Χίος, Τετάρτη 25 Απριλίου

Π. Τσάκος: Το ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο κερδίζει την Κίνα

Δευ, 11/07/2016 - 20:49

ΑΘΗΝΑ. «Θα ήθελα να συγχαρώ αυτούς τους μπροστάρηδες από την παρέα των συμπατριωτών μας οι οποίοι υπέγραψα πάρα πολύ ενδιαφέρουσες συμφωνίες στο Πεκίνο και τη Σαγκάη».

Ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος έλαμπε από χαρά μέσα στην μεγαλοπρεπή αίθουσα συνεδρίων του Λαϊκού Κογκρέσσου, στο Πεκίνο, μιλώντας στο ΑΜΠΕ.

Μόλις έχει τελειώσει η ομιλία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο 2ο Ναυτικό Συνέδριο Ελλάδας-Κίνας που οργάνωσε το Enterprise Greece ενώπιον εκατοντάδων Κινέζων και Ελλήνων επιχειρηματιών και ο καπετάν Τσάκος δεν κρύβει την αισιοδοξία του.

«Υπεγράφησαν συμφωνίες αυξημένης αξίας και υψηλής τεχνολογίας που μας κάνει υπερήφανους ως Έλληνες», λέει στον απεσταλμένο του ΑΜΠΕ ο καπετάν Τσάκος, ο εφοπλιστής που παρά την οικονομική κρίση, έχει καταφέρει να χτίσει έναν στόλο περίπου 90 πλοίων, με συνολικό τονάζ 8,5 εκατ. τόνους, και έχει συνάψει μερικά από τα μεγαλύτερα deals.

Πρόσφατα ναυπήγησε τρία πλοία στη Ρουμανία στα οποία ύψωσε την ελληνική σημαία. «Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς. Στα τρία πλοία έδωσα τα ονόματα του αδελφού μου Ηλία και δύο φίλων μου», λέει ο καπετάν Τσάκος συγκινημένος. Αγαπά την Ελλάδα, αγαπά την νέα γενιά και για τον λόγο αυτό έχει πάρει στην εταιρεία του 80 νέα παιδιά για να βάλει στα καράβια του.

«Είναι αγόρια και κορίτσια που θα δουλέψουν στα καράβια της εταιρείας μας. Η προσοχή όλων μας θα πρέπει να στραφεί στο ανθρώπινο στοιχείο. Πρέπει να προσελκυσθεί μεγάλος αριθμός προσωπικού, να εκπαιδευθεί και να αφιερωθεί με ενθουσιασμό στο ναυτικό επάγγελμα».

Ο καπετάν Παναγιώτης είναι πραγματικός πατριώτης. Τα περισσότερα πλοία του ταξιδεύουν με την ελληνική σημαία στα ιστία τους. Τα πληρώματα τους είναι Χιώτες στην πλειοψηφία.

«Θέλω να εκφράσω την αισιοδοξία μου για το μέλλον της χώρα μας. Αυτό που είδα αυτές τις ημέρες στο Πεκίνο, με την ευκαιρία αυτού του φόρουμ, και από τις δύο πλευρές, δεν το έχω ξαναδεί σε παρόμοιες περιπτώσεις. Και το θεωρώ ένα πάρα πολύ καλό σημάδι για το μέλλον των σχέσεων των δύο χωρών. Αλλά είναι πάρα πολύ καλό σημάδι και για την σύσφιξη των σχέσεων, για να έρθει επιτέλους μία ισορροπία μεταξύ των δισεκατομμυρίων. Η Ελλάς επενδύει διά της ελληνικής ναυτιλίας πέντε δισεκατομμύρια τον χρόνο, τουλάχιστον, όταν η Κίνα επενδύει πέντε δισεκατομμύρια δολάρια στην Ελλάδα, τότε θα είμαστε στα ίσια μας και τότε θα συντελέσει όσο τίποτε άλλο στην πολυπόθητη ανάπτυξη της χώρας μας», λέει ο καπετάν Τσάκος στο ΑΜΠΕ.

Πηγή: ΑΜΠΕ

 

Σχετικά Άρθρα

Τρί, 24/04/2018 - 15:29
Τα κεντρικά γραφεία της Interamerican

Μετά από μια μεθοδικά οργανωμένη προετοιμασία, η ΙΝΤERAMERICAN παρουσιάζεται έτοιμη για τη συμμόρφωσή της ως προς τις απαιτήσεις του Γενικού Kανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (General Data Protection Regulation – GDPR), o οποίος αντικαθιστά την Οδηγία 95/46/ΕΚ και τίθεται σε εφαρμογή από τις 25 Μαϊου. Η εταιρεία έχει υλοποιήσει όλα τα απαιτούμενα βήματα συμμόρφωσης ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο του 2016, λίγο μετά την ανακοίνωση του νέου Κανονισμού, ενώ έως σήμερα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της σχετικής γνώσης, στελέχη της έχουν συμμετάσχει σε σημαντικά συνέδρια και ημερίδες εργασίας παρουσιάζοντας τις εταιρικές πρακτικές, με τις οποίες η INTERAMERICAN απαντά στις προκλήσεις που σηματοδοτούνται από τη συνεχώς επιταχυνόμενη ανάπτυξη της κοινωνίας της πληροφορίας μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας.

 

Συγκεκριμένα, η εταιρεία από το 2016 προχώρησε στη δημιουργία και στελέχωση ομάδας διαχείρισης έργου, η οποία ανέλυσε σε βάθος τα άρθρα και τις έννοιες του Κανονισμού. Η ανάλυση θεωρείται ως ένα από τα πρώτα βασικά βήματα για τη συμμόρφωση. Η νέα τάξη πραγμάτων που φέρνει ο GDPR, πρωτίστως κατανοήθηκε και εμπεδώθηκε από τη διοίκηση, που υποστήριξε την εκπαίδευση μέσω προγράμματος ενημέρωσης (awareness program) επαναληπτικού χαρακτήρα, για την εξοικείωση όλου του ανθρώπινου δυναμικού του οργανισμού και την ομαλή προσαρμογή του στο κανονιστικό πλαίσιο. Η διεξαγωγή του DPIA (Data Privacy Impact Assessment) από τον οργανισμό ανέδειξε από τις αρχές του 2017 τις ελλείψεις και τις ευπάθειες που υπήρχαν στην εταιρεία και βάσει αυτών, σχεδιάστηκε το πλάνο υλοποίησης.

 

Η INTERAMERICAN προχώρησε στον ορισμό οργανικής θέσης Data Protection Officer (DPO) και σε ανάθεση καθηκόντων, καθώς και στη δημιουργία διατμηματικής ομάδας (DPO Hub), που απαρτίζεται από στελέχη ποικίλων δεξιοτήτων, στην οποία προεδρεύει ο DPO. Σκοπό της σύστασης της ομάδας αποτελεί η κάλυψη όλου του εύρους των απαιτήσεων του Κανονισμού, καθώς και η συνεχής συνεργασία για την αντιμετώπιση σχετικών θεμάτων που ενδέχεται να ανακύπτουν. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν βασικές ενέργειες προσανατολισμένες στη συμμόρφωση, όπως

  • η εκπόνηση διαδικασιών και δράσεων,
  • η σύνταξη Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
  • η ικανοποίηση των δικαιωμάτων (πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής, περιορισμού της επεξεργασίας, φορητότητας και εναντίωσης) του υποκειμένου των Δεδομένων (πελάτη)
  • η δημιουργία συγκατάθεσης (ηλεκτρονική και έγγραφη) η οποία πρέπει να είναι σαφώς διακριτή, κατανοητή, εύκολα προσβάσιμη, σαφής και απλή.

 

Παράλληλα, διαμορφώθηκε πλαίσιο ώστε να πληρούνται οι «by default και by design» προδιαγραφές στα συστήματα και τις διαδικασίες, η διαβάθμιση και κατηγοριοποίηση των Δεδομένων σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό, η χαρτογράφηση, καταγραφή και ο έλεγχος της ροής της επεξεργασίας των Δεδομένων, η διεξαγωγή Clean Desk Assessment και η Πολιτική Διατήρησης Δεδομένων (Archiving and Retention Policy).

 

 

 

 

 

Σημαντική απαίτηση του Κανονισμού αποτελεί και ο ενδελεχής έλεγχος και η επιβολή κανόνων στους εξωτερικούς συνεργάτες που επεξεργάζονται Δεδομένα για λογαριασμό της INTERAMERICAN. Η αναθεώρηση, με την προσθήκη νέων όρων που αφορούν στην Προστασία Προσωπικών Δεδομένων, των συμβάσεων με τρίτους ήταν μια από τις ενέργειες που ενδυνάμωσε το πλαίσιο συνεργασίας.

Με την διαρκή παρακολούθηση, επικαιροποίηση αλλά και μέσω τακτικών δοκιμαστικών ελέγχων των συστημάτων και των διαδικασιών, επιβεβαιώνεται από την εταιρεία το επίπεδο ασφάλειας της επεξεργασίας των εκάστοτε Δεδομένων από κινδύνους που απορρέουν από τυχαία γεγονότα ή παράνομη καταστροφή, απώλεια, αλλοίωση ή προσπέλαση των Προσωπικών Δεδομένων που συλλέχθηκαν, διαβιβάστηκαν, αποθηκεύτηκαν ή υποβλήθηκαν με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σε επεξεργασία. Εξάλλου, μέσω βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs) εκτιμάται και αξιολογείται η αποτελεσματικότητα των τεχνικών και οργανωτικών μέτρων που έχουν υλοποιηθεί και ανάλογα με την εκτίμηση, πραγματοποιούνται διορθωτικές ενέργειες προκειμένου να επιτυγχάνεται ένα υψηλό επίπεδο συμμόρφωσης και ευθυγράμμισης της INTERAMERICAN με τον Κανονισμό.

 

Ένα πολύ σημαντικό μέρος του συγκεκριμένου έργου αποτελεί η ανάπτυξη διαδικασιών αναφορικά με τις γνωστοποιήσεις που πρέπει να πραγματοποιούνται στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) αναφορικά με τον σκοπό της επεξεργασίας του υποκειμένου των Δεδομένων (πελάτη), καθώς και με ενημέρωση του πελάτη που οφείλει να κάνει η εταιρεία απευθείας, σε περίπτωση παραπόνων σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων του. Μέσω της διαδικασίας αντιμετώπισης συμβάντων (Data Breach Incident), η INTERAMERICAN μπορεί να διασφαλίζει την έγκαιρη και πιο αποτελεσματική διαχείρισή τους.

 

Πέραν αυτών των δράσεων που απαιτούνται για τη συμμόρφωση, ο οργανισμός έχει εστιάσει από το πρώτο βήμα προσαρμογής του σε ενέργειες που, συνδυαστικά, θα αποδίδουν επιχειρησιακή αριστεία:

  • ενδυνάμωση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες
  • ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των εταιρειών της ασφαλιστικής αγοράς
  • ελαχιστοποίηση των μη αναγκαίων Δεδομένων (minimization) και βελτίωση της επιχειρησιακής καθημερινότητας.

 

Για την INTERAMERICAN, ο νέος Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR), δεν είναι ένα ακόμη τυπικό κανονιστικό πλαίσιο, αλλά και μία μοναδική ευκαιρία για επιχειρησιακή αριστεία.