Ροή Ειδήσεων:
  • 07:01 Στα πλαίσια ανακατανομής μεταναστών - προσφύγων και επικαλούμενο ασφυκτική κατάσταση στο Κέντρο Μεταναστών στη Σάμο, χθες το βράδυ μεταφέρθηκαν με σκάφος του Λιμεναρχείου 51 μετανάστες - πρόσφυγες από τη Σάμο στη Χίο. Το περίεργο είναι ότι ενώ αυτό γίνεται πρώτη φορά, η κατάσταση στην ΒΙΑΛ είναι το ίδιο ασφυκτική, μετά την απόφαση του Δημάρχου να μεταφέρονται εκεί σταδιακά οι φιλοξενούμενοι στην Σούδα, η οποία όντως αδειάζει σταδιακά.
  • 05:53 Ο Κανάρης κατέκτησε την 1η θέση στο 1ο κύπελλο Φιλίας «Αλέξανδρος Λυγνός» που έγινε στις Οινούσσες. Τα αποτελέσματα του τουρνουά: Κανάρης-Πανοινούσσιος: 1-0, Ποσειδών Καρδαμύλων-Πανοινούσσιος: 1-0, Κανάρης-Ποσειδών Καρδαμύλων: 0-0.
  • 05:53 Από την Πάτμο στις 11 το πρωϊ με προορισμό την Αστυπάλαια ξεκινάει η Aegean Regatta 2017. Μετέχουν 82 σκάφη ανάμεσα τους και 3 σκάφη από την Χίο. Σε φιλικούς αγώνες: Ηρακλής Θυμιανών-Μικρασιατική: 4-1, Δάφνη-Θύελλα Χαλκειούς: 1-1.
  • 10:00 ΕΛΕΟΣ. Εδώ και μία εβδομάδα έχει ξεβραστεί ένα νεκρό Δελφίνι στην παραλία της REV OIL. Δυστυχώς μέχρι σήμερα ουδείς φιλοτιμήθηκε να το απομακρύνει, με αποτέλεσμα η παραλία αυτή να έχει αποκλειστεί εκ των πραγμάτων για τους λουόμενους και η βρώμα και δυσωδία να φτάνει μέχρι τα σπίτια όσων κατοικούν, στην περιοχή, πέριξ του Φυλακίου της Αγίας Ελένης.
  • 08:59 Ο Σύλλογος «Δεσμός του Φραγκομαχαλά" οργανώνει συνάντηση μελών και φίλων με καφέ-παγωτό, την Τετάρτη 23 Αυγούστου στις 6.30 μ.μ. στην καφετέρια «Ηώς», στη Δασκαλόπετρα Βροντάδου. Επίσης μαζί με το πρακτορείο ταξιδίων SUNRISE οργανώνει 4ήμερη εκδρομή από 4-7 Σεπτεμβρίου προς ΤΣΕΣΜΕ-ΑΛΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟ-ΚΩ-ΝΙΣΥΡΟ. Δηλώσεις έως 25/8/17 στο πρακτορείο SUNRISE TOURS, τηλ. 22710 41390-91.
  • 05:55 Την Κυριακή στη Χίο αναμένεται ηλιοφάνεια με λίγα σύννεφα. Οι άνεμοι θα πνέουν βόρειοι 5-3 μποφόρ,ενώ η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 25-32οC.
  • 01:50 Ο Στρατής Φεργαδιώτης εκλέχθηκε αναπληρωματικός μέλος στην Επιτροπή Ελέγχου και Συμμόρφωσης της ΕΠΟ. Ο Γενικός Γραμματέας της ΕΠΣ Χίου έλαβε 42 ψήφους. Εκλέχθηκαν στο νέο Δ.Σ. της ΕΠΟ και οι τρεις πρόεδροι των νησιωτικών ΕΠΣ που ήταν υποψήφιοι της παράταξης του νέου πρόεδρου Βαγγέλη Γραμμένου. Ο Νίκος Βακάλης (πρόεδρος ΕΠΣ Σάμου) έλαβε 49 ψήφους, ο Παναγιώτης Διακοφώτης (πρόεδρος ΕΠΣ Δωδεκανήσου) και ο Σταύρος Ψαρόπουλος (πρόεδρος ΕΠΣ Λέσβου) έλαβαν από 48 ψήφους. Αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ ο Νίκος Βακάλης.
  • 20:32 Συνέχεια πολιτιστικών δραστηριοτήτων για μικρούς και μεγάλους τη Δευτέρα 21 Αυγούστου στις 7:30 μ.μ. στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΠΟΥ στον Άγιο Γεώργιο Συκούση, με ανακυκλώσιμα υλικά και κατασκευές από τον εικαστικό Μπάμπη Κοιλιάρη.
  • 20:28 Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χίου, Ψαρῶν καί Οἰνουσσῶν κ. Μᾶρκος θά τελέσει σήμερα τήν Ἀκολουθίαν τοῦ Ὄρθρου καί στή συνέχεια τήν Θεία Λειτουργία στό Ἱερό Προσκύνημα Ἁγίας Μαρκέλλης Βολισσοῦ Χίου.
  • 20:16 Η Ιερά Μονή Παναγίας Πλακιδιωτίσσης Καλλιμασιάς, εορτάζει με λαμπρότητα την εορτή των Εννεαμέρων της Παναγίας κατά το ακόλουθα πρόγραμμα ιερών ακολουθιών: ΤΡΙΤΗ 22 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 7 Μ.Μ. Πανηγυρικός Εσπερινός μετά αρτοκλασίας,ΤΕΤΑΡΤΗ 23 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 7 Π.Μ. ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΟΡΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ Όρθρος μετά αρτοκλασίας και Θεία Λειτουργία. Τράπεζα αγάπης για όλους τους προσκυνητές
  • 20:13 Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Χίου «ΕλπίΖω» θα πραγματοποιήσει Γενική Συνέλευση των τακτικών μελών του στις 2 Σεπτεμβρίου ημέρα Σάββατο και ώρα 12 το μεσημέρι στην αίθουσα του Ε.Κ. Χίου. Υποψηφιότητες για το Δ.Σ και την Ε.Ε μπορούν να κατατεθούν μέχρι την 28/8/2017 στα γραφεία του συλλόγου Σκαραμαγκά 17 Αγία Άννα Καπέλα, τηλ 2271041125 από Δευτέρα – Παρασκευή 11:00-12:30.
Custom Search
Τελευταία ενημέρωση: 20 Αυγ 2017 - 12:51

alithia

Κυριακή, 20 Αύγουστος, 2017 - 12:53

Πόπη Κουμπιά: Το facebook δεν είναι «παιχνίδι» αλλά εργαλείο marketing

Αξιοποιώντας τα social media στην επιχειρηματικότητα.
Τετ, 14/01/2015 - 12:45

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι σε παγκόσμια κλίμακα όλες οι μεγάλες εταιρείες συμπεριλαμβάνουν ολοένα και περισσότερο τα social media στις στρατηγικές marketing που ακολουθούν. Στόχος τους είναι να αξιοποιήσουν την αμεσότητα στην επικοινωνία, αλλά και τη δυνατότητα προσωποποιημένης προσέγγισης πιθανών πελατών που προσφέρει το διαδίκτυο. Για τις λεπτομέρειες μια τέτοιας στρατηγικής marketing αλλά και τις προοπτικές που η χρήση του διαδικτυακού marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις, μας μιλάει η Πόπη Κουμπιά, μια νεαρή κυρία με εξαιρετικά φορτωμένο πρόγραμμα, που ως υπεύθυνη επικοινωνίας των επιχειρήσεων Hondos Center και Pink Woman στη Χίο, ασχολείται καθημερινά με την διαδικτυακή προώθηση των προϊόντων των επιχειρήσεων της, κρατώντας περισσότερα από 3.500 άτομα, ενημερωμένα για τις εξελίξεις στο χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Κι αν αναρωτιέστε πώς προλαβαίνει να είναι συνεπής σε όλες αυτές τις υποχρεώσεις, η απάντηση της είναι ίσως και το μυστικό της επιτυχίας της, «όταν υπάρχει θέληση, μπορούν να συνδυαστούν όλα».

Από την πείρα σου στο χώρο των επιχειρήσεων πώς εξελίχθηκε το marketing τα τελευταία χρόνια;

Αρχικά γινόταν μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου και διαφόρων flyers. Τα μέσα αυτά χρησιμοποιούνται ακόμη. Σε αυτά έχουν προστεθεί και καινούργια, το facebook για παράδειγμα που είναι πολύ πιο άμεσο καθώς έχουμε όλοι πρόσβαση σε αυτό μέσω smartphones, τα οποία χρησιμοποιούμε συνεχώς, οπότε ενημερωνόμαστε ανά πάσα ώρα και στιγμή για όλα.

Πότε ξεκίνησες να δραστηριοποιείσαι στο χώρο των social media;

Ξεκίνησα το 2008, με τον προσωπικό μου λογαριασμό. Από το 2010, δηλαδή εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια ξεκίνησα να διαχειρίζομαι το group των Hondos Center στη Χίο που έχει 3.600 μέλη. Τα μέλη αυτά είναι αρκετά ενεργά και ανταποκρίνονται σε ό,τι κι αν ανέβει στο group. Θα πατήσουν κάποιο like, θα ρωτήσουν αν υπάρχει το προϊόν. Αυτό μου δίνει το θάρρος να το διαχειρίζομαι, αυτή η άμεση επαφή.

Τί ηλικίες έχουν αυτά τα μέλη;

Από 18 έως 50. Το facebook  καλύπτει σίγουρα τις νεαρές ηλικίες. Οι μεγαλύτεροι προσπαθούν να μάθουν και ασχολούνται έμπρακτα με αυτό.  Ρωτάνε για τα πάντα. Γενικότερα οι αναρτήσεις αυτές απευθύνονται σε όλους όσους έχουν profile στα social media,  άνω των 18 χωρίς άλλο περιορισμό.

Ποιά είναι η εικόνα που έχεις για το πόσο αυξάνει τις πωλήσεις μια σειρά από αναρτήσεις στα social media;

Αρκετά καλή με θετικές προοπτικές. Εκτός από τα προϊόντα που διαφημίζονται, είναι ένας τρόπος να ενημερωθεί το κοινό και για τις υπηρεσίες που παρέχονται. Μου έχει τύχει να ζητήσουν κάτι συγκεκριμένο, να με ρωτήσουν αν αυτό που ανέβασα υπάρχει, αν έχει έρθει.

Αυτός ο τρόπος marketing θέλει μια συστηματικότητα;

Θέλει συστηματικότητα. Ενημερώνω το προσωπικό μου account το οποίο χρησιμοποιώ για να προωθήσω τις δύο επιχειρήσεις, καθημερινά. Πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ. Άλλος κόσμος μπαίνει το πρωί, άλλος το μεσημέρι. Ας πούμε μια εργαζόμενη μητέρα δεν μπορεί να μπει το πρωί.

Αυτό σημαίνει ότι η ώρα που επιλέγουμε να κάνουμε ένα ποστ, έχει αξία. Ποιά είναι η αξία αυτή;

Είναι σημαντικό να προσέχει κάποιος τις ώρες που ανεβάζει κάθε τι. Για παράδειγμα κάθε πρωί στέλνω μια «Καλημέρα». Οι μητέρες, οι εργαζόμενοι, δεν έχουν το χρόνο να είναι όλη την ώρα online στο facebook. Το ίδιο post έχει νόημα να το ανεβάζουμε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.

Ποιά είναι τα σημεία που πρέπει να προσέξει ο χρήστης των εργαλείων αυτών;

Πρέπει να ανεβάζουμε πράγματα καθαρά επαγγελματικά, να μην ξεφεύγουμε από τα θέματα που αφορούν την επιχείρηση και να είμαστε προσεκτικοί  στις πληροφορίες που δίνουμε. Για παράδειγμα, κάποια στιγμή είχα δώσει λάθος τιμή και είχα παρεξηγηθεί. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να είσαι ευγενικός και να προσπαθήσεις να το σώσεις. Επίσης είναι αρκετά σημαντικό να αποφεύγονται τα ορθογραφικά λάθη.

Ποιές ικανότητες πρέπει να έχει κάποιος για να χρησιμοποιεί με αυτόν τον τρόπο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Οι σπουδές μου στο marketing και το management με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στο να διαχειρίζομαι σωστά τη σελίδα. Το να ενημερώνεται κάποιος και να διαβάζει για τις εξελίξεις στο χώρο είναι επίσης πολύ σημαντικό.  Γενικά θεωρώ ότι βοηθάει να είναι κοινωνικός ο διαχειριστής των σελίδων και να ενημερώνεται συνεχώς για τις τάσεις στα social media και γενικά στο internet.

Σε τοπικό επίπεδο, τί εικόνα έχεις σχετικά με την προβολή των επιχειρήσεων μέσα από το internet;

Υπάρχουν πολλά μαγαζιά που προβάλλονται μέσα από το internet. Συνήθως πρόκειται για επιχειρηματίες νέους σε ηλικία. Οι πιο παλιοί δεν ασχολούνται με αυτό. Οι επιχειρήσεις που δεν διαφημίζονται καθόλου στο διαδίκτυο έχουν πιο αργή εξέλιξη. Θα αναγκαστούν κάποια στιγμή από τον ανταγωνισμό να χρησιμοποιήσουν αυτό το marketing. Άλλωστε η Χίος είναι ένα νησί που έχει πολύ καλή αγορά, αρκετή νεολαία που είναι και η ομάδα που χρησιμοποιεί περισσότερο τα social media. Επιπλέον είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία πελάτες που είναι  40-50 ετών.

Είδαμε τα social media επαγγελματικά. Τι ρόλο θεωρείς ότι παίζουν στην υπόλοιπη ζωή μας;

Είναι ένα μέσο έκφρασης, που καθιστά το χρήστη του, πολύ εκτεθειμένο. Πιστεύω όμως ότι αν γίνεται σωστός χειρισμός του μέσου, δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι σημαντικό να γίνονται προσεκτικά οι ρυθμίσεις απορρήτου, να δίνεται προσοχή στην αποδοχή των αιτημάτων φιλίας καθώς υπάρχουν πολλά ψεύτικα προφίλ και τέλος οι κοινοποιήσεις τοποθεσίας είναι πολύ σπουδαίο να γίνονται συνειδητά.

Η Πόπη Κουμπιά έχει σπουδάσει Marketing και Management και είναι υπεύθυνη marketing αλλά και επικοινωνίας των επιχειρήσεων Hondos Center και Pink Woman στη Χίο.

Επιμέλεια: Πηνελόπη Κάνη