Ροή Ειδήσεων:
  • 23:44 Στα παιχνίδια της 2ης ημέρας του ειδικού τουρνουά ανόδου για την Α2 Βόλει γυναικών: Ερμής Παμφίλων-Νεώριο Σύρου: 2-3 σετ (25-22, 19-25, 26-24, 23-25, 12-15), Ιωνικός Σάμου-Ροδίων Άθλεσις Ρόδου: 0-3 σετ (13-25, 19-25, 20-25).
  • 20:19 Η Π.Ε. Χίου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου προσκαλεί στις 9.00 π.μ. της Παρασκευής στη συνεδρίαση της Κοινής Επιτροπής Παρακολούθησης του άρθρου 8 της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, του Δήμου Χίου και του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, για την πράξη με τίτλο: «Ενέργειες αποκατάστασης ζημιών από τις πυρκαγιές της 25ης Ιουλίου και της 26ης Αυγούστου 2016 στη Χίο και εκπόνηση ολοκληρωμένου σχεδίου δράσης για την περιβαλλοντική προστασία και την πρόληψη φυσικών καταστροφών».
  • 18:33 Ο Σύνδεσμος Πολιτικών Συνταξιούχων προγραμματίζει διήμερη εκδρομή στη Μυτιλήνη στις 13 και 14 Μαϊου. Πληροφορίες στο SUNRISE TOYRS 2271041390-91
  • 18:31 Η Ιερά πανήγυρις του Αγίου Εφραίμ στην Παναγία Συριώτισσα του Κάμπου, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Μαϊου με το ακόλουθο πρόγραμμα: Πέμπτη 7.00 μ.μ. Μέγας πανηγυρικός εσπερινός, Παρασκευή 7.00 π.μ. Ορθρος και θεία Λειτουργία.
  • 18:29 Το Σάββατο στις 7.00 μ.μ. θα πραγματοποιηθούν εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής των παιδικών τμημάτων των πολιτιστικών εργαστηρίων του Ομηρείου.
  • 18:00 Ο Σύλλογος Ατόμων με Νόσο του Crohn και Ελκώδη Κολίτιδα Ελλάδας προσκαλεί σε συνάντηση γνωριμίας όλα τα μέλη και τους φίλους του, άτομα με ΙΦΝΕ καθώς και τα μέλη της οικογένειάς τους, που διαμένουν στο νομό της Χίου. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 29 Απριλίου στην 1.00 μ. στο καφέ – ουζερί “Porta Maggiore“, στην πλατεία Κάστρου στην πόλη της Χίου.
  • 16:11 Τέθηκε υπό έλεγχο μετά τις 3.15 το μεσημέρι η φωτιά που εκδηλώθηκε στις 2.25 μ.μ. σε αγροτική έκταση των Πατρικών, αφού προηγούμενα έκαψε 4 στρέμματα. Για την κατάσβεσή της έλαβε μέρος δύναμη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, ενώ διενεργείται προανάκριση για τα αίτια που την προκάλεσαν. Πιθανό το ενδεχόμενο και αυτή η φωτιά να προκλήθηκε από καύση υπολειμμάτων καλλιεργειών.
  • 12:13 Για δεύτερη χρονιά, με απόφαση του Αρχηγείου της Ελ. Αστυνομίας, θα σταλούν δόκιμοι αρχιφύλακες που φοιτούν στη σχολή της ΕΛ.ΑΣ., για την κάλυψη εποχικών αναγκών υπηρεσιών αστυνόμευσης αεροδρομίων της χώρας και λοιπών τουριστικών περιοχών για την τουριστική περίοδο, με τη Χίο – σύμφωνα με δημοσίευμα του «ΕΘΝΟΥΣ» - να περιμένει από το πρώτο 10ήμερο του Ιούνη 18 δόκιμους. Επίσης με 15 δόκιμους αναμένεται να ενισχυθεί η Δ/νση Αστυνομίας της Σάμου και με 22 της Μυτιλήνης.
  • 11:13 Ο Σύλλογος Αγιογαλούσων Χίου οργανώνει πρωτομαγιάτικη εξόρμηση στο Άγιο Γάλας, την Δευτέρα 1η Μαΐου 2017 και καλεί σε συμμετοχή όλους τους Αγιογαλούσους, τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου.Πληροφορίες - δηλώσεις συμμετοχής: Έφη Στεβή (6948 469622), Γεωργία Πετροπούλου (6976 091636), Γιώργος Χρίτης (6932 363233), Τάκης Φραγκομίχαλος (6936 849206). Για δηλώσεις συμμετοχής και στο e-mail: agiongalas@gmail.com.
  • 10:42 Διημερίδα υγείας με τον Dr Κωνσταντίνο Μουρούτη, καθηγητή Προληπτικής Υγείας και Νευροεπιστημών, καθώς και Διευθυντή του Ινστιτούτου «Νέα Ζωή», διοργανώνουν το Σάββατο και την Κυριακή 13 και 14 Μαϊου, αντίστοιχα, στο Αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου, η Εταιρεία Αγωγής Υείας, παράρτημα Χίου και η Ομάδα Φίλων του Δρ Μουρούτη στη Χίο. Το Σάββατο η εκδήλωση θα ξεκινήσει στις 6 μ.μ. και θα έχει θέμα: «Η υγεία είναι δική μας επιλογή!» και την Κυριακή θα γίνει στις 10.30 το πρωί με θέμα «Διεκδικώντας την Χαρά. Σε πείσμα των καιρών».
  • 10:05 H Λιμενική Αστυνομία του Λιμεναρχείου Χίου γνωστοποιεί ότι η αντικατάσταση των παλαιών εντύπων αδειών χειριστή ταχυπλόου σκάφους με αντίστοιχα νέου τύπου, παρατείνεται μέχρι και την 31-12-2019.
Custom Search
Τελευταία ενημέρωση: 27 Απρ 2017 - 23:45

alithia

Παρασκευή, 28 Απρίλιος, 2017 - 01:39

Πόπη Κουμπιά: Το facebook δεν είναι «παιχνίδι» αλλά εργαλείο marketing

Αξιοποιώντας τα social media στην επιχειρηματικότητα.
Τετ, 14/01/2015 - 12:45

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι σε παγκόσμια κλίμακα όλες οι μεγάλες εταιρείες συμπεριλαμβάνουν ολοένα και περισσότερο τα social media στις στρατηγικές marketing που ακολουθούν. Στόχος τους είναι να αξιοποιήσουν την αμεσότητα στην επικοινωνία, αλλά και τη δυνατότητα προσωποποιημένης προσέγγισης πιθανών πελατών που προσφέρει το διαδίκτυο. Για τις λεπτομέρειες μια τέτοιας στρατηγικής marketing αλλά και τις προοπτικές που η χρήση του διαδικτυακού marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις, μας μιλάει η Πόπη Κουμπιά, μια νεαρή κυρία με εξαιρετικά φορτωμένο πρόγραμμα, που ως υπεύθυνη επικοινωνίας των επιχειρήσεων Hondos Center και Pink Woman στη Χίο, ασχολείται καθημερινά με την διαδικτυακή προώθηση των προϊόντων των επιχειρήσεων της, κρατώντας περισσότερα από 3.500 άτομα, ενημερωμένα για τις εξελίξεις στο χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Κι αν αναρωτιέστε πώς προλαβαίνει να είναι συνεπής σε όλες αυτές τις υποχρεώσεις, η απάντηση της είναι ίσως και το μυστικό της επιτυχίας της, «όταν υπάρχει θέληση, μπορούν να συνδυαστούν όλα».

Από την πείρα σου στο χώρο των επιχειρήσεων πώς εξελίχθηκε το marketing τα τελευταία χρόνια;

Αρχικά γινόταν μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου και διαφόρων flyers. Τα μέσα αυτά χρησιμοποιούνται ακόμη. Σε αυτά έχουν προστεθεί και καινούργια, το facebook για παράδειγμα που είναι πολύ πιο άμεσο καθώς έχουμε όλοι πρόσβαση σε αυτό μέσω smartphones, τα οποία χρησιμοποιούμε συνεχώς, οπότε ενημερωνόμαστε ανά πάσα ώρα και στιγμή για όλα.

Πότε ξεκίνησες να δραστηριοποιείσαι στο χώρο των social media;

Ξεκίνησα το 2008, με τον προσωπικό μου λογαριασμό. Από το 2010, δηλαδή εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια ξεκίνησα να διαχειρίζομαι το group των Hondos Center στη Χίο που έχει 3.600 μέλη. Τα μέλη αυτά είναι αρκετά ενεργά και ανταποκρίνονται σε ό,τι κι αν ανέβει στο group. Θα πατήσουν κάποιο like, θα ρωτήσουν αν υπάρχει το προϊόν. Αυτό μου δίνει το θάρρος να το διαχειρίζομαι, αυτή η άμεση επαφή.

Τί ηλικίες έχουν αυτά τα μέλη;

Από 18 έως 50. Το facebook  καλύπτει σίγουρα τις νεαρές ηλικίες. Οι μεγαλύτεροι προσπαθούν να μάθουν και ασχολούνται έμπρακτα με αυτό.  Ρωτάνε για τα πάντα. Γενικότερα οι αναρτήσεις αυτές απευθύνονται σε όλους όσους έχουν profile στα social media,  άνω των 18 χωρίς άλλο περιορισμό.

Ποιά είναι η εικόνα που έχεις για το πόσο αυξάνει τις πωλήσεις μια σειρά από αναρτήσεις στα social media;

Αρκετά καλή με θετικές προοπτικές. Εκτός από τα προϊόντα που διαφημίζονται, είναι ένας τρόπος να ενημερωθεί το κοινό και για τις υπηρεσίες που παρέχονται. Μου έχει τύχει να ζητήσουν κάτι συγκεκριμένο, να με ρωτήσουν αν αυτό που ανέβασα υπάρχει, αν έχει έρθει.

Αυτός ο τρόπος marketing θέλει μια συστηματικότητα;

Θέλει συστηματικότητα. Ενημερώνω το προσωπικό μου account το οποίο χρησιμοποιώ για να προωθήσω τις δύο επιχειρήσεις, καθημερινά. Πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ. Άλλος κόσμος μπαίνει το πρωί, άλλος το μεσημέρι. Ας πούμε μια εργαζόμενη μητέρα δεν μπορεί να μπει το πρωί.

Αυτό σημαίνει ότι η ώρα που επιλέγουμε να κάνουμε ένα ποστ, έχει αξία. Ποιά είναι η αξία αυτή;

Είναι σημαντικό να προσέχει κάποιος τις ώρες που ανεβάζει κάθε τι. Για παράδειγμα κάθε πρωί στέλνω μια «Καλημέρα». Οι μητέρες, οι εργαζόμενοι, δεν έχουν το χρόνο να είναι όλη την ώρα online στο facebook. Το ίδιο post έχει νόημα να το ανεβάζουμε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.

Ποιά είναι τα σημεία που πρέπει να προσέξει ο χρήστης των εργαλείων αυτών;

Πρέπει να ανεβάζουμε πράγματα καθαρά επαγγελματικά, να μην ξεφεύγουμε από τα θέματα που αφορούν την επιχείρηση και να είμαστε προσεκτικοί  στις πληροφορίες που δίνουμε. Για παράδειγμα, κάποια στιγμή είχα δώσει λάθος τιμή και είχα παρεξηγηθεί. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να είσαι ευγενικός και να προσπαθήσεις να το σώσεις. Επίσης είναι αρκετά σημαντικό να αποφεύγονται τα ορθογραφικά λάθη.

Ποιές ικανότητες πρέπει να έχει κάποιος για να χρησιμοποιεί με αυτόν τον τρόπο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Οι σπουδές μου στο marketing και το management με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στο να διαχειρίζομαι σωστά τη σελίδα. Το να ενημερώνεται κάποιος και να διαβάζει για τις εξελίξεις στο χώρο είναι επίσης πολύ σημαντικό.  Γενικά θεωρώ ότι βοηθάει να είναι κοινωνικός ο διαχειριστής των σελίδων και να ενημερώνεται συνεχώς για τις τάσεις στα social media και γενικά στο internet.

Σε τοπικό επίπεδο, τί εικόνα έχεις σχετικά με την προβολή των επιχειρήσεων μέσα από το internet;

Υπάρχουν πολλά μαγαζιά που προβάλλονται μέσα από το internet. Συνήθως πρόκειται για επιχειρηματίες νέους σε ηλικία. Οι πιο παλιοί δεν ασχολούνται με αυτό. Οι επιχειρήσεις που δεν διαφημίζονται καθόλου στο διαδίκτυο έχουν πιο αργή εξέλιξη. Θα αναγκαστούν κάποια στιγμή από τον ανταγωνισμό να χρησιμοποιήσουν αυτό το marketing. Άλλωστε η Χίος είναι ένα νησί που έχει πολύ καλή αγορά, αρκετή νεολαία που είναι και η ομάδα που χρησιμοποιεί περισσότερο τα social media. Επιπλέον είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία πελάτες που είναι  40-50 ετών.

Είδαμε τα social media επαγγελματικά. Τι ρόλο θεωρείς ότι παίζουν στην υπόλοιπη ζωή μας;

Είναι ένα μέσο έκφρασης, που καθιστά το χρήστη του, πολύ εκτεθειμένο. Πιστεύω όμως ότι αν γίνεται σωστός χειρισμός του μέσου, δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι σημαντικό να γίνονται προσεκτικά οι ρυθμίσεις απορρήτου, να δίνεται προσοχή στην αποδοχή των αιτημάτων φιλίας καθώς υπάρχουν πολλά ψεύτικα προφίλ και τέλος οι κοινοποιήσεις τοποθεσίας είναι πολύ σπουδαίο να γίνονται συνειδητά.

Η Πόπη Κουμπιά έχει σπουδάσει Marketing και Management και είναι υπεύθυνη marketing αλλά και επικοινωνίας των επιχειρήσεων Hondos Center και Pink Woman στη Χίο.

Επιμέλεια: Πηνελόπη Κάνη