Χίος, Τρίτη 17 Ιουλίου

"INTERAMERICAN MEDIKIDS": εστίαση στην ασφάλιση υγείας των παιδιών

Τετ, 03/01/2018 - 15:58

Ένα νέο, ατομικό πρόγραμμα ασφάλισης υγείας διαθέτει, με την είσοδο του νέου έτους, η INTERAMERICAN, που απευθύνεται σε όλους τους γονείς ως μια ολοκληρωμένη λύση φροντίδας της υγείας του παιδιού. Πρόκειται για το “INTERAMERICAN MEDIKIDS”, που είναι προσαρμοσμένο στις ασφαλιστικές ανάγκες της παιδικής ηλικίας. Το ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα καλύπτει κατά 100% τα έξοδα νοσηλείας και των επειγόντων περιστατικών, σε κάθε συμβεβλημένο ή μη νοσοκομείο ή κλινική, ενώ μπορεί να αποτελέσει και βάση προσέγγισης των συνολικότερων αναγκών ασφάλισης υγείας της οικογένειας.

 

Συγκεκριμένα, το “INTERAMERICAN KIDS” παρέχει με ανώτατο όριο τις 500.000 ευρώ απόλυτο βαθμό κάλυψης των δαπανών νοσηλείας, περιλαμβανομένου του ΦΠΑ, σε οποιοδήποτε ιδιωτικό ή δημόσιο νοσοκομείο στην Ελλάδα, δαπανών χειρουργείου χωρίς νοσηλεία, καθώς επίσης και εξόδων επείγοντος περιστατικού που δεν απαιτεί νοσηλεία, ενώ καλύπτονται και τα έξοδα αποκλειστικής νοσοκόμας. Εκτός Ελλάδος, το πρόγραμμα καλύπτει έξοδα νοσηλείας και χειρουργείου κατά 80%. Το “MEDIKIDS” συμπληρώνεται από παροχή ημερήσιου επιδόματος για απλή νοσηλεία ή χειρουργική επέμβαση εφ' όσον δεν απαιτηθεί αποζημίωση από τον ασφαλισμένο και ακόμη, από έναν ειδικά διαμορφωμένο προληπτικό έλεγχο (check up) υγείας του παιδιού. Επίσης, συνοδεύεται από τις υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας της εταιρείας, για διακομιδή και συμβουλευτική υποστήριξη (Γραμμή Υγείας 1010).

 

Το “INTERAMERICAN MEDIKIDS” είναι πρόγραμμα ετησίως ανανεούμενο, με ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο (39,50 ευρώ μηνιαίως). Η διάθεσή του γίνεται από τα δίκτυα διαμεσολαβούντων της εταιρείας -εταιρικό δίκτυο agency και δίκτυο συνεργαζομένων brokers- και στην έκδοση συμβολαίου και τη διαχείριση των αποζημιώσεων ακολουθούνται οι αυτοματοποιημένες-τυποποιημένες διαδικασίες των πρωτοποριακών ψηφιακών συστημάτων “Genius” και “i-Care” της INTERAMERICAN, με ξεκάθαρους όρους και απλά βήματα, που διασφαλίζουν την ποιοτική εξυπηρέτηση.

 

“Με το νέο πρόγραμμα πραγματοποιούμε ένα βήμα αποτελεσματικής ασφαλιστικής αντιμετώπισης των αναγκών υγείας των παιδιών, που χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερες απαιτήσεις φροντίδας. Γι' αυτό τον λόγο έχουμε διαμορφώσει μια επικαιροποιημένη, ολιστική προσέγγιση, σε όλες τις βαθμίδες περίθαλψης. Προς αυτή την κατεύθυνση, επενδύουμε συνεχώς σε υποδομές και συνεργασίες και επιζητούμε συνεχώς τη βέλτιστη σχέση κόστους - ποιότητας υπηρεσιών” τονίζει ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων ζωής και υγείας της INTERAMERICAN.

 

Βελτιώσεις και στα προγράμματα MEDISYSTEM

 

Με γνώμονα τη μείωση του κόστους για τους ασφαλισμένους της, από τον Δεκέμβριο του 2017 η INTERAMERICAN προχώρησε και σε αναθεώρηση του ποσού συμμετοχής τους στα προγράμματα νοσηλείας MEDISYSTEM, με μείωση (πρόγραμμα Smart & Fit) και μηδενισμό (Active και Smart & Active), ενώ μείωσε τη συμμετοχή και στα προγράμματα MEDIHOSPITAL (Super και Smart & Active). Η μείωση και ο μηδενισμός της συμμετοχής των ασφαλισμένων στα έξοδα αφορούν στη χρήση συγκεκριμένων νοσηλευτηρίων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Δευ, 16/07/2018 - 18:15
Αρχείο

Η πολιτική της INTERAMERICAN για ουσιαστική παρουσία στην καθημερινότητα των ασφαλισμένων της βρίσκει χαρακτηριστική έκφραση στις υπηρεσίες Βοήθειας. Η εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διαχειρίστηκε 211.110 περιστατικά παρέχοντας Οδική Βοήθεια, ενώ ανταποκρίθηκε σε 14.179 κλήσεις πελατών για Προσωπική Βοήθεια. Συνολικά, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο η INTERAMERICAN διεκπεραίωσε 225.289 αιτήματα για Βοήθεια, διαχειριζόμενη 1.238 περιστατικά ημερησίως, κατά μέσο όρο. Η ζήτηση των υπηρεσιών Βοήθειας συνεχίζει να παρουσιάζει αυξητική τάση κατά 2,7%, σε σχέση με το 2017. Με βάση τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την περυσινή χρονιά, η INTERAMERICAN στον κλάδο Βοήθειας κατέχει μερίδιο αγοράς 31,5%. O σύνθετος δείκτης NPS (Net Promoters Score), που αντανακλά την ικανοποίηση των πελατών και αφορά, κυρίως, στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, ανέρχεται στο 72 και είναι κατά πολύ υψηλότερος από τα διεθνή standards.

 

«Οι υπηρεσίες Βοήθειας αποτελούν προστιθέμενη αξία σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου της INTERAMERICAN και της Anytime, καθώς και στα προγράμματα ασφάλισης υγείας. Ολοκληρώνουν σφαιρικά την ασφαλιστική κάλυψη των πελατών και διευρύνουν τη θετική εμπειρία του από την εταιρεία μας, σε μια εποχή που η αποτελεσματικότητα καθορίζεται από την αμεσότητα, τη χρήση της τεχνολογίας και την ποιότητα εξυπηρέτησης» επισημαίνει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Οι υποδομές της εταιρείας -ιδιόκτητος στόλος παντός τύπου οχημάτων Οδικής Βοήθειας και στόλος ασθενοφόρων, εξειδικευμένο προσωπικό για το αυτοκίνητο και για την υγειονομική διακομιδή- σε συνδυασμό με συνεργασίες, καθιστούν την εταιρεία ηγετική δύναμη στον κλάδο.

 

Κατά το πρώτο εξάμηνο, στην Οδική Βοήθεια η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε με επιτόπου υπηρεσίες 55.047 περιστατικά, ρυμούλκησε 69.172 οχήματα, μετέφερε στην έδρα τους 19.944 και προσέφερε υπηρεσίες διαχείρισης ατυχήματος (autohelp) σε 66.947 περιπτώσεις. Στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, αντιμετωπίστηκαν 8.861 περιστατικά. Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης από τη στιγμή της κλήσης βελτιώθηκε περαιτέρω, μειούμενος στα 26 λεπτά της ώρας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, ενώ ο γενικός μέσος όρος είναι 36 λεπτά. Όπως είναι γνωστό, με τροποποίηση στον νόμο 3651/2008, από τις αρχές της φετινής χρονιάς έχει οριστεί ως μέγιστο χρονικό διάστημα ανταπόκρισης, από τη στιγμή της κλήσης, η μια ώρα.

 

Στον τομέα της Προσωπικής (Άμεσης Υγειονομικής) Βοήθειας, η INTERAMERICAN κατά το ίδιο χρονικό διάστημα πραγματοποίησε 2.727 διακομιδές με ασθενοφόρο, 53 διακομιδές από αέρος (34 με ειδικό αεροπλάνο και 19 με ελικόπτερο), διαχειρίστηκε με επιτυχία 76 περιστατικά στο εξωτερικό και παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής σε 11.323 περιπτώσεις. Αξίζει να τονιστεί ότι στις από αέρος διακομιδές, ο μέσος όρος χρονικής ανταπόκρισης με άφιξη στο σημείο παραλαβής από τη στιγμή της κλήσης δεν υπερέβη τη μιάμιση ώρα. Ειδικότερα από τη νησιωτική Ελλάδα, πραγματοποιήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο 7 αεροδιακομιδές. Πέρα από τα ατομικά ασφαλιστήρια, η εταιρεία καλύπτει με ετήσια συμβόλαια Προσωπικής Βοήθειας -μέσω χορηγών- τους κατοίκους της Λήμνου, της Σίφνου και της Ύδρας.

 

 

Οι υπηρεσίες βοήθειας κατά το πρώτο εξάμηνο

 

Οδική Βοήθεια

Άμεση Ιατρική Βοήθεια

Επί τόπου υπηρεσίες

55.047

Αεροδικομιδές

53

Autohelp

66.947

Διακομιδή με Ασθενοφόρο

2.727

Ρυμουλκήσεις

69.172

Υπηρεσίες Συμβουλευτικής

11.323

Μεταφορά στην έδρα

19.944

Περιστατικά Εξωτερικού

76

Σύνολο

211.110

Σύνολο

14.179