Το ότι από την Βόρεια Ελλάδα δεν μπορεί κανείς να ρθεί στη Χίο μας απασχολεί;

Γιάννης Τζούμας
Δείτε τις Φωτογραφίες
Πέμ, 30/07/2020 - 19:27

Συγνώμη που δεν ασχολούμαι με το Γήπεδο του Εφήβου… αλλά επειδή εντοπίως εκτός από το καυγαδίζομε πρέπει και να τρώμε, θέτω για προβληματισμό το ερώτημα του τίτλου και εξηγούμαι.

Τούρκους τουρίστες δεν θα δούμε φέτος στον ορίζοντα. Κατά πως πάει δε ο Ερντογάν τα πράγματα, πιο πιθανό είναι να βρεθούμε επίστρατοι παρά φιλοξενώντας μουσαφίρηδες.

Τους Ομογενείς τους ξεχάσαμε, αφού όσοι κατάφεραν να ρθούν να δούμε τώρα πως θα γυρίσουν, κοντολογίς μας επέμεινε ο εσωτερικός τουρισμός με δύο πόρτες. Αυτή των Αθηνών και αυτή της Βορείου Ελλάδος, με δύο δρόμους τον αεροπορικό και τον ακτοπλοϊκό, που μας ενδιαφέρει περισσότερο, ως πλέον φθηνότερος και δη για οικογενειακά ταξίδια.

Τι γίνεται όμως και πως αντιδρούμε όταν ο ένας δρόμος υπάρχει τύποις;

Μπείτε τώρα να κλείσετε ένα εισιτήριο από την Βόρεια Ελλάδα για Χίο.

Δεν υπάρχει ούτε μια διαθέσιμη θέση ούτε για επιβάτη, ούτε για ΙΧ.

Γιατί; Έχουμε τόση μεγάλη ζήτηση ή έχουμε πήξει στον τουρισμό και δεν χωράμε άλλους;

 Η εξήγηση είναι απλή. Δεν υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια για πλοίο, γιατί τώρα και με την μειωμένη χωρητικότητα λόγω κορωνοϊού, τα εισιτήρια, ειδικά για Ι.Χ. που σημαίνει και αντίστοιχους επιβάτες, έχουν προορισμό την Λήμνο και δευτερευόντως την Μυτιλήνη, οπότε για τον τρίτο προορισμό μένει το απολύτως τίποτα.

Όπως λένε άνθρωποι του τουρισμού στη  Χίο, το πλοίο από την Λήμνο και μετά είναι άδειο, αλλά τι να το κάνεις κανείς, το πουλάκι πέταξε ή μάλλον σωστότερα δεν μπορεί να ρθεί.

Και πιά λύση υπάρχει; Να τα βάλουμε με την ακτοπλοϊκή Εταιρεία; Μα τι φταίει; Να τα βάλουμε με τους εκδρομείς; Βλακεία. Συνεπώς δεν μένει παρά να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει κατ’ αρχήν με παρεμβάσεις στο ΥΕΝ και μετά στις εταιρείες.

Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, η Χίος δεν έχει σύνδεση με την Βόρεια Ελλάδα την κρίσιμη καλοκαιρινή περίοδο.

Αντιθέτως τα πράγματα θα άλλαζαν 100% αν η εταιρεία, που πραγματοποιεί το δρομολόγιο Πειραιάς – Μεστά – Σίγρι το επεκτείνει στο Βόλο.

Ο Βόλος είναι σήμερα όχι μόνο μια σύγχρονη μεγαλούπολη αλλά κόμβος της Στερεάς και Βόρειας Ελλάδας, που εν δυνάμει μπορεί να μετακινήσει ή να εκτινάξει σε Χίο και Μυτιλήνη 2 με 3 εκατομμύρια ανθρώπους.

Η διαδρομή Σίγρι – Βόλος είναι μόνο 3,5 ώρες. Το Λιμάνι του Βόλου είναι υπερσύγχρονο, το δρομολόγιο αυτό θα συμφέρει την εταιρεία, θα συμφέρει και το ΥΕΝ γιατί απλούστατα θα συμφέρει και τα νησιά μας.

Δεν ξέρουμε αν το καταλαβαίνουμε, αλλά με την σύνδεση από την Θεσσαλονίκη ή την Καβάλα, που φυσικά δεν υπάρχει λόγος να σταματήσει, εμείς έχουμε αποκλείσει από την Χίο και την Μυτιλήνη την μισή Ελλάδα.

Ειδικά για την Χίο λέμε σε 2-3 εκατομμύρια Έλληνες, πως ειδικά το καλοκαίρι, που δεν μπορείτε να την προσεγγίσετε από το Βορρά κάντε το μέσω… Πειραιώς.

Αντιλαμβανόμαστε ότι επειδή οι άνθρωποι δεν είναι… βλαμμένοι, στην ουσία τους αποκλείουμε μόνοι μας.

ΕΔΩ και ΤΩΡΑ λοιπόν να ζητήσουμε τουλάχιστον για του χρόνου το δρομολόγιο Πειραιάς – Μεστών – Σιγρίου να επεκταθεί και στο Βόλο.

 

Υ.Γ. Άκρως επιτυχημένη η τοποθέτηση από τον Νότη Μηταράκη στη θέση του νέου Διοικητή της ΒΙΑΛ του παλιού Στρατιωτικού Διοικητή Χίου Παν. Κιμουρτζή. Ο υποστράτηγος πλέον ε.α. και μόνιμος κάτοικος Χίου, υπεύθυνος μέχρι πρότινος του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της Περ. Ενότητας Χίου, ξέρει το πρόβλημα με κλειστά μάτια.

Άντε να διοικήσει σωστά την ΒΙΑΛ και να την…κλείσει.

 

 

 

Σχετικά Άρθρα