Προσέξτε μην πάθουμε στο Λιμάνι ότι και στο… Κολυμβητήριο

Γιάννης Τζούμας
Πέμ, 12/05/2022 - 20:25

Στο Κολυμβητήριο ως γνωστόν αφήσαμε μια τέντα με ζωή δεκαετίας, να στέκεται… 30 χρόνια, μέχρι που την αλλάξαμε πριν σκοτώσει κανένα κολυμβητή, γιατί αυτή την παράμετρο ουδείς είδα να την σημειώνει.

Πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι τα συνεργεία, που κάνουν την αντικατάσταση, καλούν να… ανάψομε κανένα κερί, που καταφέραμε και την γλυτώσαμε, αφού, λογικό θα λέγαμε, όλα όσα αντικαθιστούν είναι σάπια.

Το πρόβλημα όμως με το Κολυμβητήριο δεν είναι μόνο εκεί. Είναι ότι υπήρχε το Καταδυτήριο, μια δεύτερη πισίνα δηλαδή, που ουδέποτε χρησιμοποιήθηκε, με αποτέλεσμα όταν ήρθε η ώρα να αλλάξομε την τέντα, μείναμε με το… Κολυμβητήριο στο χέρι.

Κοντολογίς, την εναλλακτική, που έπρεπε να φυλάμε ως κόρη οφθαλμού, εμείς την είχαμε αχρηστεύσει.

Συγχωρήστε με, αλλά το ίδιο βλέπω να παθαίνουμε και στο Λιμάνι της πόλης, αυτού ντε που ακόμα καταφέρνει στην μία πλευρά του να δένει το πλοίο της γραμμής.

Θυμάται κανείς πόσοι μήνες έχουν περάσει, που από λάθος χειρισμό ή τεχνικό πρόβλημα, η δεύτερη ράμπα του Λιμανιού υπέστη ζημιά από πρόσκρουση με την πρύμνη του πλοίου της γραμμής;

Τεχνικοί δεν είμαστε βεβαίως, αλλά μέχρι να βρεθεί μια λύση αντικατάστασης, θα μπορούσε να γίνει μια επισκευή της υπάρχουσας; Τι βλέπουμε να συμβαίνει σήμερα στην πράξη; Τίποτα απολύτως. Έτσι όπως έμεινε η ράμπα, πληγωμένη, εκεί και βρίσκεται.

Ερώτημα τώρα. Με δεδομένο ότι μπροστά μας είναι το καλοκαίρι και θα αντιμετωπίσομε την έλευση ταυτόχρονα δύο πλοίων, τι ακριβώς θα γίνει; Θα γυρίσομε το ρολόϊ… ένα αιώνα πίσω και θα λέμε στο ένα πλοίο να περιμένει… απ’ έξω τη σειρά του;

Όμως και αυτό να μην γίνει, που θα γίνει, τι θα κάνουμε αν για τον οποιοδήποτε λόγο η υπάρχουσα «κατηραμένη» ράμπα, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Θα αχρηστευτεί ταυτοχρόνως και το Λιμάνι της πόλης και θα πούμε σε επιβάτες και οχήματα τραβάτε στα Μεστά;

Με απλά λόγια, γίνετε αδέλφια να κάνουμε κάτι και δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές από την επισκευή της πληγωμένης ράμπας, ώστε να μην πάθουμε στο Λιμάνι ότι και στο Κολυμβητήριο;

Με την ευκαιρία, επειδή βλέπουμε μια σπουδή των Λιμενικών να κλείνουν την μεγάλη συρόμενη πόρτα της περίφραξης, προτού ακόμα φύγει το πλοίο (το ίδιο γίνεται και πριν την άφιξη του) τι θα γίνει σε περίπτωση «στραβής»; Υπάρχει κανείς που να αποκλείει κάτι τέτοιο; Αν για χ – ψ λόγους, το πλοίο πρέπει να ξαναγυρίσει ή να κάνει άμεση εκκένωση, τι θα κάνουν οι επιβάτες θα ψάχνουν τον Λιμενικό, που έχει το κλειδί του… λουκέτου; Δηλαδή αν η πόρτα κλείσει μόλις το πλοίο βγεί από το Λιμάνι, ποιά ακριβώς ασφάλεια του Λιμανιού θα κινδυνεύσει;

Για να γίνομε κακοί τώρα, μια φορά χρειάστηκε να κλείσει η πόρτα, στην άφιξη του Πελαγίτη, που θα ξεφόρτωνε μηχανήματα για το ΚΥΤ και ήταν… ανοικτή. Άρα προς τι η σπουδή του κλειδαμπαρώματος;

 

Υ.Γ.: Προς το ΥΕΝ. Επειδή το Λιμάνι των Μεστών είναι πλήρες αλλά απουσιάζει μια… λεπτομέρεια, οι επιβάτες που βγαίνουν από το πλοίο και χρειάζονται τουαλέτα, μια τουαλέτα βρε αδελφέ, να πηγαίνουν προς νερού τους στο λόφο απέναντι ή με το συμπάθιο να κατουρούν στην θάλασσα;

 

 

Σχετικά Άρθρα