Ροή Ειδήσεων:
  • 20:46 Σύμφωνα με σχετική ειδοποίηση το Δημόσιο, το ΙΚΑ και το ΝΑΤ θα καταβάλλουν τις συντάξεις Οκτωβρίου 2017 την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017. Ο ΟΑΕΕ και ο ΟΓΑ θα καταβάλλεουν τις συντάξεις Οκτωβρίου 2017 τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017. Τα υπόλοιπα ταμεία του Υπουργείου Εργασίας θα καταβάλλουν τις συντάξεις Οκτωβρίου 2017 την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου.
  • 20:32 Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Χίου καλεί όλους ανεξαιρέτως τους Καθηγητές σε παράσταση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα στην 1.00 μ. στα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για τη μη έγκριση λειτουργίας από το υπ. Παιδείας ολιγομελών τμημάτων σε ΕΠΑΛ του νησιού, και ταυτόχρονα διεκδίκησης της έγκρισής τους.
  • 20:21 Δικογραφία σχηματίστηκε από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Χίου, σε βάρος ενός αλλοδαπού ηλικίας 30 ετών, ο οποίος κατηγορείται για διάπραξη κλοπής. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, ο 30χρονος, την 15-09-2017, εισήλθε σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στη Χίο, σε ώρες λειτουργίας του, χωρίς να γίνει αντιληπτός και αφαίρεσε το τσαντάκι ενός 56χρονου ημεδαπού, το οποίο περιείχε τα χρηματικά ποσά των -400- ευρώ και των -350- δολαρίων, καθώς και διάφορα προσωπικά του έγγραφα.
  • 19:39 Σε πολυπληθή συγκέντρωση φίλων και μελών της Ν.Δ. στο Ξενοδοχείο, Χανδρής, μίλησε το απόγευμα της Κυριακής, ο Βουλευτής Χίου του Κόμματος Νότης Μηταράκης. Αναφέρθηκε στην καταστροφική, όπως την χαρακτήρισε, πολιτική της Κυβέρνησης Σύριζα - ΑΝΕΛ ενώ ανέλυσε την πρόταση του Κόμματος του, έτσι όπως την εξέφρασε και στην ομιλία του στη Θεσσαλονίκη, ο Πρόεδρος της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης, για την έξοδο από την κρίση και την ανάπτυξη μέσω επενδύσεων και μείωσης της φορολογίας. Τέλος έκανε εκτενή αναφορά σε πλήθος τοπικών προβλημάτων.
  • 18:55 Α’ Κατηγορία Χίου (1η αγωνιστική): Ηρακλής Θυμιανών-Ατρόμητος Αγ. Γεωργίου: 2-1, Φάρκαινα-Κανάρης: 0-3, Δάφνη-ΑΠΟ Χίου: 0-2, Μικρασιατική-Πανοινούσσιος: 0-2, Θύελλα-Πανεπιστήμιο: 2-0, Βαρβασιακός-Ποσειδών Καρδαμύλων: 1-4.
  • 00:34 Στην πρεμιέρα της Α’ Κατηγορίας Χίου: Μικρασιατική-Πανοινούσσιος: 0-2, Θύελλα-Πανεπιστήμιο: 2-0, Βαρβασιακός-Ποσειδών Καρδαμύλων: 1-4.
  • 09:35 Ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017 από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του ΥΕΝ και του Λιμενικού Σώματος όλα τα ονόματα των σπουδαστών που εισάγονται στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού όλης της χώρας, για το εκπαιδευτικό έτος 2017-2018. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου εισάγονται συνολικά 1143 σπουδαστές (597 Πλοίαρχοι, 546 Μηχανικοί). Οι επιτυχόντες πρέπει να παρουσιαστούν για εγγραφή στις Σχολές μέχρι τις 6 Οκτωβρίου 2017. Τα ονόματα δημοσιεύονται και στο www.alithia.gr
  • 07:40 Μόνο 24 πρoσφυγόπουλα, ασυνόδευτα αλλά και παιδιά που μένουν σε διαμερίσματα, θα καθίσουν στα θρανία από τη Δευτέρα, τα μισά απ’αυτά στο 1ο Γυμνάσιο και τα υπόλοιπα στο 1ο ΕΠΑΛ Χίου. Παρόλο που δεν υπάρχουν διαθέσιμες όλες οι ειδικότητες εκπαιδευτικών, που προβλέπονται από το νόμο του 1999 για τις τάξεις υποδοχής, το πρόγραμμα ξεκινά και μάλιστα το δρόμο ανοίγει η Δ/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου, Ευτυχία Βλυσίδου, που θα διδάξει, δύο ώρες, κάθε ημέρα, Ελληνική Γλώσσα στα προσφυγάκια που θα πάνε στο 1ο ΕΠΑΛ.
  • 07:37 Παρά τις υποσχέσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ότι θα δοθεί λύση, στον «αέρα» βρίσκονται 23 μαθητές 7 τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων, τριων ΕΠΑΛ της Χίου και συγκεκριμένα του 1ου ΕΠΑΛ, του ΕΠΑΛ Καρδαμύλων και του Εσπερινού, αφού ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα είναι μικρότερος από τον προβλεπόμενο, βάσει νόμου. Επιστολή διαμαρτυρίας έστειλε για το θέμα στον υπουργό Παιδείας ο Δήμαρχος Μ. Βουρνούς, αναφορά στη Βουλή κατέθεσε ο Βουλευτής Νότης Μηταράκης ενώ κατέθεσε διαμαρτυρία και απαιτεί άμεση λύση στο πρόβλημα η Ενωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών.
  • 16:25 Η Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας γνωστοποιεί ότι από το Σάββατο πραγματοποιείται σταδιακά ο τρίτος ψεκασμός στις περιοχές του Νομού Χίου που έχουν δακοπροσβολή, στα πλαίσια του προγράμματος της Δακοκτονίας 2017. Οι παραγωγοί πρέπει να έχουν τα αγροκτήματά τους ανοιχτά και αν είναι δυνατόν να παρευρίσκονται σε αυτά προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν παράπονα και να απομακρύνουν τα ζώα τους από τις περιοχές ψεκασμού. Οι πρόεδροι των οικισμών θα ενημερώνονται έγκαιρα για την συγκεκριμένη ημερομηνία ψεκασμού του οικισμού τους.
  • 13:42 Ο Σύλλογος Ιεροψαλτών Χίου «Ρωμανός ο Μελωδός» προσκαλεί στον αρχιερατικό εσπερινό προς τιμήν του προστάτη του Συλλόγου Αγίου Ρωμανού του Μελωδού το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου στις 6.30 μ.μ. στην Ιερά Μονή Αγίου Στεφάνου Κλειδούς Βροντάδου.
Custom Search
Τελευταία ενημέρωση: 24 Σεπ 2017 - 21:16

alithia

Κυριακή, 24 Σεπτέμβριος, 2017 - 22:29

Νεανική επιχειρηματική «δικτύωση», μέσω διαδικτύου.

Η σχεδιάστρια κοσμημάτων, Αργυρώ Γλαράκη, εξηγεί πως είναι να διαχειρίζεσαι το δικό σου e-shop.
Τετ, 11/02/2015 - 10:02

Η δημιουργία μιας επιχείρησης από ένα νέο άνθρωπο ειδικά στην επαρχία, δεν είναι σίγουρα καθόλου εύκολη υπόθεση. Χρειάζονται πολλά χρήματα, πολύς χρόνος, πολλή δουλειά και πολλοί συνεργάτες. Ωστόσο όταν υπάρχει αγάπη και μεράκι για δουλειά, υπάρχουν και τρόποι να πραγματοποιηθούν όλα τα όνειρα.  Η Αργυρώ Γλαράκη, ξεκινώντας ως καλλιτέχνης που σχεδίαζε κοσμήματα, έφτιαξε με αποκλειστικά δικό της budget, το ηλεκτρονικό κατάστημα argiroglaraki.com . Στο ξεκίνημα της συνεργάστηκε με ειδικούς, στην πορεία όμως, έμαθε να διαχειρίζεται μόνη της το site και σήμερα κάνει ακόμα και τις φωτογραφήσεις των προϊόντων, η ίδια, αφού παρακολούθησε ένα σχετικό σεμινάριο. Δεν σταματάει να μαθαίνει, να εξελίσσει τη δουλειά της, να δοκιμάζει καινούργια εργαλεία προώθησης και να νοιάζεται για το πώς θα συμβάλλει στη βελτίωση της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιείται. Η πώληση των προϊόντων της δεν περιορίζεται σε στενά γεωγραφικά όρια, αφού το κατάστημα της είναι ανοιχτό 24 ώρες το 24ωρο, σε όλα τα μέρη του κόσμου που μιλούν αγγλικά ή ελληνικά. Τη ρωτήσαμε πώς τα κατάφερε και μας αποκάλυψε τα «μικρά μυστικά» της επιτυχίας της.


Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με το σχεδιασμό κοσμημάτων και πόσα χρόνια δραστηριοποιείσαι στο χώρο αυτό;

Από το 2007 ασχολούμαι επίσημα με το αντικείμενο. Νωρίτερα, εντελώς ερασιτεχνικά και για το φιλικό μου περιβάλλον. Ανέκαθεν θυμάμαι να ασχολούμαι με τις κατασκευές. Πέρασα από το στάδιο που δούλευα με πηλό, πλαστελίνη την οποία ψήνεις και με φυσικά υλικά όπως το δέρμα. Αργότερα και ως φοιτήτρια, αποφάσισα να το εξελίξω και να ψάξω το χώρο της συγκεκριμένης αγοράς.

Πλέον συνδυάζω vintage στοιχεία με ημιπολύτιμες πέτρες, κρύσταλλα και φυσικά υλικά. Φροντίζω να ενημερώνομαι συνεχώς για τις νέες ανάγκες των πελατών μου. Αυτό γίνεται με τη βοήθεια εργαλείων που βασίζονται στο internet, παρακολουθώ τις αναζητήσεις των πελατών μου, τις προσφορές των προμηθευτών μου, έτσι βελτιώνεται η σχέση μας και έχω καλύτερο αποτέλεσμα.

 

Γιατί επέλεξες να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προκειμένου να πουλήσεις τα προϊόντα σου;

Η ιδέα του e-shop προέκυψε ως εξής, όλοι με ρωτούσαν γιατί ενώ τόσα χρόνια βρίσκομαι στην αγορά του νησιού δεν έχω κάνει το δικό μου φυσικό κατάστημα. Ωστόσο επειδή δεν υπήρχε το κεφάλαιο ούτως ώστε να επενδύσω κάποιες χιλιάδες ευρώ για να ξεκινήσω την επιχείρηση των ονείρων μου, ούτε έψαξα για άλλους που θα έκαναν μια επένδυση σε αυτό, αναζήτησα ένα τρόπο για να κάνω ένα μικρό άνοιγμα με αξιοπρέπεια, ιδιαίτερο στυλ, να δημιουργήσω κάτι που θα με έκανε να διαφοροποιηθώ μέσα στην αγορά και να γίνει αισθητό στο καταναλωτικό κοινό. Ο επαγγελματισμός και η αυτοπεποίθηση ήταν το κλειδί. Έτσι ξεκίνησα το e-shop μου, με σκοπό να δοκιμάσω αρχικά αν τα προϊόντα μου θα είχαν απήχηση και στη λιανική πώληση, γιατί μέχρι πρότινος, οι πελάτες τα έβρισκαν σε βιτρίνες συνεργατών μου ανά την Ελλάδα.

 

Ποιά είναι τα σημεία που υπερτερεί κατά τη γνώμη και την εμπειρία σου, σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα λιανικής πώλησης;

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει μια ολοκληρωμένη εικόνα όχι μόνο στους επισκέπτες του site, σαν πελάτες λιανικής πώλησης αλλά και στους πελάτες χονδρικής. Με έχουν προσεγγίσει ιδιοκτήτες καταστημάτων που είδαν τη δουλειά μου στο e-shop και τη βρήκαν πολύ ενδιαφέρουσα.

Με το διαδίκτυο, «δικτυώνεσαι» πολύ ευκολότερα. Έχεις επαφή με κόσμο σε απομακρυσμένες περιοχές ή στο εξωτερικό. Επίσης είναι ευκολότερο να συνάψεις συμμαχίες με άλλες επιχειρήσεις οι οποίες είναι δυνατόν να βοηθήσουν. Στόχος είναι να φτάσει το όνομα μου ψηλά, στις λίστες αναζήτησης.  Για παράδειγμα, αν κάποιος πατήσει στο google “greek jewels designer”, βγαίνω σε πολύ καλή θέση.

Τέλος το χαμηλότερο κόστος δημιουργίας του, είναι όπως ανέφερα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα.

 

Πόσο χαμηλό είναι το κόστος της δημιουργίας ενός e-shop ώστε να αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για τον ιδιοκτήτη του;

Αυτό που στοιχίζει πολύ, είναι οι καταβολές στον φορέα ασφάλισης. Συγκριτικά το κόστος της δημιουργίας του e-shop δεν είναι κάτι φοβερό. Η νομιμότητα, η σωστή αισθητική και η λειτουργικότητα του site είναι τα βασικά κόστη.

Υπάρχουν έτοιμες πλατφόρμες ηλεκτρονικών καταστημάτων στο ίντερνετ που ξεκινούν από 350 ευρώ. Επειδή ήταν επιθυμία μου να διαφοροποιηθώ όπως είπα, προτίμησα ένα site φτιαγμένο πάνω στις δικές μου ανάγκες και όχι κάτι έτοιμο. Αυτός ήταν ο λόγος που το δικό μου e-shop είχε ένα μεγαλύτερο κόστος. Συνεργάστηκα με προγραμματιστή – τεχνικό υπολογιστών και με γραφίστα.

Με βάση το αποτέλεσμα που προέκυψε θα το ξαναέκανα αν ξεκινούσα τώρα από την αρχή. Θεωρώ πως είναι πολύ «φρέσκο» και εύχρηστο στους επισκέπτες. Αυτός ήταν και ο βασικός μας άξονας κατά το σχεδιασμό του.

 

Η δημιουργία μιας επιχείρησης, σε περίοδο κρίσης, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί έως και τολμηρό εγχείρημα, ειδικά για ένα νέο άνθρωπο. Πώς θεωρείς ότι αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες που προκύπτουν από την οικονομική κατάσταση της εποχής;

Δεν φοβήθηκα την οικονομική κρίση γιατί απευθύνομαι σε αυτό ακριβώς το κοινό. Οι τιμές μου σέβονται όλη αυτή την κατάσταση στην αγορά. Θα μπορούσα δηλαδή με βάση τα υλικά που χρησιμοποιώ, να κοστολογήσω τα προϊόντα μου πολύ παραπάνω – οι τιμές πολλές φορές ίσως αδικούν κάποιες κατασκευές μου. Επειδή διανύουμε τη συγκεκριμένη εποχή, είμαι πολύ συγκρατημένη. Θα μπορούσαμε όλοι να βάλουμε ένα χεράκι και να βοηθήσουμε στο να αλλάξει η διάθεση του κόσμου, να στραφεί στα καταναλωτικά προϊόντα.  Για παράδειγμα την περίοδο των προσφορών φροντίζω να έχω μια σειρά προϊόντων που η τιμή τους δεν ξεπερνάει τα 15 ευρώ.

 

Μίλησε μας λίγο για το project «argiroglaraki.com» . Πώς σχεδιάστηκε και πώς υλοποιήθηκε η προσπάθεια αυτή;

Εκπονήθηκε ένα μίνι επιχειρηματικό πλάνο το οποίο κρίθηκε αναγκαίο, προκειμένου η νέα επιχειρηματική μου πρωτοβουλία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, να γίνει πραγματικότητα με επιτυχία.

Πέρασε ένα διάστημα που ο τεχνικός μού έδειχνε πώς λειτουργεί. Με την πάροδο του χρόνου και την τριβή έγινε πιο εύκολο και για ’μενα το λειτουργικό κομμάτι. Όσον αφορά τις φωτογραφήσεις, τις κάνω μόνη μου, αφού παρακολούθησα ένα μικρό σεμινάριο, το οποίο βοήθησε πολύ. Πλέον διαχειρίζομαι το ηλεκτρονικό μου κατάστημα μόνη μου και είναι καθαρά προσωπική δουλειά. Ελπίζω κάποια στιγμή να αυξηθεί τόσο πολύ ο όγκος της δουλειάς μου που να χρειαστώ βοήθεια και να μην τα διαχειρίζομαι όλα εγώ. Αυτό θα σημαίνει πως όλα πηγαίνουν κατ’ ευχήν.

 

Μια ηλεκτρονική επιχείρηση, προωθείται διαφορετικά από τις υπόλοιπες; Ποιά εργαλεία χρησιμοποιείς εσύ; Είναι αποκλειστικά διαδικτυακό το marketing που κάνεις;

Η προώθηση μιας επιχείρησης είναι ένα θέμα που καθένας το χειρίζεται διαφορετικά. Χρειάζεται να διαθέσει κανείς, ένα σεβαστό ποσό για τη διαφήμιση είτε μέσω της pay per click διαφήμισης και του google adwords, είτε μέσω διαφημιστικών banners σε άλλα websites.

Για την επιχείρηση μου χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσελκύοντας πελάτες είτε χωρίς κόστος, είτε έχοντας πληρώσει κάποιες διαφημίσεις πχ για 20 μέρες στη facebook.

Επίσης έχω αξιοποιήσει τη συνεργασία μου με bloggers, οι οποίοι κάνουν πολύ καλή δουλειά. Πολλές από τις αποστολές μου στο εξωτερικό, έχουν προκύψει από το γεγονός ότι συνεργάστηκα με blogger από άλλη χώρα η οποία φοράει κοσμήματα μου.

Κάτι επίσης πολύ σημαντικό είναι η σωστή χρήση των key words, οπουδήποτε αναφέρεται το όνομα μου. Ο τεχνικός μου με συμβούλεψε να έχω ανάμειξη σε όσα περισσότερα application μπορώ. Αυτά μπορεί να είναι σχετικά με τη μόδα και όχι μόνο. Ενδεικτικά χρησιμοποιώ, facebook, linkdin, instagram, pinterest και twitter.

Μια ακόμη πρόταση προώθησης θα ήταν και οι μικρές εκθέσεις στις οποίες ακόμη δεν έτυχε να συμμετάσχω, ωστόσο είναι στα σχέδια μου, για παράδειγμα η αθηναϊκή έκθεση femina.

Τέλος, οι δημόσιες σχέσεις είναι αρκετά σημαντικές. Όταν με προσκαλούν να μιλήσω για τη δουλειά μου, δεν χάνω καμία ευκαιρία, γιατί τέτοιου είδους προωθητικές ενέργειες σε καθιστούν γνωστό στον κόσμο και βρίσκεσαι πάντα στο προσκήνιο. Ο ανταγωνισμός άλλωστε είναι αρκετά μεγάλος.

 

Ποιά είναι τα σχέδια σου στο πλαίσιο της συνεχούς ανανέωσης και εξέλιξης του e-shop;

Τα σχέδια μου για το μέλλον είναι η δημιουργία ενός καναλιού στο youtube με προωθητικό σκοπό, ανάμειξη σε forum όπου υπάρχει μεγάλη συμμετοχή χρηστών μέσω κάποιου διαγωνισμού στον οποίο θα αναφερθεί το όνομα μου, μετάφραση του site σε μια τρίτη γλώσσα και συγκεκριμένα στα Τουρκικά (υπάρχει ήδη σε Ελληνικά και Αγγλικά), άμεσα θα γίνει και η φωτογράφιση της καλοκαιρινής μου συλλογής πάνω στην οποία δουλεύω, θα συμπεριλάβω ένα καινούργιο προϊόν στο e-shop μου, το γραφιστικό κομμάτι της παρουσίασης της δουλειάς μου θα αναβαθμιστεί, με τη βοήθεια μιας πολύ καλής φίλης, το άνοιγμα στο εξωτερικό θα επεκταθεί και τέλος το καλοκαίρι θα βρείτε στα καταστήματα λιανικής μια σειρά πολύ οικονομική με καθαρά φιλανθρωπικό σκοπό προκειμένου να βοηθηθούν οικογένειες σε τοπικό επίπεδο. Φαντάζομαι ότι το ποσό που θα μαζευτεί δεν θα είναι τεράστιο, αλλά ας κάνουμε όλοι αυτό το λίγο που περνάει από το χέρι μας. Εύχομαι να πετύχει.

 

Η Αργυρώ Γλαράκη είναι σχεδιάστρια κοσμημάτων και ιδιοκτήτρια του site www.argiroglaraki.com . Το εργαστήριο της βρίσκεται στη Χίο.

Επιμέλεια: Πηνελόπη Κάνη

Gallery φωτογραφιών: