
Ο 27χρονος, Γιάννης Μαρτάκης από το Βαρβάσι, μετά από 3 χρόνια ανεργίας, την Παρασκευή 13/10/17 πήρε μεγάλη χαρά αφού ενημερώθηκε από τον ΟΑΕΔ ότι είναι ανάμεσα στους 76 που θα προσληφθούν με το πρόγραμμα Κοινωφελούς Απασχόλησης, για να εργαστεί στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης στην πρώην ΒΙΑΛ.
Η χαρά του δεν άργησε να γίνει αγανάκτηση, όταν χρειάστηκε να επισκεφθεί το Νοσοκομείο για τις ιατρικές γνωματεύσεις που πρέπει να πάρει άμεσα, μιας και μέχρι την Παρασκευή 20/10/17 πρέπει να αποστείλει ταχυδρομικώς όλα τα απαραίτητα έγραφα για την πρόσληψή του. Ανάμεσα σ’ αυτά και οι δύο ιατρικές γνωματεύσεις, μία από παθολόγο και μία από ψυχίατρο του Νοσοκομείου.
Δύο ημέρες τώρα και μετά από πολύωρη αναμονή, μιας και ανοιχτό ραντεβού δεν υπάρχει ούτε για δείγμα, όπως μας είπε, κατάφερε να εξασφαλίσει τη γνωμάτευση από τον Παθολόγο, όχι όμως και από την ψυχίατρο.
«Το θέμα δεν αφορά μόνο εμένα, υπάρχουν κι άλλοι που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Εδώ μιλάμε για δουλειά κι αν δεν προλάβω μέχρι την Παρασκευή τι θα γίνει; Θα τη χάσω;», ρώτησε εκφράζοντας την αγωνία του και παράλληλα την αγανάκτησή του γιατί για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα δεν δίνεται προτεραιότητα, ούτε μια απάντηση από τους ιθύνοντες του νοσοκομείου ότι θα εξεταστούν συγκεκριμένες ημέρες και ώρες, ώστε να μην ταλαιπωρούνται περιμένοντας ακόμη και πάνω από 4 ώρες –όπως έγινε με τον ίδιο– για να φεύγουν τελικά άπρακτοι.
«Ουδέποτε έχει χάσει τη δουλειά του άνθρωπος λόγω μη έγκαιρης προσκόμισης δικαιολογητικών που αφορούν ιατρικές γνωματεύσεις», ήταν η απάντηση της Διευθύντριας του Ψυχιατρικού Τμήματος, Ελένης Βουτιέρου, λέγοντας ότι αντίστοιχα μεγάλος αριθμός προσληφθέντων αντιμετωπίστηκε πρόσφατα με την εξέταση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
«Η Διοίκηση του Νοσοκομείου κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να δοθεί παράταση στο χρόνο προσκόμισης των ιατρικών γνωματεύσεων από το φορέα που θα κάνει τις προσλήψεις», κατέληξε, λέγοντας ότι όσον αφορά το χρόνο αναμονής των υπό πρόσληψη εργαζομένων για την εξέτασή τους από τους γιατρούς των συγκεκριμένων ειδικοτήτων, θα προσπαθήσουν να διευθετήσουν το ζήτημα μέσω της γραμματείας του Νοσοκομείου.







































