Χίος, Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου

Η INTERAMERICAN για τα Προσωπικά Δεδομένα και τις κρίσιμες «72 ώρες»

Πέμ, 09/11/2017 - 17:35
Η Μαριάνα Πυργιώτη, πολιτική αναλύτρια - media training expert.

Τη σημαντική ημερίδα «Οι 72 Ώρες» με θέμα τη διαχείριση κυβερνο-επίθεσης υποστήριξε η INTERAMERICAN, συμμετέχοντας ταυτόχρονα με ομάδα στελεχών της από τον τομέα ΙΤ στο workshop διαδραστικής προσομοίωσης. Η ημερίδα οργανώθηκε από την Dome Consulting Firm, που ειδικεύεται στη διαχείριση κρίσεων και πραγματοποιήθηκε την 1η Νοεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Επί του θέματος της διαχείρισης, διακεκριμένοι Έλληνες και Ισραηλινοί ειδικοί έδωσαν απαντήσεις σε πολλά και διαφορετικά ερωτήματα, παρόντος του Νίκου Παππά, υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης. Στην εκδήλωση μίλησαν οι: Δρ Nimrod Kozlovski, ειδικός σε νομοθεσία Διαδικτύου και Τεχνολογίας, Μανώλης Σφακιανάκης, ειδικός ερευνητής-αναλυτής Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Moty Cristal, επαγγελματίας διαπραγματευτής, Μαριάνα Πυργιώτη, πολιτική αναλύτρια - media training expert, Δρ Νίκος Νικολινάκος, δικηγόρος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και Κυβερνο-Ασφάλειας.

 

«Η INTERAMERICAN, όπως και κάθε ασφαλιστική εταιρεία, απειλείται από εκούσια ή ακούσια διαρροή, κατάχρηση και αποκάλυψη των προσωπικών και ευαίσθητων εταιρικών δεδομένων που διαχειρίζεται. Γι’ αυτό η εταιρεία μας, παράλληλα με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, θωρακίζεται λειτουργικά έναντι αναλόγων κινδύνων» τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN.

 

Η εταιρεία εδώ και δέκα χρόνια έχει εγκαθιδρύσει ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ISMS) θέτοντας σε ισχύ τόσο οργανωτικά όσο και τεχνικά μέτρα, με απώτερο σκοπό την διασφάλιση της εμπιστευτικότητας, ακεραιότητας και διαθεσιμότητας των πληροφοριών. Επιπροσθέτως, φέτος έχει προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται βάσει του General Data Protection Regulation (GDPR), προκειμένου να ευθυγραμμιστεί πλήρως με το νέο, αυστηρό πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού 2016/679 για την Προστασία Δεδομένων, που θα τεθεί σε ισχύ από τον Μάιο του 2018. Η συμμόρφωση με τον κανονισμό εγγυάται την προστασία της ιδιωτικότητας των προσωπικών, πελατειακών και εταιρικών δεδομένων, ενισχύοντας τη φερεγγυότητα του οργανισμού και τη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη.

 

Το cyber risk δεν αποτελεί για τις ασφαλιστικές εταιρείες μόνο μια από τις μεγαλύτερες απειλές, αλλά ταυτόχρονα συνιστά και πρόκληση ως δυνητικά ασφαλιζόμενος κίνδυνος, που αναμένεται να αναπτυχθεί ιδιαίτερα για τη σχετική κάλυψη επιχειρήσεων που εκτίθενται στον κίνδυνο. Ενδεικτικά, οι προβλέψεις για απώλειες κερδών των επιχειρήσεων λόγω cyber crime υπολογίζεται ότι μπορεί να φθάσουν τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2019.

 

 

Σχετικά Άρθρα

Μεθοδολογίες προσαρμογής και δυναμικής επιτάχυνσης για την εταιρεία
Πέμ, 22/02/2018 - 17:46
Στελέχη και εργαζόμενοι που συμμετείχαν στο πρώτο Program Increment Planning Event, στο Κέντρο Πολιτισμού "Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος".

H INTERAMERICAN, αναγνωρίζοντας όχι μόνο τη σημασία της τεχνολογίας αλλά και της μεθοδολογίας για την ανάπτυξη προϊόντων και εφαρμογών, προχωρεί στον μετασχηματισμό της Διεύθυνσης Πληροφορικής, σε συνδυασμό με την εταιρική στρατηγική για την υιοθέτηση ενός νέου, σύγχρονου μοντέλου εργασίας. Με τις αλλαγές στον κομβικό τομέα του ΙΤ, η εταιρεία αποκτά την απαιτούμενη ευελιξία μέσα σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ταχύτατα, ώστε να εκμεταλλεύεται αποτελεσματικά κάθε αναδυόμενη ευκαιρία.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN δημιούργησε πριν από εννέα μήνες μια ομάδα Scrum με product owner τον γενικό διευθυντή ΙΤ & Services της εταιρείας Ξενοφώντα Λιαπάκη και μέλη από τη Διεύθυνση Πληροφορικής, τη Διεύθυνση Προσωπικού, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη του Agile. Αποστολή της ομάδας είναι ο μετασχηματισμός της Διεύθυνσης Πληροφορικής με ενσωμάτωση των πρακτικών Lean και Αgile στον πυρήνα των λειτουργιών της.

Κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα, εκπαιδεύτηκαν σταδιακά product owners, Scrum masters, μέλη ομάδων ανάπτυξης, οι κυριότεροι business stakeholders, καθώς και τα ανώτατα διοικητικά στελέχη της εταιρείας. Συνολικά, στην εκπαίδευση συμμετείχαν περισσότερα από 220 άτομα, εκ των οποίων 40 έχουν ήδη λάβει πιστοποίηση. Επίσης, δημιουργήθηκε μια κοινότητα με την ονομασία "Agile Studio", με εκπαίδευση της πρώτης γενιάς των agile coaches, οι οποίοι παρέχουν συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση για τον μετασχηματισμό του οργανισμού. Ακόμη, μετασχηματίστηκε το παραδοσιακό Project Management Office (PMO), με στόχο την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση του εταιρικού χαρτοφυλακίου σε σχέση με τις προτεραιότητες και τη στρατηγική της INTERAMERICAN, την αξία της κάθε πρωτοβουλίας, τη διαχείριση των πιθανών κινδύνων και την ενημέρωση των ανωτάτων διοικητικών στελεχών της εταιρείας.

Η πορεία προς τον μετασχηματισμό ξεκίνησε με δύο ομάδες, στο πλαίσιο Scrum. Σήμερα, όλη η ανάπτυξη του software της εταιρείας οργανώνεται σε τρία tribes, που περιλαμβάνουν εικοσιτέσσερεις ομάδες Scrum και δύο ομάδες Nexus. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης συστημάτων ασφαλιστικών λειτουργιών, έχουν οριστεί τρία chapters, τα εξής: software engineering, testing και business analysis. Παράλληλα, εισάγονται δύο νέα chapters με εξειδίκευση στην ανάπτυξη λύσεων digital business και DevOps. Όλοι αυτοί οι μηχανισμοί εξασφαλίζουν οικονομία κλίμακος σε επίπεδο προϊόντος, πλατφόρμας, δεξιοτήτων και εφαρμοζομένων προτύπων.

Το πιο σημαντικό στοιχείο του μετασχηματισμού του τομέα Πληροφορικής στην INTERAMERICAN είναι η οργάνωση του Program Management Circle, βασισμένου στο πλαίσιο SAFE. Στόχο του προγράμματος αποτελεί η διαχείριση του εταιρικού χαρτοφυλακίου και η προετοιμασία-υλοποίηση, σε συνεργασία με το Agile Studio, του Program Increment Planning Event, της κορυφαίας λειτουργίας για την ευθυγράμμιση και τον χρονοπρογραμματισμό των ομάδων σύμφωνα με τις προτεραιότητες και τη στρατηγική της εταιρείας.

Το πρώτο Program Increment Planning Event της INTERAMERICAN -και πρώτο αναλόγου μεγέθους στην ελληνική ασφαλιστική αγορά- οργανώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία στις 5 και 6 Φεβρουαρίου στο Κέντρο Πολιτισμού "Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος". Στις εργασίες, τις οποίες παρακολούθησε καθ' όλο τη διήμερο η εκτελεστική ομάδα διοίκησης, συμμετείχαν περισσότερα από 180 στελέχη και εργαζόμενοι της εταιρείας.