Χίος, Τρίτη 20 Φεβρουαρίου

Στο Λιμένα Μεστών η εκφόρτωση… τανκς, η εκφόρτωση καυσίμων δίπλα στο «Χανδρής»!

Ανεκδιήγητη απόφαση της Λιμενικής Επιτροπής, που ακυρώνει στην ουσία έργο 25 εκατ. ευρώ και παρατείνει την επικίνδυνη παρανομία στο Λιμάνι
Δείτε το ΒίντεοΔείτε τις Φωτογραφίες
Παρ, 19/01/2018 - 16:13
Λιμενική Επιτροπή

Στην αρχή υπήρξε προβληματισμός αλλά στην συνέχεια ακολουθήθηκε η πεπατημένη, αυτή που βολεύει τους πάντες, δεν βολεύει την νομιμότητα αλλά εν ανάγκη… στραβώνεται και επίσης δεν βολεύει την ανάπτυξη του νησιού, αλλά αυτή αναβάλλεται επ’ άπειρον.

Αναφερόμαστε στην απόφαση της Λιμενικής Επιτροπής όχι μόνο να παρατείνει την παρανομία εκφόρτωσης καυσίμων στο Λιμάνι, αλλά να την… μονιμοποιήσει κατά το «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού» με απόφαση της να εκτελέσει έργο (!) εντός του βυθού, προκειμένου να εκφορτώνονται καύσιμα στο «κόκκινο φαναράκι» σε απόσταση αναπνοής δηλαδή από το Ξενοδοχείο Χανδρής και δίπλα στο μοναδικό σημείο που προσδένουν τουριστικά σκάφη!

Στην αρχή ο Πρόεδρος Αντ. Κέφης αναφέρθηκε στο ιστορικό των δυσκολιών, που υπάρχουν καθώς από την έληξε η προθεσμία εκφόρτωσης στο λιμάνι, από την άλλη σε περίπτωση, που επιλεγεί για παράδειγμα το Λιμάνι Μεστών τότε θα αντιδράσουν ναυτιλιακές εταιρείες, μεταφορείς, ιχθυοκαλλιέργειες κ.λ.π. κάτι που βεβάιωσε και ο παριστάμενος Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Π. Λεγάτος, διότι η απόσταση των Μεστών μεγιστοποιεί το κόστος.

Το θέμα των ιχθυοκαλλιεργειών ακυρώθηκε από τον Λιμενάρχη Χρ. Φραγκιά, που βεβαίωσε ότι μπορούν να εξυπηρετούνται με μεταφορά δύο φορτηγών ανά δρομολόγιο της τακτικής γραμμής. Απέμειναν όμως τα υπόλοιπα φορτία και κυρίως τα καύσιμα και εύφλεκτα προϊόντα αφού για τα πυρομαχικά (πάλι καλά) δεν τίθεται θέμα  ότι θα εκφορτώνονται στα Μεστά.

Ετσι με δεδομένο ότι τα δρομολόγια ήδη έχουν βγεί έως 31 Οκτωβρίου, προκρίθηκε η… λύση άλλης μιας παρατάσεως, στη διάρκεια της οποίας θα ειδοποιηθούν οι Εταιρείες ότι απ΄1ης Νοεμβρίου θα πηγαίνουν στα Μεστά, αλλά στο μεταξύ δημιουργείται και για την… πισινή μια ημινόμιμη θέση στο «κόκκινο φαναράκι».

Αυτό γιατί όλοι γνωρίζουν ότι οι Εταιρείες δεν θα πειθαρχήσουν και οι σημερινές αντιδράσεις στη λογική «όλα κουβάρι» σε ένα άχρηστο λιμάνι, όχι μόνο δεν θα μειωθούν αλλά και θα δυναμώσουν.

Για «κερασάκι» στην τούρτα όλοι δεσμεύτηκαν ότι θα συνεδριάσει η Λιμενική Επιτροπή ειδικά για το Λιμάνι των Μεστών, στο οποίο όμως δεν έχει απομείνει τίποτα για να ξεφορτώνεται, εκτός ίσως από… τάνκς.

Σημειώνεται επίσης ότι όπου νάναι θα πρέπει η Ελλάδα να εξηγήσει ή να επιστρέψει στην Ευρωπαϊκή Ενωση 25 εκατ. ευρώ, που έχουν «πεταχτεί» μέχρι στιγμής στα Μεστά για ένα υπερσύγχρονο λιμάνι, που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή από ψαροκαϊκα και βάρκες!!!

 

to_thema_fortoekfortosis_eyflekton_epikindynon

Λιμενική επιτροπή

Σχετικά Άρθρα

Εστίαση στον πελάτη στην πράξη, με διαχείριση 2.229 περιπτώσεων ημερησίως
Τρί, 20/02/2018 - 18:52
Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος ομίλου INTERAMERICAN

Η αποστολή της INTERAMERICAN να συμβάλλει διαρκώς στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πελατών της με σύγχρονους όρους επαληθεύεται, κατά κύριο λόγο, με την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της σε αποζημιώσεις και πληρωμές. Η εταιρεία, κατά το 2017, κατέβαλε σε ασφαλισμένους και λοιπούς δικαιούχους συνολικά 213,8 εκατ. ευρώ σε 373.760 περιπτώσεις, που αντιστοιχούν σε μέσο όρο 1.024 πληρωμών ημερησίως.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι περιπτώσεις που διαχειρίστηκε η INTERAMERICAN  πέρυσι με καταβολή ποσού και υπηρεσία βοήθειας -οδικής και άμεσης ιατρικής- αθροιστικά ανέρχονται σε 813.604. Δηλαδή, η εταιρεία αντιμετώπισε με ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση 2.229 περιπτώσεις ημερησίως, κατά μέσο όρο, αυξημένες κατά 3,7% σε σχέση με το 2016, γεγονός που συνδέεται και με την αύξηση του πελατολογίου της κατά το 2017. Η συνολική ικανοποίηση των πελατών, που σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της INTERAMERICAN για το 2017 φθάνει στο 88,4%, αυξημένη κατά 4,8% σε ετήσια βάση, αποτελεί αναγνώριση της αξίας που η εταιρεία αποδίδει στους ασφαλισμένους της. Για την Anytime, ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου, η ικανοποίηση των πελατών ανέρχεται στο 90%.

Αναλυτικά, στον κλάδο ασφαλίσεων ζωής, η INTERAMERICAN κατέβαλε για θανάτους, λήξεις συμβολαίων και συντάξεις, ανικανότητες και εξαγορές συνολικά 69,3 εκατ. ευρώ σε 20.964 περιπτώσεις. Είναι αξιοσημείωτο, ως λύση-απάντηση στις φθίνουσες συντάξεις της κοινωνικής ασφάλισης, ότι η εταιρεία πλήρωσε πέρυσι σε συντάξεις 34,5 εκατ. σε 6.462 δικαιούχους.  Στην ασφάλιση υγείας, τομέα προτεραιότητας στην εταιρική στρατηγική, οι αποζημιώσεις έφθασαν στα 52,1 εκατ. για υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας, χειρουργικές επεμβάσεις, νοσηλείες και επιδόματα σε σύνολο 208.378 περιπτώσεων.

Στους κλάδους ασφαλίσεων κατά ζημιών, αποζημιώθηκαν με 75 εκατ. ευρώ 60.226 δικαιούχοι για ζημιές στην περιουσία τους (κατοικία, επιχείρηση, αυτοκίνητο), αστική ευθύνη, νομική προστασία και άλλες καλύψεις κινδύνων, με τις αποζημιώσεις του κλάδου αυτοκινήτου να κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο (55,4 εκατ.). Ωστόσο, σημειώθηκε μείωση ποσού αποζημιώσεων κατά 2,6% έναντι του 2016, καθώς και μείωση κατά 3,1% της μέσης αποζημίωσης στα 1.025 ευρώ, λόγω της συνεχούς βελτίωσης στην καθετοποιημένη διαχείριση των ζημιών. Εξάλλου, πέρυσι πληρώθηκαν απευθείας από την εταιρεία 20.081 πελάτες της που ήταν αναίτιοι σε τροχαία ατυχήματα (μέσω του φιλικού διακανονισμού), ενώ για 12.228 πελάτες που αποκατέστησαν ζημιές των αυτοκινήτων τους σε συνεργαζόμενα συνεργεία, η εταιρεία πλήρωσε απευθείας χωρίς την εμπλοκή τους σε συναλλαγή. Επισημαίνεται ότι οι υποθέσεις που οδηγούνται στα δικαστήρια για την INTERAMERICAN, στον κλάδο αυτοκινήτου, είναι ελάχιστες και υπολογίζονται κάτω του 2%. Αμελητέο είναι και το ποσοστό παραπόνων στους κλάδους των γενικών ασφαλίσεων, με έναν παραπονούμενο ανά 1.255 περιπτώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου και έναν ανά 788 περιπτώσεις στους εκτός αυτοκινήτου κλάδους.

Στις ομαδικές ασφαλίσεις, που σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση κύκλου εργασιών πέρυσι, η εταιρεία κατέβαλε 17,4 εκατ. ευρώ σε 84.192 ασφαλισμένους με ομαδικά συμβόλαια ζωής-υγείας και ζημιών, συνταξιοδοτικά και υγείας τύπου Medisystem.

«Είμαστε υπερήφανοι για την ακέραια εκπλήρωση των προσδοκιών των πελατών μας, όσον αφορά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών αναγκών τους και την απόδοση αποζημιώσεων» τονίζει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, υπογραμμίζοντας: «Εξελίσσουμε και βελτιώνουμε συνεχώς τις διαδικασίες και τους χρόνους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων αξιοποιώντας, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού, τους αυτοματισμούς νέων εφαρμογών, καθώς και τη λειτουργία εξειδικευμένων συστημάτων, όπως είναι το Customer Relationship Management. Ο συνολικός σχεδιασμός μας για την εστίαση στον πελάτη αποσκοπεί στην περαιτέρω ενίσχυση και μακρόχρονη σταθερότητα της σχέσης εμπιστοσύνης μαζί του. Επιζητούμε, με τη συνέπεια, την αμεσότητα και αντικειμενικότητα, να αποδεικνύουμε καθημερινά αυτή την αποστολή μας και στις οικονομικές υποχρεώσεις μας προς τους δικαιούχους».

Καταβολές και Αποζημιώσεις τριετίας σε εκατ. €

Ασφαλίσεις

2015

2016

2017

Ζωής

75,0

73,0

69,3

Υγείας

53,7

57,9

52,1

Ζημιών

68,0

65,5

75,0

Ομαδικές

19,6

15,4

17,4

Σύνολο

216,3

211,8

213,8