Ροή Ειδήσεων:
  • 07:09 Την Κυριακή, στις 29 Οκτωβρίου όπως γίνεται κάθε χρόνο την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου θα περάσουμε από τη θερινή στη χειμερινή ώρα, με τους δείκτες των ρολογιών να γυρνάνε μία ώρα πίσω. Έτσι, στις 04:00 τα ξημερώματα θα πρέπει γυρίσουμε τους δείκτες των ρολογιών στις 03:00. Η ώρα αυτή θα διατηρηθεί έως και το Μάρτιο του 2018.
  • 06:57 Σήμερα Δευτέρα 23/10 στη Χίο αναμένεται ηλιοφάνεια με σταδιακά αυξανόμενη συννεφιά. Από αργά το βράδυ,και κυρίως προς τα ξημερώματα της Τρίτης αναμένονται βροχοπτώσεις ή/και μεμονωμένες καταιγίδες. Οι άνεμοι θα πνέουν Ν-Ν/Δ 3-5 μποφόρ,ενώ η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 15-23oC. Αύριο Τρίτη 24/10 αναμένονται μπόρες βροχής ή/και μεμονωμένες καταιγίδες,ωστόσο ενδεχομένως να υπάρξουν και μικρά διαστήματα ηλιοφάνειας. Οι άνεμοι θα πνέουν νότιοι 3-4 μποφόρ,ενώ η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 16-21οC.
  • 23:32 Όπως ανακοινώνεται, από την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου και κάθε Πέμπτη στις 4 μ.μ. θα τελείται μελέτη Αγίας Γραφής στον Ιερό Ναό Αγ. Ιωάννου Προδρόμου στο Ιερό Τάγμα Αγίου Παντελεήμονος.
  • 21:52 Την Πέμπτη στις 7.00 και στις 11.00 μ.μ. "Αυτοπροσώπως" με τον Γιάννη Τζούμα στην ΑΛΗΘΕΙΑ ΤV, ο δάσκαλος παραδοσιακού Καράτε Παναγιώτης Μπίτσικας. Το Σάββατο μετά τα δελτία ειδήσεων και την Κυριακή στις 5.00 μ.μ. η εκπομπή "Ομορφη και παράξενη πατρίδα" στην ΑΛΗΘΕΙΑ ΤV, επισκέπτεται τον Πολιτιστικό Σύλλογο Πυργίου.
  • 18:30 Α’ Κατηγορία (5η αγωνιστική): Κανάρης-Βαρβασιακός: 5-0, Ποσειδών Καρδαμύλων-Πανοινούσσιος: 4-0, ΑΠΟ Χίου-Ατρόμητος Αγ. Γεωργίου: 4-1, Πανεπιστήμιο-Μικρασιατική: 0-4, Ηρακλής Θυμιανών-Θύελλα Χαλκειούς: 0-2, Φάρκαινα-Δάφνη: 0-2. Β’ Κατηγορία (4η αγωνιστική): Ερασιτέχνης-Κλασσικό: 0-9, Κυβέλη-Λέων Αφροδισίων: 0-4, Αναγέννηση Θολοποταμίου-Όμηρος Καλλιμασιάς: 1-3, Πύργος-Ένωση Λαγκάδας/Συκιάδας: 2-1, Άτλας Νεοχωρίου-Λαίλαπας: 1-3.
  • 16:55 Για την Γ’ Εθνική Κατηγορία: Θύελλα Ραφήνας-Αιολικός: 1-0, Διαγόρας Αγ. Παρασκευής-Ερμιονίδα: 1-0.
  • 16:47 Την ήττα γνώρισε στο Σχηματάρι ο ΒΑΟΛ με 89-51 από τον τοπικό Ερμή στην 2η αγωνιστική της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας στο μπάσκετ ανδρών.
  • 06:46 Α’ Κατηγορία Μπάσκετ (2η αγωνιστική): Αιγέας-Όμηρος Καλλιμασιάς: 52-74, ΝΟ Θυμιανών-Κοφινάς: 61-47, Ένωση Λαγκάδας/Συκιάδας-Ίωνες: 63-53.
  • 19:29 Σπουδαία νίκη και μάλιστα εκτός έδρας, επί του Υδραϊκού -που θέλει να πρωταγωνιστήσει στο νέο πρωτάθλημα- με 8-7 πέτυχε το απόγευμα του Σαββάτου 21 Οκτωβρίου 2017 ο ΝΟΧ/Astra Airlines, στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής της Α1 πόλο των Ανδρών. Επόμενο παιχνίδι της χιώτικης ομάδας την προσεχή Τετάρτη 25/10/17 στι 4.30 μ.μ. στο Ιωνικό Κολυμβητήριο με τον Ναυτικό Όμιλο Χανίων.
  • 08:25 Παρουσία Ορκωτών Λογιστών και της διεύθυνσης της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου, διεξήχθη την Παρασκευή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου Χίου, που αφορούσε την έγκριση ισολογισμού του 2011. Η συνεδρίαση είχε τυπικό χαρακτήρα, καθώς αφορούσε τα ταμεία των πρώην Δήμων, που πέρασαν στο ενιαίο ταμείο του ενός πλέον Δήμου Χίου, όπου και όλα βρέθηκαν εντάξει πλην του πρώην Δήμου Ομηρούπολης, που παρουσιάζει έλλειμμα 500.000 ευρώ ζήτημα για το οποίο έχει επιληφθεί και η Δικαιοσύνη.
  • 08:17 Μετά τις τελευταίες εξελίξεις με τον συνωστισμό και πάλι μεταναστών - προσφύγων στο νησί μας ο Βουλευτής Νότης Μηταράκης σημειώνει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση του, ότι η Κυβέρνηση είναι ανύπαρκτη και τα νησιά του Αιγαίου αφημένα στην τύχη τους.
Custom Search
Τελευταία ενημέρωση: 23 Οκτ 2017 - 07:09

alithia

Δευτέρα, 23 Οκτώβριος, 2017 - 08:55

Πόπη Κουμπιά: Το facebook δεν είναι «παιχνίδι» αλλά εργαλείο marketing

Αξιοποιώντας τα social media στην επιχειρηματικότητα.
Τετ, 14/01/2015 - 12:45

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι σε παγκόσμια κλίμακα όλες οι μεγάλες εταιρείες συμπεριλαμβάνουν ολοένα και περισσότερο τα social media στις στρατηγικές marketing που ακολουθούν. Στόχος τους είναι να αξιοποιήσουν την αμεσότητα στην επικοινωνία, αλλά και τη δυνατότητα προσωποποιημένης προσέγγισης πιθανών πελατών που προσφέρει το διαδίκτυο. Για τις λεπτομέρειες μια τέτοιας στρατηγικής marketing αλλά και τις προοπτικές που η χρήση του διαδικτυακού marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις, μας μιλάει η Πόπη Κουμπιά, μια νεαρή κυρία με εξαιρετικά φορτωμένο πρόγραμμα, που ως υπεύθυνη επικοινωνίας των επιχειρήσεων Hondos Center και Pink Woman στη Χίο, ασχολείται καθημερινά με την διαδικτυακή προώθηση των προϊόντων των επιχειρήσεων της, κρατώντας περισσότερα από 3.500 άτομα, ενημερωμένα για τις εξελίξεις στο χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Κι αν αναρωτιέστε πώς προλαβαίνει να είναι συνεπής σε όλες αυτές τις υποχρεώσεις, η απάντηση της είναι ίσως και το μυστικό της επιτυχίας της, «όταν υπάρχει θέληση, μπορούν να συνδυαστούν όλα».

Από την πείρα σου στο χώρο των επιχειρήσεων πώς εξελίχθηκε το marketing τα τελευταία χρόνια;

Αρχικά γινόταν μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου και διαφόρων flyers. Τα μέσα αυτά χρησιμοποιούνται ακόμη. Σε αυτά έχουν προστεθεί και καινούργια, το facebook για παράδειγμα που είναι πολύ πιο άμεσο καθώς έχουμε όλοι πρόσβαση σε αυτό μέσω smartphones, τα οποία χρησιμοποιούμε συνεχώς, οπότε ενημερωνόμαστε ανά πάσα ώρα και στιγμή για όλα.

Πότε ξεκίνησες να δραστηριοποιείσαι στο χώρο των social media;

Ξεκίνησα το 2008, με τον προσωπικό μου λογαριασμό. Από το 2010, δηλαδή εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια ξεκίνησα να διαχειρίζομαι το group των Hondos Center στη Χίο που έχει 3.600 μέλη. Τα μέλη αυτά είναι αρκετά ενεργά και ανταποκρίνονται σε ό,τι κι αν ανέβει στο group. Θα πατήσουν κάποιο like, θα ρωτήσουν αν υπάρχει το προϊόν. Αυτό μου δίνει το θάρρος να το διαχειρίζομαι, αυτή η άμεση επαφή.

Τί ηλικίες έχουν αυτά τα μέλη;

Από 18 έως 50. Το facebook  καλύπτει σίγουρα τις νεαρές ηλικίες. Οι μεγαλύτεροι προσπαθούν να μάθουν και ασχολούνται έμπρακτα με αυτό.  Ρωτάνε για τα πάντα. Γενικότερα οι αναρτήσεις αυτές απευθύνονται σε όλους όσους έχουν profile στα social media,  άνω των 18 χωρίς άλλο περιορισμό.

Ποιά είναι η εικόνα που έχεις για το πόσο αυξάνει τις πωλήσεις μια σειρά από αναρτήσεις στα social media;

Αρκετά καλή με θετικές προοπτικές. Εκτός από τα προϊόντα που διαφημίζονται, είναι ένας τρόπος να ενημερωθεί το κοινό και για τις υπηρεσίες που παρέχονται. Μου έχει τύχει να ζητήσουν κάτι συγκεκριμένο, να με ρωτήσουν αν αυτό που ανέβασα υπάρχει, αν έχει έρθει.

Αυτός ο τρόπος marketing θέλει μια συστηματικότητα;

Θέλει συστηματικότητα. Ενημερώνω το προσωπικό μου account το οποίο χρησιμοποιώ για να προωθήσω τις δύο επιχειρήσεις, καθημερινά. Πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ. Άλλος κόσμος μπαίνει το πρωί, άλλος το μεσημέρι. Ας πούμε μια εργαζόμενη μητέρα δεν μπορεί να μπει το πρωί.

Αυτό σημαίνει ότι η ώρα που επιλέγουμε να κάνουμε ένα ποστ, έχει αξία. Ποιά είναι η αξία αυτή;

Είναι σημαντικό να προσέχει κάποιος τις ώρες που ανεβάζει κάθε τι. Για παράδειγμα κάθε πρωί στέλνω μια «Καλημέρα». Οι μητέρες, οι εργαζόμενοι, δεν έχουν το χρόνο να είναι όλη την ώρα online στο facebook. Το ίδιο post έχει νόημα να το ανεβάζουμε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.

Ποιά είναι τα σημεία που πρέπει να προσέξει ο χρήστης των εργαλείων αυτών;

Πρέπει να ανεβάζουμε πράγματα καθαρά επαγγελματικά, να μην ξεφεύγουμε από τα θέματα που αφορούν την επιχείρηση και να είμαστε προσεκτικοί  στις πληροφορίες που δίνουμε. Για παράδειγμα, κάποια στιγμή είχα δώσει λάθος τιμή και είχα παρεξηγηθεί. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να είσαι ευγενικός και να προσπαθήσεις να το σώσεις. Επίσης είναι αρκετά σημαντικό να αποφεύγονται τα ορθογραφικά λάθη.

Ποιές ικανότητες πρέπει να έχει κάποιος για να χρησιμοποιεί με αυτόν τον τρόπο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Οι σπουδές μου στο marketing και το management με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στο να διαχειρίζομαι σωστά τη σελίδα. Το να ενημερώνεται κάποιος και να διαβάζει για τις εξελίξεις στο χώρο είναι επίσης πολύ σημαντικό.  Γενικά θεωρώ ότι βοηθάει να είναι κοινωνικός ο διαχειριστής των σελίδων και να ενημερώνεται συνεχώς για τις τάσεις στα social media και γενικά στο internet.

Σε τοπικό επίπεδο, τί εικόνα έχεις σχετικά με την προβολή των επιχειρήσεων μέσα από το internet;

Υπάρχουν πολλά μαγαζιά που προβάλλονται μέσα από το internet. Συνήθως πρόκειται για επιχειρηματίες νέους σε ηλικία. Οι πιο παλιοί δεν ασχολούνται με αυτό. Οι επιχειρήσεις που δεν διαφημίζονται καθόλου στο διαδίκτυο έχουν πιο αργή εξέλιξη. Θα αναγκαστούν κάποια στιγμή από τον ανταγωνισμό να χρησιμοποιήσουν αυτό το marketing. Άλλωστε η Χίος είναι ένα νησί που έχει πολύ καλή αγορά, αρκετή νεολαία που είναι και η ομάδα που χρησιμοποιεί περισσότερο τα social media. Επιπλέον είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία πελάτες που είναι  40-50 ετών.

Είδαμε τα social media επαγγελματικά. Τι ρόλο θεωρείς ότι παίζουν στην υπόλοιπη ζωή μας;

Είναι ένα μέσο έκφρασης, που καθιστά το χρήστη του, πολύ εκτεθειμένο. Πιστεύω όμως ότι αν γίνεται σωστός χειρισμός του μέσου, δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι σημαντικό να γίνονται προσεκτικά οι ρυθμίσεις απορρήτου, να δίνεται προσοχή στην αποδοχή των αιτημάτων φιλίας καθώς υπάρχουν πολλά ψεύτικα προφίλ και τέλος οι κοινοποιήσεις τοποθεσίας είναι πολύ σπουδαίο να γίνονται συνειδητά.

Η Πόπη Κουμπιά έχει σπουδάσει Marketing και Management και είναι υπεύθυνη marketing αλλά και επικοινωνίας των επιχειρήσεων Hondos Center και Pink Woman στη Χίο.

Επιμέλεια: Πηνελόπη Κάνη