
Ακούστηκε σήμερα στο ράδιο Αλήθεια από κάποιον κύριο Ξενάκη ότι οι αναρτήσεις μου σχετικά με το λιμάνι είναι για δημιουργία εντυπώσεων.
Ακούστηκε ακόμα ότι οι καταγγελίες μου δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Ακούστηκαν και άλλα πολλά που εμένα μου έδειξαν ότι ο άνθρωπος έχει τόση σχέση με λιμάνια , όση εγώ με την αθέατη πλευρά της σελήνης.
Όπως έμαθα ο εν λόγω κύριος υπήρξε αντιδήμαρχος στα τεχνικά έργα και εύχομαι να μην είναι ο άνθρωπος που παρέλαβε το λιμάνι διότι αν είναι εκείνος που το παρέλαβε τότε εξηγούνται όλα......
Οι αναρτήσεις αξιότιμε κύριε Ξενάκη δεν γίνονται για δημιουργία εντυπώσεων τις οποίες δεν έχει ανάγκη ο γράφων.
Είναι φωνή αγανακτήσεως . Είναι φωνή θυμού και οργής.
Ενα έργο πνοής που ήταν όνειρο 40 χρόνων και που ξεκίνησε με μεγάλες περγαμηνές κατάντησε σε έργο που μου θυμίζει θηλιά σε λαιμό κρεμασμένου.
6 μήνες μετά την παραλαβή του έργου βγήκαν στο φως τόσες κακοτεχνίες που αδυνατώ να κατανοήσω αν ποτέ μπορούν να αποκατασταθούν.
Και σας μιλά ένας άνθρωπος που επί 49,5 χρόνια η ζωή του όλη ήταν μέσα στα λιμάνια του κόσμου.
Σας μιλά ένας άνθρωπος που εξ αιτίας του αποκατάστησε ένα τεράστιο πρόβλημα στο port of Orange των H.Π.Α και λόγω των ενεργειών του το 1992 ανακηρύχθηκε τιμής ένεκεν επίτιμος πλοηγός του εν λόγω λιμανιού.
Σας μιλά ένας άνθρωπος που ξέρει.
Ενας άνθρωπος που ξέρει από λιμάνια.....
Είπατε ότι το λιμάνι είναι καλό και δέχτηκε το καλοκαίρι κάπου 70 σκάφη της Ρεγγάτα.
Σας πληροφορώ ότι μέσα στο λιμάνι μπορούν να μπούνε 200 διότι κανένα σκάφος της Ρεγγάτα δεν τραβά βύθισμα πάνω από 2 μέτρα. Μπορώ να βάλω και 1000 βάρκες....
Μπαίνουν 200 σκάφη της Ρεγγάτα όμως δεν μπορεί να μπει ΟΥΤΕ ΕΝΑ αλιευτικό ανοικτής θαλάσσης διότι δεν υπάρχει βύθισμα.
Είπατε ότι στο λιμάνι δεν δένουν αλιευτικά διότι οι θέσεις καταλαμβάνονται από σκάφη του λιμενικού ή του πολεμικού ναυτικού.
Δύο είναι τα σκάφη που έρχονται και κανένα από τα δύο δεν έχει βύθισμα πάνω από 2 μέτρα. Τα σκάφη του λιμενικού και του πολεμικού ναυτικού μπορούν να δέσουν οπουδήποτε στο λιμάνι διότι δεν τραβούν βύθισμα.
Στο δε λιμάνι μας μπορούν να δέσουν πάνω από 60 σκάφη αρκεί να υπάρχει βύθισμα. Οι δύο θέσεις που καταλαμβάνουν τα δύο σκάφη του λιμενικού και του πολεμικού ναυτικού αφήνουν κενές άλλες 58. Ομως λόγω βυθίσματος σε κανένα σημείο δεν μπορεί να δέσει ΚΑΝΕΝΑ αλιευτικό.
Το μοναδικό σημείο που μπορεί να δέσει ΕΝΑ αλιευτικό είναι το εξωτερικό κρηπίδωμα και το οποίο είναι ανασφαλές στον Βοριά.
Δηλαδή κάναμε ένα λιμάνι αλιευτικό καταφύγιο και δεν μπορεί να δεχτεί αλιευτικά.
Κύριε Ξενάκη το καταλάβατε?
Με την παρούσα κατάσταση ζήτησα από τον νέο δήμαρχο κύριο Μαλαφή να κοιτάξει την κατάσταση και να αποδώσει ευθύνες εκεί που υπάρχουν. Μου υποσχέθηκε ότι θα γίνει.
Ζητώ δημόσια από τον νέο διοικητή του Λιμενικού ταμείου κύριο Λεγάτο να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα.
1.- Υπάρχει επίσημη χαρτογράφηση και βυθογράφηση από την αρμόδια υδρογραφική υπηρεσία της Ελλάδος ? Φοβάμαι ότι το εργο παραλήφθηκε χωρίς να γίνει επίσημη βυθογράφηση .
Αν έχει γίνει αυτό είναι εγκλημα.
2.- Μπορεί κανένας αρμόδιος να μας πει υπεύθυνα τι βυθίσματα λιμένος είχε η μελέτη και τι βυθίσματα έχομε τώρα?
Αν άλλα βυθίσματα έλεγε η μελέτη και άλλα γίνηκαν υπάρχουν ποινικές ευθύνες.
3.- Τι γίνηκαν τα PILLARS που είχαν τοποθετηθεί για τα ...εγκαίνια και τώρα έχουν εξαφανιστεί?
4.- Θα ζητήσει ευθύνες αν επιβεβαιωθούν οι καταγγελίες μου?
Σας πληροφορώ ότι σήμερα είχαμε το πρώτο σοβαρό Βοριαδάκι στα Καρδάμυλα και σε πολλά σημεία του λιμανιού αποκολλήθηκε η πάνω στρώση του τσιμέντου στον Δυτικό λιμενοβραχίονα.
Αναμένω......


































