Ροή Ειδήσεων:
  • 14:26 Οι καλικάντζαροι δίνουν ραντεβού στους Μύλους του Βροντάδου τα δύο Σαββατοκύριακα, πριν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά με σειρά εκδηλώσεων τις οποίες διοργανώνει η Δημοτική Κοινότητα Βροντάδου. Αναλυτικά το Σάββατο 23/12 στις 6 μ.μ. η Στέλλα Τσιροπινά θα αφηγηθεί χριστουγεννιάτικες παραδόσεις και τοπικούς θρύλους, για μεγάλους και παιδιά και παράλληλα θα υπάρχει εργαστήρι ζαχαροπλαστικής. Την Κυριακή 24/12 στις 12.30 μ.μ. θα παρουσιαστούν χριστουγεννιάτικο χορευτικό δρώμενο από τα παιδιά του pawer gym, ξωτικά μαγικά κόλπα και face painting για τα παιδιά, ενώ στις 6.30μ.μ. το πρόγραμμα περιλαμβάνει Χριστουγεννιάτικα τραγούδια από μαθητές του Γυμνασίου Βροντάδου, γιορτινή μουσική βραδιά με τους Μανώλη Βασιλάκη και Γιώργο Στείρο, παραμύθια για Καλικάντζαρους και ξωτικά από την Πελαγία Κοντού και κεράσματα ζεστά για μεγάλους και παιδιά.
  • 11:20 Ο Παγχιακός Σύλλογος Ατόμων με Αναπηρία ενημερώνει τα μέλη του ότι οι κάρτες μέλους, χρώματος λευκού, που δίνει ο Σύλλογος κατά την εγγραφή, δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται ως «Δελτία Στάθμευσης Α.μεΑ.». Τα δελτία στάθμευσης Α.μεΑ. δίνονται από το γραφείο συγκοινωνιών Χίου για όλα τα αυτοκίνητα τα οποία έχουν ταξινομηθεί ως αναπηρικά.
  • 11:04 Με πρωτοβουλία της Περιφερειακής Ενότητας Χίου την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου στις 10 το πρωί στις Καρυές εορτάζεται η ημέρα Παράδοσης της Χίου στην Ελλάδα από την τουρκική στρατιωτική ηγεσία του νησιού το 1912
  • 10:23 O Σύλλογος Γυναικών Χίου διοργανώνει σήμερα σστις 6 μ.μ. στα γραφεία του στην οδό Καλαμπόκα 74, Χριστουγεννιάτικη γιορτή για παιδιά
  • 09:44 Η συνταξιούχος δασκάλα, Αλεξάνδρα Σταµατουλάκη, είναι η προσκεκληµένη του ∆ηµήτρη Φρεζούλη στην αυριανή εκποµπή «Ανθρώπινες ∆ιαδροµές» της «Αλήθεια ΤV» που προβάλλεται κάθε Τρίτη στις 7 και στις 11 µ.µ. και σε επανάληψη στις 3 µ.µ. της Τετάρτης. Μια δασκαλίστικη διαδροµή εµπλουτισµένη και µε πολλές άλλες ενδιαφέρουσες ενασχολήσεις και αποκορύφωµα το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Κλειδού.
  • 06:41 Συνολικά 344 πρόσφυγες αναχώρησαν την Κυριακή, με το πλοίο της γραμμής, από το λιμάνι της Μυτιλήνης με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά, σε εφαρμογή, σχεδίου αποσυμφόρησης του νησιού από πρόσφυγες και μετανάστες.
  • 06:31 Ο Παντελής Λεγάτος είναι ο νέος Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, μετά από άνετη νίκη επί του συνδυασμού του νυν Προέδρου Γ. Γεωργούλη. Νίκη που ξεπερνά το 60% αν λάβει κανείς υπ' όψιν ότι οι τελικοί ψηφίσαντες είναι 1153 από τους οποίους τα έγκυρα ψηφοδέλτια είναι 1101. Εξ' αυτών ο συνδυασμός Λεγάτου έλαβε 677 ψήφους και ο συνδυασμός του απερχόμενου Προέδρου Γ. Γεωργούλη 424. Ετσι οι έδρες κατανέμονται ως εξής: Εμπορικό τμήμα, Λεγάτος 5 - Γεωργούλης 3, Μεταποίηση Λεγάτος 6 - Γεωργούλης 3, Υπηρεσίες, Λεγάτος 2 - Γεωργούλης 1 και τουρισμός Γεωργούλης 1 έδρα. Συνολικά ο Π. Λεγάτος έλαβε 13 έδρες και ο Γ. Γεωργούλης 8.
  • 06:24 Χριστουγεννιάτικη γιορτή θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Λιβάνειου Γυμνάσιου και Λυκείου Καρδαμύλων την Παρασκευή στις 10:30 π.μ.
  • 00:24 Σήμερα Δευτέρα 18/12 στη Χίο αναμένεται ηλιοφάνεια με περιοδική συννεφιά και μικρή πιθανότητα για ασθενή φαινόμενα τοπικά. Οι άνεμοι θα πνέουν Ν/Δ-Δ 3 μποφόρ, ενώ η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 12-14οC. Αύριο Τρίτη 19/12 αναμένεται ηλιοφάνεια με περιοδική συννεφιά και υπάρχει μικρή πιθανότητα για ασθενή φαινόμενα. Οι άνεμοι θα πνέουν Β/Δ 3-4 μποφόρ, ενώ η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 8-11οC.
  • 17:45 Για το Κύπελλο Χίου στο μπάσκετ ανδρών: Ένωση-Πυρσός: 47-40, Κοφινάς-ΒΑΟΛ: 79-112, ΝΟ Θυμιανών-Αιγέας: 79-49, Ίωνες-Όμηρος: 62-78. Στο φαϊναλ φορ τα ζευγάρια είναι: ΝΟ Θυμιανών-ΒΑΟΛ, Όμηρος Καλλιμασιάς-Ένωση Λαγκάδας/Συκιάδας.
  • 17:37 Κανάρης, Δάφνη, Θύελλα Χαλκειούς, ΑΠΟ Χίου, Φάρκαινα προκρίθηκαν στην επόμενη φάση του Κυπέλλου της ΕΠΣ Χίου. Τα αποτελέσματα στην Β’ Φάση: Βαρβασιακός-Φάρκαινα: 1-3, Θύελλα Χαλκειούς-Λαίλαπας: 3-0, Κανάρης-Κλασσικό: 2-1, Δάφνη-Αναγέννηση Θολοποταμίου: 4-0, ΑΠΟ Χίου-Πύργος: 2-1.
Custom Search
Τελευταία ενημέρωση: 18 Δεκ 2017 - 16:20

alithia

Δευτέρα, 18 Δεκέμβριος, 2017 - 18:19

9 απλές κινήσεις που φτιάχνουν τη διάθεση

Κυρ, 26/11/2017 - 17:17

Όλοι περνάμε διαστήματα που δεν είμαστε στα μεγάλα κέφια μας. Όμως υπάρχουν ορισμένα καθημερινά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να ανεβάσουμε τη διάθεσή μας, όπως μας λένε οι ειδικοί. Ας δούμε μερικά.

Ψηλά το κεφάλι
Μια μελέτη διαπίστωσε ότι καταβάλλοντας συνειδητά προσπάθεια να περπατήσετε με το κεφάλι ψηλά και τους ώμους πίσω, είναι πολύ πιθανό να φτιάξετε τη διάθεσή σας. Εάν περπατάτε με τους ώμους σας γερμένους, είναι πιθανότερο να επικεντρώνεστε στα αρνητικά.

Σταματήστε να τραβάτε συνεχώς φωτογραφίες
Μπορεί να νομίζετε ότι βγάζοντας φωτογραφίες τις στιγμές σας, κάνει πιο πιθανό να τις θυμάστε στο μέλλον, αλλά μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Psychological Science σημειώνει ότι με αυτόν τον τρόπο τις απολαμβάνουμε πολύ λιγότερο, καθώς εστιάζουμε στην απαθανάτισή τους και όχι στην ουσία τους.

Γυμναστείτε
Η άσκηση τρεις φορές την εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης κατά 19%, σύμφωνα με μελέτη του University College του Λονδίνου. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που ασκούνται είναι λιγότερο πιθανό να έχουν κατάθλιψη.

Μην αναβάλετε
Όσο περισσότερο κωλυσιεργείτε για να κάνετε μια δουλειά, επειδή ανησυχείτε για το αποτέλεσμα ή βαριέστε να την κάνετε, τόσο περισσότερο σας εκνευρίζει. Κάντε την μια και έξω.

Αποφύγετε τις σχέσεις που σας βλάπτουν
Το να είσαι σε σχέση με κάποιον που σας ρίχνει ψυχολογικά συνεχώς, μπορεί να έχει αντίκτυπο στην αυτοεκτίμησή σας χωρίς να το συνειδητοποιείτε. Ακούστε τις ανησυχίες των φίλων και της οικογένειάς  σας για το σύντροφό σας, εάν έχουν εντοπίσει σημάδια μιας καταχρηστικής σχέσης.

Κοιμηθείτε περισσότερο
Το σώμα σας δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά, εάν δεν κοιμάστε αρκετά. Αν νιώθετε διαρκώς νυσταγμένοι και κουρασμένοι, εννοείται ότι θα είστε και κακοδιάθετοι.

Βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας
Το να προσπαθείτε να ισορροπήσετε μεταξύ φίλων, οικογένειας και εργασίας και να τους κρατήσετε όλους χαρούμενους μπορεί να σημαίνει ότι παραμελείτε τον εαυτό σας. Βρείτε χρόνο για κάνετε τα πράγματα που πραγματικά σας αρέσουν, καθώς αυτό βοηθάει να κρατάτε το άγχος και την κατάθλιψη μακριά.

Αφήστε στην άκρη τις ψηφιακές συσκευές
Τα smartphones, τα tablet και οι φορητοί υπολογιστές κρατούν τον εγκέφαλό μας σε εγρήγορση. Κάντε μια μίνι ψηφιακή απεξάρτηση κάθε εβδομάδα, ακόμη και για μισή ημέρα ή μερικές ώρες, ώστε να χαλαρώσετε.

Σταματήστε τo multitasking
Το να τρώτε το γεύμα σας και να στέλνετε mail μπορεί να μην φαίνεται πολύ επικίνδυνο, αλλά το multitasking έχει πράγματι αποδειχθεί ότι μας κάνει να αγχωνόμαστε περισσότερο. Εστιάστε μόνο σε ένα πράγμα και στο τι συμβαίνει γύρω σας.

Πηγή: iatrikanews