Χίος, Κυριακή 21 Ιανουαρίου

177,2 εκατ. ευρώ η παραγωγή ασφαλίστρων της INTERAMERICAN κατά το πρώτο εξάμηνο, αυξημένη κατά 5,9%

Κερδοφορία και υψηλή φερεγγυότητα
Τετ, 13/09/2017 - 16:37

Η INTERAMERICAN κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 αύξησε σημαντικά την κερδοφορία της, παρουσιάζοντας κέρδη προ φόρων 15,5 εκατ. ευρώ και λειτουργικά (επαναλαμβανόμενα) κέρδη προ φόρων 10,1 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 57,8% έναντι του αντίστοιχου περυσινού εξαμήνου (6,4 εκατ.). Σε σημαντικό βαθμό, τα λειτουργικά κέρδη οφείλονται στα αποτελέσματα παραγωγής ασφαλίστρων, παρά τις δυσκολίες του οικονομικού περιβάλλοντος. Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα έφθασαν στα 177,2 εκατ. ευρώ, έναντι 167,3 εκατ. πέρυσι.
 
Επίσης, ο όμιλος παρουσιάζει υψηλούς δείκτες φερεγγυότητας, κατά Solvency II, των τριών ασφαλιστικών εταιρειών του. Συγκεκριμένα, η φερεγγυότητα ανέρχεται στο 169% για την εταιρεία Ζωής, στο 202% για την εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων με την εφαρμογή του Μερικού Εσωτερικού Μοντέλου και στο 136% για την εταιρεία Βοήθειας. Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της INTERAMERICAN, στο κλείσιμο Ιουνίου 2017, ανέρχεται σε 212,5 εκατ. ευρώ.
 
Η αύξηση της παραγωγής κατά 5,9%, που υπερβαίνει τις 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την αύξηση που παρουσίασε αντιστοίχως η ελληνική ασφαλιστική αγορά, υπογραμμίζει τη δυναμική των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων της INTERAMERICAN σε μια περίοδο κατά την οποία η Διοίκησή της έχει δρομολογήσει σημαντικές αλλαγές, στη βάση ενός ευρύτερου ανασχεδιασμού του εμπορικού τομέα και του επιχειρησιακού πλάνου για την προσεχή πενταετία.
 
Πιο αναλυτικά, σημειώθηκε παραγωγή μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων 40 εκατ. ευρώ στον κλάδο Ζωής, συμπεριλαμβανομένων των unit linked προϊόντων (αύξηση 23% συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο 2016), 43,3 εκατ. στον κλάδο Υγείας (αύξηση 4,8%) και 93,9 εκατ. στις Γενικές Ασφαλίσεις, μαζί με τα ασφάλιστρα του τομέα Βοήθειας (αύξηση 0,4%). Στα αποτελέσματα αυτά συνεισέφεραν ουσιαστικά όλα τα δίκτυα διανομής: το εταιρικό δίκτυο Agency, το δίκτυο συνεργαζομένων Brokers, οι απευθείας πωλήσεις-Anytime, οι τραπεζικές συνεργασίες και τα υπόλοιπα κανάλια. Η συνεισφορά τους δικαιώνει την πολυκαναλική πολιτική της INTERAMERICAN στη διανομή με κάθε τρόπο που θα ήθελε ο πελάτης, με την εταιρεία να δίνει χώρο και περιθώρια εξειδικευμένης προσέγγισης των ασφαλιστικών αναγκών στους συνεργάτες πωλήσεων και με κατεύθυνση του δυναμικού του δικτύου Agency εστιασμένη στον απαιτητικό ρόλο του συμβούλου. Η εστίαση στην απόδοση αξίας στον πελάτη επιβεβαιώνεται σταθερά και από τις συνεχώς βελτιούμενες διαδικασίες πληρωμών και αποζημιώσεων σε δικαιούχους, που κατά το πρώτο εξάμηνο ανήλθαν σε 113,8 εκατ. ευρώ.
 
Ειδικότερα, η INTERAMERICAN κατά το πρώτο εξάμηνο έχει επανακάμψει αποφασιστικά στον κλάδο Ζωής, έχει βελτιώσει την ισορροπία στο μείγμα των Γενικών Ασφαλίσεων (κλάδος αυτοκινήτου έναντι λοιπών κλάδων) διατηρώντας τον ηγετικό ρόλο στην αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου και την αυξητική τάση του πελατολογίου της Anytime. Η εταιρεία φιλοδοξεί να ξεπεράσει τα 500 εκατ. ευρώ σε παραγωγή έως και το 2022 και να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς, κυρίως στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου και στην υγεία, όπου θα αναλάβει ανατρεπτικές πρωτοβουλίες, με χρήση του μοντέλου δυναμικής τιμολόγησης και με σημαντικά κίνητρα και πολλαπλότητα επιλογών για τους πελάτες.
 
«Η INTERAMERICAN βρίσκεται σε σταθερή τροχιά εκσυγχρονισμού και ανταπόκρισης τόσο στα σημερινά δεδομένα όσο και τις μελλοντικές συνθήκες της αγοράς, διατηρώντας σε ικανοποιητικό επίπεδο τα οικονομικά αποτελέσματά της. Η κερδοφορία επιτυγχάνεται με ταυτόχρονη διατήρηση υψηλής κεφαλαιοποίησης, δηλαδή της φερεγγυότητας και αξιοπιστίας της εταιρείας. Θέτουμε τα θεμέλια μιάς νέας επιχειρηματικής στρατηγικής, με ανανεωμένη την προσέγγιση των αναγκών και της σχέσης μας με τους πελάτες, που θα υποστηριχθεί και από τον νέο τρόπο εργασίας τον οποίο σταδιακά εισάγουμε σε όλους τους τομείς της οργάνωσης, της διοίκησης και των πωλήσεων, με ιδιαίτερη εντατικοποίηση της ανάπτυξης των δικτύων διαμεσολάβησης, αλλά και περαιτέρω ενίσχυση της διαδικτυακής πώλησης. Ενισχύουμε την ανταγωνιστικότητά μας μέσω της καινοτομίας και της ψηφιοποίησης και προχωρούμε, μέσω οικοσυστημάτων, στην εκπλήρωση της αποστολής μας να υποστηρίζουμε την ποιότητα και τη διάρκεια ζωής των πελατών μας» τονίζει, δίνοντας ένα γενικό περίγραμμα στρατηγικού προσανατολισμού, ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου INTERAMERICAN.
 
Οι μέτοχοι   
Ιδιαίτερα υποστηρικτική είναι και η στάση της μητρικής ACHMEA έναντι της INTERAMERICAN, με μακρόχρονη δέσμευση για την παρουσία στην Ελλάδα και συνεχή ανανέωση της εμπιστοσύνης στη διοικητική ομάδα της εταιρείας. Επισημαίνεται ότι η ACHMEA παρουσίασε λειτουργικά κέρδη εξαμήνου 223 εκατ. ευρώ και υψηλό δείκτη φερεγγυότητας (185%), ενώ το μετοχικό κεφάλαιό της ανέρχεται σε 9,9 δισεκατομμύρια ευρώ.
 
 

Σχετικά Άρθρα

«Μεγάλωσε» και η χωρητικότητα του ελληνικού στόλου κατά 10,26%
Σάβ, 20/01/2018 - 19:18
ελληνόκτητος στόλος

Οι συγχωνεύσεις ναυτιλιακών  εταιρειών ελληνικών συμφερόντων σημάδεψαν το 2017.  Το νόμισμα όμως  έχει δύο όψεις. Καταρχήν ο αριθμός των ελληνόκτητων εταιρειών μειώθηκε κατά 6,43%  σε  σύγκριση με το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της Petrofin Research. Έκλεισαν  41 εταιρείες. Την ίδια χρονιά   κατεγράφησαν  11 νέες ναυτιλιακές εταιρείες.  

Στην  εξίσωση αυτή αν προστεθεί  η αύξηση σε αριθμό πλοίων αλλά και σε χωρητικότητα του ελληνόκτητου στόλου  οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι το φαινόμενο των συγχωνεύσεων εταιρειών  ήταν το 2017  πιο έντονο σε βάθος 20ετίας. Ο αριθμός των ναυτιλιακών εταιρειών  για πρώτη φορά από το 1998 έκανε αρνητικό ρεκόρ και έπεσε κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 600, κλείνοντας στις  597.
 

Ο ελληνόκτητος  στόλος αυξήθηκε και αριθμεί 5.281 πλοία έναντι 5.230 το 2016 ποσοστό αύξησης  1%. Επίσης αυξήθηκε η χωρητικότητά του  κατά  10,26%.

Σύμφωνα με την έρευνα της Petrofin:  

1.            Οι στόλοι με περισσότερα των 25 πλοίων  αποτελούν το 67,07%   του ελληνόκτητου στόλου τόσο σε αριθμό πλοίων όσο και σε χωρητικότητα. Ο αριθμός των ναυτιλιακών εταιρειών με στόλο άνω των 25 πλοίων αυξήθηκαν και έφθασαν μέσα στο 2017 τις 50 έναντι  46 το 2016, 24 το 2015, 22 το 2014 και 14 το 2013.

2.            Οι  μεγάλοι γίνονται μεγαλύτεροι και με νεότερους-σύγχρονους  στόλους. Τα πλοία που ανήκουν σε στόλους άνω των 25  «κομματιών» έχουν  ηλικία 0-9 έτη ενώ αυξάνει και η χωρητικότητά τους φθάνοντας τα 199,8 εκατομμύρια τόνους dw έναντι 188,4 το 2016 και 154,3 εκ. το 2015.

3.            Οι  έλληνες πλοιοκτήτες που έχουν στόλο η χωρητικότητα του οποίου ξεπερνάει το ένα εκατομμύριο τόνους είναι πλέον 75 έναντι 68 το 2016. Οι εφοπλιστές αυτοί ελέγχουν το 79,58%  του ελληνόκτητου στόλου έναντι 77,47% το 2016 , 76,7% το 2015, 74% το 2014 και  71,33% το 2013.

4.            Ο μέσος όρος στόλων με μέσο όριο ηλικίας άνω των 20 ετών μειώθηκε στους 200 από 235 απόρροια της μείωσης του αριθμού των εταιρειών.

5.            Είναι ενδιαφέρον το στατιστικό σύμφωνα με το οποίο οι εταιρείες με σύγχρονους στόλους από πλοία ηλικίας 0-9 ετών μειώθηκαν το 2017  από 187 το 2016 στις 184 το 2017.

6.            Μεγάλη η μείωση εταιρειών με 1-2 πλοία. Από 265 το 2016 έπεσαν στις 233 το 2017.

7.            Ο μέσος όρος ηλικίας του ελληνόκτητου στόλου μειώθηκε ακόμη περισσότερο. Έφθασε τα  11,8 έτη έναντι 12,9 το 2016.

 

Πηγή: Πρώτο θέμα