Χίος, Τρίτη 17 Ιουλίου

Νέο ρεκόρ Τούρκων τουριστών το 2017 για τη Χίο με 84.675 αφίξεις

Δ. Καράλης: Προβληματίζει η ισοτιμία λίρας - ευρώ, αλλά αισιοδοξία και για το 2018
Τετ, 03/01/2018 - 15:05

Όπως αναμενόταν το 2017 ήταν η χρονιά που σημειώθηκε νέο ρεκόρ αφίξεων Τούρκων τουριστών για τη Χίο με το “κοντέρ” να καταγράφει 84.675 τουρίστες από την Τουρκία, έναντι 72.884 που ήρθαν το 2016 και 82.075 που επισκέφθηκαν το νησί μας το 2015, οπότε είχε σημειωθεί και το προηγούμενο ρεκόρ.

“Σημαντικό ότι επισκέφθηκαν όλοι αυτοί τη Χίο, αλλά δεν πρέπει να εφησυχάζουμε”, ανέφερε ο δημοτικός σύμβουλος εντεταλμένος για θέματα τουρισμού, Δημήτρης Καράλης, αναδεικνύοντας τη διάσταση των επιπτώσεων που μπορεί να έχει σ’αυτό το αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα, η ισοτιμία λίρας ευρώ, που έχει φτάσει στις 4,5 προς 1.

Εξετάζοντας τα αριθμητικά δεδομένα των αφίξεων Τούρκων τουριστών έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι από τους φθινοπωρινούς μήνες και έπειτα δεν υπήρχε αυξητική τάση, σε σχέση με τις αφίξεις του 2016 τους αντίστοιχους μήνες, ενώ είχε προηγηθεί ο Αύγουστος που κατέγραψε 19.157 Τούρκους επισκέπτες, έναντι 11.446 του Αυγούστου του ‘16 (που είχε παρουσιάσει όμως κάμψη λόγω και της απόπειρας πραξικοπήματος στη γείτονα χώρα).

Ο κ. Καράλης εκτιμά ότι και το 2018 θα είναι μια καλή χρονιά, εφιστώντας την προσοχή στο θέμα της ισοτιμίας του νομίσματος.

Σχετικά Άρθρα

Δευ, 16/07/2018 - 18:15
Αρχείο

Η πολιτική της INTERAMERICAN για ουσιαστική παρουσία στην καθημερινότητα των ασφαλισμένων της βρίσκει χαρακτηριστική έκφραση στις υπηρεσίες Βοήθειας. Η εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διαχειρίστηκε 211.110 περιστατικά παρέχοντας Οδική Βοήθεια, ενώ ανταποκρίθηκε σε 14.179 κλήσεις πελατών για Προσωπική Βοήθεια. Συνολικά, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο η INTERAMERICAN διεκπεραίωσε 225.289 αιτήματα για Βοήθεια, διαχειριζόμενη 1.238 περιστατικά ημερησίως, κατά μέσο όρο. Η ζήτηση των υπηρεσιών Βοήθειας συνεχίζει να παρουσιάζει αυξητική τάση κατά 2,7%, σε σχέση με το 2017. Με βάση τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την περυσινή χρονιά, η INTERAMERICAN στον κλάδο Βοήθειας κατέχει μερίδιο αγοράς 31,5%. O σύνθετος δείκτης NPS (Net Promoters Score), που αντανακλά την ικανοποίηση των πελατών και αφορά, κυρίως, στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, ανέρχεται στο 72 και είναι κατά πολύ υψηλότερος από τα διεθνή standards.

 

«Οι υπηρεσίες Βοήθειας αποτελούν προστιθέμενη αξία σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου της INTERAMERICAN και της Anytime, καθώς και στα προγράμματα ασφάλισης υγείας. Ολοκληρώνουν σφαιρικά την ασφαλιστική κάλυψη των πελατών και διευρύνουν τη θετική εμπειρία του από την εταιρεία μας, σε μια εποχή που η αποτελεσματικότητα καθορίζεται από την αμεσότητα, τη χρήση της τεχνολογίας και την ποιότητα εξυπηρέτησης» επισημαίνει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Οι υποδομές της εταιρείας -ιδιόκτητος στόλος παντός τύπου οχημάτων Οδικής Βοήθειας και στόλος ασθενοφόρων, εξειδικευμένο προσωπικό για το αυτοκίνητο και για την υγειονομική διακομιδή- σε συνδυασμό με συνεργασίες, καθιστούν την εταιρεία ηγετική δύναμη στον κλάδο.

 

Κατά το πρώτο εξάμηνο, στην Οδική Βοήθεια η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε με επιτόπου υπηρεσίες 55.047 περιστατικά, ρυμούλκησε 69.172 οχήματα, μετέφερε στην έδρα τους 19.944 και προσέφερε υπηρεσίες διαχείρισης ατυχήματος (autohelp) σε 66.947 περιπτώσεις. Στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, αντιμετωπίστηκαν 8.861 περιστατικά. Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης από τη στιγμή της κλήσης βελτιώθηκε περαιτέρω, μειούμενος στα 26 λεπτά της ώρας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, ενώ ο γενικός μέσος όρος είναι 36 λεπτά. Όπως είναι γνωστό, με τροποποίηση στον νόμο 3651/2008, από τις αρχές της φετινής χρονιάς έχει οριστεί ως μέγιστο χρονικό διάστημα ανταπόκρισης, από τη στιγμή της κλήσης, η μια ώρα.

 

Στον τομέα της Προσωπικής (Άμεσης Υγειονομικής) Βοήθειας, η INTERAMERICAN κατά το ίδιο χρονικό διάστημα πραγματοποίησε 2.727 διακομιδές με ασθενοφόρο, 53 διακομιδές από αέρος (34 με ειδικό αεροπλάνο και 19 με ελικόπτερο), διαχειρίστηκε με επιτυχία 76 περιστατικά στο εξωτερικό και παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής σε 11.323 περιπτώσεις. Αξίζει να τονιστεί ότι στις από αέρος διακομιδές, ο μέσος όρος χρονικής ανταπόκρισης με άφιξη στο σημείο παραλαβής από τη στιγμή της κλήσης δεν υπερέβη τη μιάμιση ώρα. Ειδικότερα από τη νησιωτική Ελλάδα, πραγματοποιήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο 7 αεροδιακομιδές. Πέρα από τα ατομικά ασφαλιστήρια, η εταιρεία καλύπτει με ετήσια συμβόλαια Προσωπικής Βοήθειας -μέσω χορηγών- τους κατοίκους της Λήμνου, της Σίφνου και της Ύδρας.

 

 

Οι υπηρεσίες βοήθειας κατά το πρώτο εξάμηνο

 

Οδική Βοήθεια

Άμεση Ιατρική Βοήθεια

Επί τόπου υπηρεσίες

55.047

Αεροδικομιδές

53

Autohelp

66.947

Διακομιδή με Ασθενοφόρο

2.727

Ρυμουλκήσεις

69.172

Υπηρεσίες Συμβουλευτικής

11.323

Μεταφορά στην έδρα

19.944

Περιστατικά Εξωτερικού

76

Σύνολο

211.110

Σύνολο

14.179