Χίος, Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου

Ο Αντώνης Γερονικολάου νέος γενικός διευθυντής στην Αθηναϊκή Mediclinic

Τρί, 07/11/2017 - 17:14
Τον νέο γενικό διευθυντή Α. Γερονικολάου (τρίτος από αριστερά) πλαισιώνει το management team της Αθηναϊκής Mediclinic: Κ. Ζουντουρίδης οικονομικός διευθυντής, Dr. Α. Ντεριάν διευθυντής ιατρικής υπηρεσίας, Ν. Θωμοπούλου διευθύντρια υγειονομικών υπηρεσιών, Ε. Κουτάντο, διευθύντρια λειτουργιών και Ε. Αδαμοπούλου, προϊσταμένη εμπορικής διεύθυνσης.

Στο πλαίσιο οργανωτικών μεταβολών για την ενίσχυση των ιδιόκτητων υποδομών της στις υπηρεσίες Υγείας, η INTERAMERICAN ανακοίνωσε την ανάθεση των καθηκόντων γενικού διευθυντή της Aθηναϊκής Mediclinic στον Αντώνη Γερονικολάου. Το νέο στέλεχος, με την τεχνογνωσία και εμπειρία που διαθέτει στον τομέα διοίκησης της Υγείας, προσδοκάται να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη και αναβάθμιση των υπηρεσιών της κλινικής.

Ο κ. Γερονικολάου έχει διαδρομή 25 ετών σε επιτελικές θέσεις επιχειρηματικών οργανισμών Υγείας, μεταξύ των οποίων οι όμιλοι Ιατρικού Κέντρου Αθηνών και Βιοϊατρικής-Βιοκλινικής, καθώς και προηγούμενη εργασιακή δραστηριότητα σε ΗΠΑ, Αγγλία. Ο νέος γενικός διευθυντής της Αθηναϊκής Mediclinic στη χώρα μας είχε συμμετάσχει, ως εμπειρογνώμων σε ζητήματα οργάνωσης Μονάδων Υγείας, στον σχεδιασμό του προγράμματος μεταρρύθμισης, για το οποίο συνεργάστηκαν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO), η Task Force της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και το Υπουργείο Υγείας της Ελλάδος.

Σημειώνεται ότι ο επικεφαλής της κλινικής του ομίλου INTERAMERICAN έχει σπουδάσει αρχιτεκτονική (ΗΠΑ, Santa Monica College και Southern California Institute of Architecture), κατέχει master of science στο marketing (University of Leicester) και έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων.

 

 

 

 

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

Μεθοδολογίες προσαρμογής και δυναμικής επιτάχυνσης για την εταιρεία
Πέμ, 22/02/2018 - 17:46
Στελέχη και εργαζόμενοι που συμμετείχαν στο πρώτο Program Increment Planning Event, στο Κέντρο Πολιτισμού "Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος".

H INTERAMERICAN, αναγνωρίζοντας όχι μόνο τη σημασία της τεχνολογίας αλλά και της μεθοδολογίας για την ανάπτυξη προϊόντων και εφαρμογών, προχωρεί στον μετασχηματισμό της Διεύθυνσης Πληροφορικής, σε συνδυασμό με την εταιρική στρατηγική για την υιοθέτηση ενός νέου, σύγχρονου μοντέλου εργασίας. Με τις αλλαγές στον κομβικό τομέα του ΙΤ, η εταιρεία αποκτά την απαιτούμενη ευελιξία μέσα σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ταχύτατα, ώστε να εκμεταλλεύεται αποτελεσματικά κάθε αναδυόμενη ευκαιρία.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN δημιούργησε πριν από εννέα μήνες μια ομάδα Scrum με product owner τον γενικό διευθυντή ΙΤ & Services της εταιρείας Ξενοφώντα Λιαπάκη και μέλη από τη Διεύθυνση Πληροφορικής, τη Διεύθυνση Προσωπικού, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη του Agile. Αποστολή της ομάδας είναι ο μετασχηματισμός της Διεύθυνσης Πληροφορικής με ενσωμάτωση των πρακτικών Lean και Αgile στον πυρήνα των λειτουργιών της.

Κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα, εκπαιδεύτηκαν σταδιακά product owners, Scrum masters, μέλη ομάδων ανάπτυξης, οι κυριότεροι business stakeholders, καθώς και τα ανώτατα διοικητικά στελέχη της εταιρείας. Συνολικά, στην εκπαίδευση συμμετείχαν περισσότερα από 220 άτομα, εκ των οποίων 40 έχουν ήδη λάβει πιστοποίηση. Επίσης, δημιουργήθηκε μια κοινότητα με την ονομασία "Agile Studio", με εκπαίδευση της πρώτης γενιάς των agile coaches, οι οποίοι παρέχουν συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση για τον μετασχηματισμό του οργανισμού. Ακόμη, μετασχηματίστηκε το παραδοσιακό Project Management Office (PMO), με στόχο την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση του εταιρικού χαρτοφυλακίου σε σχέση με τις προτεραιότητες και τη στρατηγική της INTERAMERICAN, την αξία της κάθε πρωτοβουλίας, τη διαχείριση των πιθανών κινδύνων και την ενημέρωση των ανωτάτων διοικητικών στελεχών της εταιρείας.

Η πορεία προς τον μετασχηματισμό ξεκίνησε με δύο ομάδες, στο πλαίσιο Scrum. Σήμερα, όλη η ανάπτυξη του software της εταιρείας οργανώνεται σε τρία tribes, που περιλαμβάνουν εικοσιτέσσερεις ομάδες Scrum και δύο ομάδες Nexus. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης συστημάτων ασφαλιστικών λειτουργιών, έχουν οριστεί τρία chapters, τα εξής: software engineering, testing και business analysis. Παράλληλα, εισάγονται δύο νέα chapters με εξειδίκευση στην ανάπτυξη λύσεων digital business και DevOps. Όλοι αυτοί οι μηχανισμοί εξασφαλίζουν οικονομία κλίμακος σε επίπεδο προϊόντος, πλατφόρμας, δεξιοτήτων και εφαρμοζομένων προτύπων.

Το πιο σημαντικό στοιχείο του μετασχηματισμού του τομέα Πληροφορικής στην INTERAMERICAN είναι η οργάνωση του Program Management Circle, βασισμένου στο πλαίσιο SAFE. Στόχο του προγράμματος αποτελεί η διαχείριση του εταιρικού χαρτοφυλακίου και η προετοιμασία-υλοποίηση, σε συνεργασία με το Agile Studio, του Program Increment Planning Event, της κορυφαίας λειτουργίας για την ευθυγράμμιση και τον χρονοπρογραμματισμό των ομάδων σύμφωνα με τις προτεραιότητες και τη στρατηγική της εταιρείας.

Το πρώτο Program Increment Planning Event της INTERAMERICAN -και πρώτο αναλόγου μεγέθους στην ελληνική ασφαλιστική αγορά- οργανώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία στις 5 και 6 Φεβρουαρίου στο Κέντρο Πολιτισμού "Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος". Στις εργασίες, τις οποίες παρακολούθησε καθ' όλο τη διήμερο η εκτελεστική ομάδα διοίκησης, συμμετείχαν περισσότερα από 180 στελέχη και εργαζόμενοι της εταιρείας.