Χίος, Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου

Φοιτητικές Υποτροφίες 2018-2019 από τη Χιακή Αρωγή

Δευ, 01/10/2018 - 20:44

Η Χιακή Αρωγή ξεκινάει από το τρέχον ακαδημαϊκό έτος τη χορήγηση 2 φοιτητικών υποτροφιών σε πρωτοετείς φοιτητές που πέτυχαν το 2018 για πρώτη φορά την εισαγωγή τους στη Δημόσια Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η πρωτοβουλία #scholarship είναι ανοιχτή σε υποβολή αιτήσεων από σήμερα, Δευτέρα 01 Οκτωβρίου 2018 έως και την Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018. Οι αιτήσεις γίνονται στην ιστοσελίδα https://scholarship.chianaid.gr.

 

Με την ευκαιρία της νέας δράσης, η Πρόεδρος της Χιακής Αρωγής, κα. Αλίκη Φράγκου έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 

«Στη Χιακή Αρωγή, πιστοί στις αρχές της αλληλεγγύης, των ευκαιριών και της επιβράβευσης των καλύτερων, ξεκινάμε φέτος μια δράση που φιλοδοξούμε να εξελιχθεί σε θεσμό.

 

Χορηγούμε 2 υποτροφίες, σε παιδιά της Χίου που πέρασαν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στηρίζουμε με αυτό τον τρόπο, τα παιδιά μας στα πρώτα τους βήματα, στην καινούργια περίοδο της ζωής τους. Στηρίζουμε τις οικογένειές τους σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Και στηρίζουμε τον τόπο μας, ενισχύοντας το πιο δυναμικό κομμάτι της νέας γενιάς.

 

Καλούμε όλους τους επιτυχόντες από το νομό μας να επισκεφτούν το scholarship.chianaid.grκαι να κάνουν την αίτησή τους από 01/10/2018 έως 31/10/2018.

 

Σε όλους τους επιτυχόντες, η Χιακή Αρωγή εύχεται καλές σπουδές και τους προτρέπει να έχουν πάντα στις προτεραιότητές τους να επιστρέψουν και προσφέρουν στον τόπο τους.»

 

Σχετικά Άρθρα

Δελτίο Τύπου
Τρί, 18/02/2020 - 11:15

Στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ με τίτλο: “Time machine” που πραγματοποιεί το Λιβάνειο Γενικό Λύκειο Καρδαμύλων με σχολεία από Πολωνία, Πορτογαλία, Κύπρο, Βόρεια Μακεδονία και Γαλλία τη διετία 2019-2021, πραγματοποιήθηκε από 01 έως 09 Φεβρουαρίου 2020 η πρώτη προγραμματισμένη συνάντηση στην πόλη Κότσανη της Βόρειας Μακεδονίας. Από τους διδάσκοντες καθηγητές στο Λύκειο Καρδαμύλων συμμετείχαν: η διευθύντρια κ. Ροδόκλεια Μούνδουλα και η κ. Αλέκα Κάρκαλου – υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος καθώς και 6 μαθητές της Β’ τάξης.

Μετά την υποδοχή των ομάδων με την παρουσία των τοπικών αρχών, γονέων και μαθητών, οι μαθητές από όλες τις χώρες, με τη «Μηχανή του χρόνου» περπάτησαν στα ίχνη της ιστορίας και μέσα από τις «ένδοξες» και «σκοτεινές» στιγμές της αναζήτησαν τα σημεία εκείνα που ενώνουν τους λαούς όσο και εκείνα που τους έκαναν να ξεχωρίσουν.

Στη διάρκεια των πέντε ημερών πραγματοποιήθηκαν οργανωτικές συναντήσεις, δραστηριότητες μαθητών και καθηγητών στο σχολείο, ξεναγήσεις και επισκέψεις σε χώρους ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος (Οχρίδα, Σκόπια).