Χίος, Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου

Το Ναυτικό Λύκειο Τσάκου ζητά καθηγητές

ΠΛΟΙΑΡΧΟΥΣ & ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ
Πέμ, 13/06/2019 - 12:34

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσεων εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ90 (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ Ε.Ν.) και ΠΕ82 (ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ),  με προτεραιότητα στον κλάδο ΠΕ1831 (ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Ε.Ν.), εξέδωσε το Ιδιωτικό ΕΠΑΛ «Τσάκος Ελληνικά Εκπαιδευτήρια Ναυτικών Σπουδών - Tsakos Enhanced Education Nautical School (TEENS)», με έναρξη το σχολικό έτος 2019-20. Η υποβολή των αιτήσεων είναι μέχρι τις 15/07/2019.

Πληροφορίες στο τηλέφωνο 22710 85010 και στο www.teenschool.gr, ενώ στο συνημμένο έγγραφο μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική πρόσκληση, τα προσόντα και τα δικαιολογητικά που ζητούνται.

Σχετικά Άρθρα

Πέμ, 05/12/2019 - 19:34

Εκπαίδευση με εκδηλώσεις στο I love Enlish τον Δεκέμβριο με τις παρακάτω δράσεις; 

Σάββατο 7/12    12:00-14:00 Φτιάχνουμε το «δικό μας» παραμύθι-Μέμορι.

Σάββατο 14/12   12:00-14:00 Εργαστήριο κούκλας- κουκλοθεάτρου.

Σάββατο 21/12   12:00- 14:00 Δίνουμε  λύσεις σε προβλήμματα φίλων μας- Παιχνίδια συναισθηματικής Νοημοσύνης.

 Στόχος των εκδηλώσεων οι «ΓΕΦΥΡΕΣ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι «Γέφυρες» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην ειδική και γενική εκπαίδευση, που θα πλαισιωθεί με τις παρακάτω εκδηλώσεις:

Παρασκευή 13/12 20:15. Πρώτη συνάντηση.

Πρόκειται για διεπιστημονική συζήτηση που θα γίνει στο χώρο του I LOVE ENGLISH, μαζί με την ψυχολόγο Μαρίνα Μποζάνη, τη συγγραφέα-παιδαγωγό Βίκυ Σγουρέλλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του I LOVE ENGLISH με στόχο την ενημέρωση σε καίρια εκπαιδευτικά ζητήματα που προκύπτουν από την έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους, την Παρασκευή 13/12 στις 8.15 μ.μ.

Σ' αυτήν την διεπιστημονική συνεργασία, θα αναλυθούν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία μεταξύ των γονέων- εκπαιδευτικών-θεραπευτών- κοινωνικών επιστημόνων.

Θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν τους γονείς. προβλήματα που προκύπτουν από την ελλιπή ενημέρωση και την υπερφόρτωση του μαθητή και την αντιμετώπισής του. Διαχείριση χρόνου – εξωσχολικές δραστηριότητες κ.λ.π.