίασε στο Ράδιο «Α» ο δημοτικός σύμβουλος, Δημήτρης Καράλης (μέχρι χθες αντιδήμαρχος Τουρισμού, που διατηρεί όμως και στο νέο δημοτικό σχήμα την αρμοδιότητα στο συγκεκριμένο αντικείμενο), για τους δύο πρώτους μήνες του 2017 δείχνουν ότι το τουριστικό ρεύμα από την Τουρκία προς το νησί μας παραμένει ικανοποιητικό, όπως είπε, όμως σε σχέση με πέρσι ο Γενάρης παρουσιάζει μείωση, ενώ αντίθετα ο Φλεβάρης αύξηση, με την παράμετρο όμως του τριήμερου της αποκριάς.

Επίσης οι δύο πρώτοι μήνες του ’17 καταγράφουν περισσότερους Τούρκους τουρίστες από τους αντίστοιχους μήνες του ’15.

Αναλυτικά το Γενάρη του ’17 ήρθαν 1.852, τον ίδιο μήνα του ’16 2.183 και τον Γενάρη του ’15 1.774. Επίσης τον Φεβρουάριο του ’17 ήρθαν 2.768, του ’16 2.097 και του ’15 2.636 Τούρκοι τουρίστες.

Ο κ. Καράλης θεωρεί ότι η κάμψη που παρατηρείται οφείλεται κυρίως σε οικονομικούς λόγους, αφού οι αλλαγές στην ισοτιμία λίρας – ευρώ μας έχουν μετατρέψει σε ακριβότερο προορισμό, αλλά εκτιμά ότι η Ελλάδα – σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες τις οποίες επέλεγαν οι Τούρκοι για διακοπές – εξακολουθεί να είναι ο πιο προσιτός γι’αυτούς  προορισμός.

Όσο για τις πολιτικές εξελίξεις – προκλήσεις, αυτές θεωρεί ότι δεν επηρεάζουν σημαντικά εκείνους που επιλέγουν τα νησιά μας για διακοπές.

«Αν κάτι επηρεάσει σημαντικά, θα είναι το δημοψήφισμα που θα γίνει την Κυριακή του Πάσχα στην Τουρκία, στο οποίο η συμμετοχή είναι υποχρεωτική», κατέληξε ο κ. Καράλης.

 

 

Σχετικά Άρθρα

Μεθοδολογίες προσαρμογής και δυναμικής επιτάχυνσης για την εταιρεία
Πέμ, 22/02/2018 - 17:46
Στελέχη και εργαζόμενοι που συμμετείχαν στο πρώτο Program Increment Planning Event, στο Κέντρο Πολιτισμού "Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος".

H INTERAMERICAN, αναγνωρίζοντας όχι μόνο τη σημασία της τεχνολογίας αλλά και της μεθοδολογίας για την ανάπτυξη προϊόντων και εφαρμογών, προχωρεί στον μετασχηματισμό της Διεύθυνσης Πληροφορικής, σε συνδυασμό με την εταιρική στρατηγική για την υιοθέτηση ενός νέου, σύγχρονου μοντέλου εργασίας. Με τις αλλαγές στον κομβικό τομέα του ΙΤ, η εταιρεία αποκτά την απαιτούμενη ευελιξία μέσα σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ταχύτατα, ώστε να εκμεταλλεύεται αποτελεσματικά κάθε αναδυόμενη ευκαιρία.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN δημιούργησε πριν από εννέα μήνες μια ομάδα Scrum με product owner τον γενικό διευθυντή ΙΤ & Services της εταιρείας Ξενοφώντα Λιαπάκη και μέλη από τη Διεύθυνση Πληροφορικής, τη Διεύθυνση Προσωπικού, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη του Agile. Αποστολή της ομάδας είναι ο μετασχηματισμός της Διεύθυνσης Πληροφορικής με ενσωμάτωση των πρακτικών Lean και Αgile στον πυρήνα των λειτουργιών της.

Κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα, εκπαιδεύτηκαν σταδιακά product owners, Scrum masters, μέλη ομάδων ανάπτυξης, οι κυριότεροι business stakeholders, καθώς και τα ανώτατα διοικητικά στελέχη της εταιρείας. Συνολικά, στην εκπαίδευση συμμετείχαν περισσότερα από 220 άτομα, εκ των οποίων 40 έχουν ήδη λάβει πιστοποίηση. Επίσης, δημιουργήθηκε μια κοινότητα με την ονομασία "Agile Studio", με εκπαίδευση της πρώτης γενιάς των agile coaches, οι οποίοι παρέχουν συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση για τον μετασχηματισμό του οργανισμού. Ακόμη, μετασχηματίστηκε το παραδοσιακό Project Management Office (PMO), με στόχο την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση του εταιρικού χαρτοφυλακίου σε σχέση με τις προτεραιότητες και τη στρατηγική της INTERAMERICAN, την αξία της κάθε πρωτοβουλίας, τη διαχείριση των πιθανών κινδύνων και την ενημέρωση των ανωτάτων διοικητικών στελεχών της εταιρείας.

Η πορεία προς τον μετασχηματισμό ξεκίνησε με δύο ομάδες, στο πλαίσιο Scrum. Σήμερα, όλη η ανάπτυξη του software της εταιρείας οργανώνεται σε τρία tribes, που περιλαμβάνουν εικοσιτέσσερεις ομάδες Scrum και δύο ομάδες Nexus. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης συστημάτων ασφαλιστικών λειτουργιών, έχουν οριστεί τρία chapters, τα εξής: software engineering, testing και business analysis. Παράλληλα, εισάγονται δύο νέα chapters με εξειδίκευση στην ανάπτυξη λύσεων digital business και DevOps. Όλοι αυτοί οι μηχανισμοί εξασφαλίζουν οικονομία κλίμακος σε επίπεδο προϊόντος, πλατφόρμας, δεξιοτήτων και εφαρμοζομένων προτύπων.

Το πιο σημαντικό στοιχείο του μετασχηματισμού του τομέα Πληροφορικής στην INTERAMERICAN είναι η οργάνωση του Program Management Circle, βασισμένου στο πλαίσιο SAFE. Στόχο του προγράμματος αποτελεί η διαχείριση του εταιρικού χαρτοφυλακίου και η προετοιμασία-υλοποίηση, σε συνεργασία με το Agile Studio, του Program Increment Planning Event, της κορυφαίας λειτουργίας για την ευθυγράμμιση και τον χρονοπρογραμματισμό των ομάδων σύμφωνα με τις προτεραιότητες και τη στρατηγική της εταιρείας.

Το πρώτο Program Increment Planning Event της INTERAMERICAN -και πρώτο αναλόγου μεγέθους στην ελληνική ασφαλιστική αγορά- οργανώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία στις 5 και 6 Φεβρουαρίου στο Κέντρο Πολιτισμού "Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος". Στις εργασίες, τις οποίες παρακολούθησε καθ' όλο τη διήμερο η εκτελεστική ομάδα διοίκησης, συμμετείχαν περισσότερα από 180 στελέχη και εργαζόμενοι της εταιρείας.