Χίος, Τετάρτη 23 Οκτωβρίου

Εορτασμός της «Ημέρας Τιμής των Αποστράτων της Ελληνικής Αστυνομίας»

Δείτε τις Φωτογραφίες
Κυρ, 23/06/2019 - 21:14

Σήμερα (23 Ιουνίου 2019), Κυριακή των Αγίων Πάντων, εορτάστηκε πανελλαδικά η καθιερωμένη «Ημέρα Τιμής των Αποστράτων της Ελληνικής Αστυνομίας».

Στο πλαίσιο του εορτασμού της ημέρας, πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις στη Μυτιλήνη, τη Χίο και τη Σάμο, πόλεις όπου βρίσκονται οι έδρες των Διευθύνσεων Αστυνομίας δικαιοδοσίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Βορείου Αιγαίου.

Αναλυτικότερα, μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, που τελέστηκε σήμερα το πρωί στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Αθανασίου στη Μυτιλήνη, στον Ιερό Ναό Αγίου Αρτεμίου στη Χίο και στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνος στη Σάμο, τελέστηκαν δοξολογίες υπέρ των Αποστράτων Αστυνομικών και αναγνώστηκε η Ημερήσια Διαταγή του κ. Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, ενώ ακολούθησε η παράθεση δεξιώσεων. 

Στις εκδηλώσεις παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι, Θρησκευτικών, Πολιτικών και Στρατιωτικών Αρχών, τοπικών φορέων και συλλόγων, συνδικαλιστικών ενώσεων του αστυνομικού προσωπικού και των ενώσεων αποστράτων, καθώς και εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε. (Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας).

H Κυριακή των Αγίων Πάντων έχει καθιερωθεί από την Ελληνική Πολιτεία ως η «Ημέρα Τιμής των Αποστράτων της Ελληνικής Αστυνομίας», ως ένδειξη τιμής και αναγνώρισης του ρόλου και της προσφοράς τους, στη διαμόρφωση της διαχρονικής εικόνας της Ελληνικής Αστυνομίας.

 

Σχετικά Άρθρα

Τρί, 22/10/2019 - 21:40

Η εξυπηρέτηση των πελατών και η σωστή διαχείριση των παραπόνων είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για την φήμη μιας εταιρείας και την αφοσίωση των πελατών της.

Με αυτό το σκεπτικό η Ψυχολόγος Βιργινία Γεραζούνη διοργανώνει εργαστήριο για επαγγελματίες.

Όπως μας εξηγεί, τα παράπονα των πελατών αποτελούν ευκαιρία όχι μόνο για να ικανοποιήσετε τον συγκεκριμένο πελάτη αλλά για να τον κερδίσετε πίσω, να δημιουργήσετε μία καλή φήμη και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη κι άλλων πελατών.
Σκεφτείτε μόνο ότι για κάθε παράπονο κάποιου πελάτη στο διαδίκτυο αντιστοιχούν συνήθως καμμιά 25αριά ακόμη πελάτες που αισθάνονται το ίδιο αλλά δεν είπαν τίποτα. Και δεδομένης της ευκολίας που δίνουν τα social media στο να εκφράζεις δημοσίως τη γνώμη σου για το οτιδήποτε, οι επιχειρήσεις πρέπει περισσότερο από ποτέ να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση πελατών.
Το Σεμινάριο μας είναι μια ευκαιρία για να μάθετε να αντιμετωπίσετε έναν δυσαρεστημένο πελάτη και να τον μετατρέψετε σε ευκαιρία διαφήμισης.

Μία επιχείρηση είναι ένα σύστημα σχέσεων που αποσκοπεί και υπάρχει για να δημιουργήσει ένα προϊόν ή να παρέχει κάποια υπηρεσία.
Οι καλές σχέσεις μεταξύ των συντελεστών μιας επιχείρησης συχνά δεν αρκούν για να μας εξασφαλίσουν αποδοτικότητα.
Το προϊόν ή η υπηρεσία από μόνα τους δεν εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών μας.
Οι πελάτες μας πέρα από το προϊόν ή την υπηρεσία μας αγοράζουν και μία σχέση.

Σε αυτό το εργαστήριο, που διοργανώνεται θα σας δοθεί η ευκαιρία να έρθετε σε μία πρώτη επαφή με βασικές δεξιότητες επικοινωνίας που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν έρχεστε αντιμέτωποι με «δύσκολους» πελάτες ή με δύσκολες καταστάσεις.

Ολα αυτά θα σας βοηθήσουν να διατηρείτε την ηρεμία σας και να μην «κουβαλάτε» τα προβλήματα της δουλειάς σας στην υπόλοιπη ζωή σας. Έτσι μπορείτε να αυξήσετε την δυνατότητα σας να έχετε σταθερούς και πιστούς πελάτες αλλά και να βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής σας.

Δείτε εδώ εντυπώσεις από τους συμμετέχοντες στο ίδιο σεμινάριο τον Μάρτιου του 2019:
http://www.virginiagerazouni.gr/αντιμετωπίζοντας-δύσκολους-πελάτες-2/

Ο Συντονισμός και η Διοργάνωση γίνεται από μένα και τον Patrick D. Akrivos Ψυχοθεραπευτής

Το σεμινάριο θα γίνει το Σάββατο 02/11 15:00-20:00
και την Κυριακή 03/11 9:00-14:00 στο Ξενοδοχείο Χανδρής.

Υπάρχει περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων!
Για πληροφορίες και κράτηση θέσης καλέστε 6948829726.

Early bird registration: Έκπτωση για εγγραφες μέχρι ‪25/10.

Βιογραφικά:
Ο κ. Patrick Ακριβός, Β.Sc., M.A. είναι Ψυχοθεραπευτής και Σύμβουλος Ψυχικής υγείας, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Συμβουλευτική Ψυχολογία(Middlesex University) και την Ψυχοθεραπεία (Pg.D. in Person-Centered Counselling, EFCT, Cert. in Focusing, Cert. in Gestalt, Cert. in Family Systems, Dipl. in Addictions Counseling). Είναι πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Γονέων, Δασκάλων και Εφήβων στο σύστημα Gordon (Parent, Teacher Youth Effectiveness Training), καθώς και πιστοποιημένος εκπαιδευτής αποτελεσματικής ηγεσίας (Leader Effectiveness training). Ο κ. Ακριβός διαθέτει αντίστοιχη πολυετή εμπειρία στο χώρο τόσο της εκπαίδευσης γονέων όσο και στην παροχή συμβουλών και εκπαίδευσης σε στελέχη ελληνικών και διεθνών εταιρειών. Παράλληλα είναι ιδρυτής του «LifePaths: Counseling and Psychotherapy Services» και εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπευτής με εφήβους, ενήλικες, ζευγάρια και διεξάγει ομάδες θεραπείας και συμβουλευτική οικογένειας. Έχει πλούσιο διδακτικό και επιστημονικό συγγραφικό έργο στο χώρο της Ψυχολογίας και έχει συνεργαστεί ως σύμβουλος σε φορείς στο χώρο της πολυπολιτισμικής ψυχολογίας, των εξαρτήσεων και της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Είναι μέλος στην Ευρωπαϊκή Εταιρεία Συμβουλευτικής, τo Βρετανικό Σύνδεσμο Ψυχολόγων και την Ελληνική Εταιρεία Προσωποκεντρικής και Βιωματικής Προσέγγισης.

Η Βιργινία Γεραζούνη είναι ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια.
Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές της στο Πανεπιστήμιο του Λιντς στην Μεγάλη Βρετανία. Αμέσως μετά παρακολούθησε και ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών πάνω στην Ψυχολογία της Υγείας του ιδίου Πανεπιστημίου.
Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια βρίσκεται σε συνεχή ψυχοθεραπευτική εκπαίδευση και εποπτεία, ενώ συμμετέχει εντατικά σε βιωματικές διαδικασίες αυτογνωσίας, που έχουν κατά κύριο λόγο συστημική, γνωσιακή και υπαρξιακή βάση.
Εργάζεται ψυχοθεραπευτικά με ενήλικα άτομα, εφήβους, ζευγάρια, οικογένειες και συντονίζει ψυχοθεραπευτικές ομάδες προσωπικής ανάπτυξης. Είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Γονέων και Δασκάλων στο σύστημα Gordon (Parent, Teacher Effectiveness Training) και συντονίζει ομάδες γονέων και δασκάλων συστηματικά τα τελευταία χρόνια. Είναι μέλος του Συλλόγου Ψυχολόγων Χίου.

 

 

seminario_gia_dyskoloys_pelates_sto_horo_ergasias