Χίος, Πέμπτη 23 Ιανουαρίου

Δώσε και… σώσε. Ρύθμιση χρεών στους Δήμους και τις ΔΕΥΑ

Μέχρι τις 30 Νοεμβρίου οι υποβολή δηλώσεων ρύθμισης στο Δήμο Χίου
Παρ, 24/10/2014 - 14:42

Και οι οφειλές στους Δήμους, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων για τα μισθώματα,  μπορούν να τύχουν ευνοϊκής ρύθμισης – μέχρι 100 δόσεις- εφόσον οι οφειλέτες υποβάλλουν δήλωση ένταξης στη ρύθμιση μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου.

Με χθεσινή ημερομηνία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ (τεύχος 1ο, αριθμός φύλου 234) ο νόμος 4304/2004, στο 24ο άρθρο του οποίου αναφέρονται τα της ρύθμισης των οφειλών στους Δήμους ενώ στο άρθρο 25 περιλαμβάνονται τα αντίστοιχα για τις οφειλές στις ΔΕΥΑ.

Με δεδομένο ότι και στην περίπτωση του Δήμου Χίου αλλά και της ΔΕΥΑΧ, η λίστα των οφειλετών είναι πολύ μεγάλη, μένει να δούμε πόσοι από αυτούς τελικά θα ανταποκριθούν στην εν λόγω ρύθμιση, για την οποία μάλιστα δίνεται ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα για να μπορέσουν οι οφειλέτες να υπαχθούν.

Σημειώνεται ότι ειδικά για το Δήμο, με βάσει το ισχύον πλαίσιο, οφειλές  έως 5.000 ευρώ μπορούν να εξοφληθούν έως και σε 24 δόσεις, ενώ για οφειλές άνω των 20.000 ευρώ μπορούν να υπάρξουν έως και 100 δόσεις, με απαλλαγή, κατά περίπτωση (ανάλογα με τον αριθμό των δόσεων), ενός σημαντικού μέρους των προσαυξήσεων.

Σχετικά Άρθρα

Πέμ, 23/01/2020 - 07:11

 

 

  • 10,7% αύξηση της ζήτησης υπηρεσιών Βοήθειας
  • 32,9 εκατ. η παραγωγή ασφαλίστρων, αυξημένη κατά 3,8%

Τη διαφορετικότητα της INTERAMERICAN υπογραμμίζουν οι υπηρεσίες Βοήθειας που παρέχει ο οργανισμός στους δύο σημαντικούς τομείς άμεσης υποστήριξης, την οδική μετακίνηση και την ιατρική/υγειονομική βοήθεια. Η εταιρεία, κατά το 2019, διαχειρίστηκε συνολικά και στους δύο τομείς 531.327 περιστατικά, καταγράφοντας σημαντική αύξηση παροχής υπηρεσιών κατά 10,7% έναντι του 2018 (479.856 περιστατικά). Σε βάθος πενταετίας (2015-2019), οι υπηρεσίες έχουν αυξηθεί κατά 16,1% και η ιδιαίτερη ένταση της ζήτησης πέρυσι σηματοδοτεί ως πιο επιτακτικές τις ανάγκες σχετικής κάλυψης. Η ηγετική θέση της INTERAMERICAN στους τομείς Βοήθειας παραμένει σταθερή, με συνολική παραγωγή μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων 32,9 εκατ. ευρώ, έναντι 31,7 εκατ. το 2018. Η εταιρεία παρουσιάζει υψηλότερο από τα διεθνή standards δείκτη NPS (Net Promoter Score), ο οποίος εκφράζει κυρίως την ικανοποίηση και την πρόθεση σύστασης σε τρίτους από εξυπηρετηθέντες πελάτες. Ο δείκτης NPS, στο κλείσιμο της περασμένης χρονιάς, ανήλθε στο 74 για την Οδική και στο 61 για την Άμεση Ιατρική Βοήθεια.

 

Πέρυσι, με υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας υποστηρίχθηκαν συνολικά 494.827 περιπτώσεις. Η εταιρεία εξυπηρέτησε με επιτόπου υπηρεσίες στον δρόμο 125.531 περιστατικά, ενώ ανταποκρίθηκε με υπηρεσίες Autohelp σε 155.001 περιπτώσεις. Ακόμη, μετέφερε 180.856 οχήματα και άλλα 33.439 οχήματα στην έδρα τους. Στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών της, η INTERAMERICAN προσέφερε υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας σε 5.587 περιστατικά. Ο στόλος της εταιρείας καλύπτει πανελλαδικά τις ανάγκες υποστήριξης οχημάτων στον δρόμο με πυκνό δίκτυο, ενώ ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης από τη στιγμή της κλήσης εντός αστικών περιοχών είναι 38 λεπτά. Η INTERAMERICAN καλύπτει αποκλειστικά και τις εντός οδικού δικτύου ανάγκες μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας για την απόσυρση οχημάτων που ακινητοποιούνται μετά από βλάβη ή ατύχημα, συνεργαζόμενη με τις ανάδοχες κοινοπραξίες. Επισημαίνεται η αξιοποίηση της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας για καλύτερη και ευρύτερη ποιότητα υπηρεσιών. Πέρυσι, η εταιρεία έδωσε προς χρήση στους πελάτες της και την πρωτοποριακή εφαρμογή «Drive On», με τη δυνατότητα κλήσης μέσω του application για βοήθεια, με παρακολούθηση και της εξέλιξης προσέγγισης του οχήματος Βοήθειας στο σημείο από το οποίο έγινε η κλήση.

 

Οι υπηρεσίες Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας -που πλέον αποτελούν κόμβο εισαγωγής και διαχείρισης σε πρώτο χρόνο, με την Γραμμή Υγείας 1010, όλων των περιστατικών στο ευρύ φάσμα προγραμμάτων ασφάλισης με το πρωτοποριακό σύστημα «bewell» της INTERAMERICAN- πέρυσι ανταποκρίθηκαν συνολικά σε 36.500 κλήσεις. Η κίνηση παρουσιάστηκε ιδιαίτερα αυξημένη σε σύγκριση με το 2018, κατά 29,3%. Συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες της εταιρείας πραγματοποίησαν 149 διακομιδές με ελικόπτερο και αεροπλάνο, ασθενών ή τραυματιών σε κρίσιμα περιστατικά, ενώ οι διακομιδές με ασθενοφόρο του εταιρικού στόλου έφθασαν τις 5.748. Παρασχέθηκαν, επίσης, ιατρικές συμβουλές σε 30.440 περιπτώσεις από το επιστημονικό δυναμικό της εταιρείας, μέσω της Γραμμής 1010 και εξυπηρετήθηκαν με υπηρεσίες εκτός Ελλάδος 163 περιστατικά ασφαλισμένων.

 

Επισημαίνεται η αξιοποίηση ειδικότερα των υπηρεσιών Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας από την INTERAMERICAN σε πρωτοβουλίες ευρύτερης συνεισφοράς, στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας για τη βιώσιμη ανάπτυξη και της συμβολής στην επίτευξη του Στόχου της Ατζέντας 2030 του Ο.Η.Ε. για «καλύτερη υγεία και ευημερία». Στους τομείς της Βοήθειας, η INTERAMERICAN έχει δεσμευθεί με σύμφωνο συνεργασίας για υποστήριξη - παροχή υπηρεσιών σε κοινωνικούς φορείς, πέρα από τις κλήσεις που δέχεται από μη πελάτες. Πρόσφατα, μάλιστα, η εταιρεία τιμήθηκε για τη συνεισφορά της στο Silver Alert της «Γραμμής Ζωής». Ακόμη, παρέχει ανάλογες υπηρεσίες στα Παιδικά Χωριά SOS, τον Σύλλογο Δρομέων Υγείας Αθήνας και άλλους κοινωφελείς οργανισμούς, ενώ συνεργάζεται με την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης (Ε.Ο.Δ.) για Πρώτες Βοήθειες. Η INTERAMERICAN πέρυσι, εκτός πελατών, πραγματοποίησε 71 διακομιδές με ασθενοφόρο και ανταποκρίθηκε με συμβουλευτικές υπηρεσίες υγείας από το τηλέφωνο σε 309 περιπτώσεις.

 

«Η αποστολή μας να βοηθάμε τους ανθρώπους να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα, υποστηρίζεται με μοναδικό τρόπο από τις υποδομές και υπηρεσίες μας στην Οδική και Άμεση Ιατρική Βοήθεια. Είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτές τις υπηρεσίες, που συμβάλλουν και στην υλοποίηση του οράματος να λειτουργούμε με μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων και παροχών, έξω από τα παραδοσιακά όρια ασφάλισης» τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου INTERAMERICAN. Ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της εταιρείας Βοήθειας υπογραμμίζει την προστιθέμενη αξία που παρέχει με τις υπηρεσίες Οδικής και Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας στους πελάτες της με ασφάλιση Υγείας και Αυτοκινήτου η INTERAMERICAN, παρατηρώντας πως καθημερινά, κατά μέσο όρο, 1.455 πελάτες γίνονται απολήπτες κάποιας υπηρεσίας από την εταιρεία.

 

 

Οι υπηρεσίες της INTERAMERICAN Βοήθειας κατά το 2019

Οδική Βοήθεια

Άμεση Ιατρική Βοήθεια

Επί τόπου υπηρεσίες

125.531

Αεροδικομιδές

149

Autohelp

155.001

Διακομιδή με Ασθενοφόρο

5.748

Ρυμουλκήσεις

180.856

Υπηρεσίες Συμβουλευτικής

30.440

Μεταφορά στην έδρα

33.439

Περιστατικά Εξωτερικού

163

ΣΥΝΟΛΟ

494.827

ΣΥΝΟΛΟ

36.500