Χίος, Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου

Ο αγώνας των μαθητών των ΕΠΑΛ είναι δίκαιος και είναι μονόδρομος

Ανακοινώσεις του Ν.Τ. Χίου της ΑΔΕΔΥ και του ΕΠΑΛ Καρδαμύλων
Δευ, 01/10/2018 - 19:21

Οι μαθητές του εσπερινού ΕΠΑΛ Χίου καθώς και του 1ου ΕΠΑΛ, διεξάγουν ένα δίκαιο και αναγκαίο αγώνα ενάντια στην κατάργηση των λεγόμενων ολιγομελών ΕΠΑΛ.

Το ΝΤ Χίου της ΑΔΕΔΥ στέκεται στο πλάι τους. Καμία γραφειοκρατική λογική και δράση δεν μπορεί να φέρει αποτέλεσμα στην απειλή του κλεισίματος των τμημάτων, παρά μόνο ο μαζικός και αποφασιστικός αγώνας γονιών, μαθητών, εργαζόμενων. Η πολιτική της κυβέρνησης θα συνεχίσει να υπηρετεί τις «ανάγκες» των μεγάλων επιχειρήσεων που απαιτούν «συμμάζεμα» και κλείσιμο τμημάτων των ΕΠΑΛ, για να διαμορφώσουν τα τμήματα με βάση τις ορέξεις τους, για φθηνά εργατικά χέρια που θα ξεζουμίσουν αύριο μεθαύριο στην αγορά.

Όποια διαβεβαίωση και αν δοθεί, θα προσκρούει σε αυτή την πραγματικότητα και δεν πρέπει να πείσει κανέναν.Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται όχι μόνο φέτος.

Καλούμε σε διαρκή αγώνα και επαγρύπνηση! Καλούμε σε στήριξη των κινητοποιήσεων από τα Σωματεία και φορείς του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα, με αποφάσεις τους. Η παιδεία είναι υπόθεση των εργαζόμενων και των παιδιών μας. Συνεχίζουμε – δυναμώνουμε τον αγώνα για τη ζωή και την παιδεία που αξίζει στα παιδιά μας:

  • Για να μην κλείσει καμία ειδικότητα στα ΕΠΑΛ. Να εγκριθούν όλα τα τμήματα τομέων και ειδικοτήτων με πλήρη στελέχωση.
  • Να ανοίξει το σύστημα εγγραφών έτσι ώστε να συμπεριληφθούν και οι υπόλοιποι μαθητές
  • Τα τμήματα, οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ να διαμορφωθούν με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και όχι με βάση τις αναδιαρθρώσεις και την περικοπή δαπανών.
  • Να ισχύσει επιτέλους η νησιωτικότητα!

 

 

Για την  Εκτελεστική Γραμματεία

του Ν.Τ. Χίου της ΑΔΕΔΥ

Ο πρόεδρος                         Η Γεν. Γραμματέας

                                                 Μ. Σκούφαλος                           Σ. Γατανά

 

Και οι μαθητές του ΕΠΑΛ Καρδαμύλων απέστειλαν την παρακάτω ανακοίνωση:

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΕΠΑΛ Καρδαμύλων εκφράζουν τη συμπαράσταση και τη διαμαρτυρία τους για τη μη έγκριση των ολιγομελών τμημάτων του:

  -1ου ΕΠΑΛ Χίου: (Γ΄ τάξη, ειδικότητα Αρχιτεκτονικού τοπίου του τομέα Γεωπονίας)

  -Εσπερινού ΕΠΑΛ: (Β ΄τάξη τομέα Διοίκησης και Οικονομίας και Γ΄ τάξη Οχημάτων)

 Έχοντας βιώσει τον περσινό κοινωνικό αγώνα που δόθηκε για την έγκριση των ολιγομελών τμημάτων του σχολείου μας ,γνωρίζουμε πολύ καλά τι σημαίνει αυτό για τους μαθητές ,τους γονείς και τους Συλλόγους Διδασκόντων των παρακάτω σχολείων.

 Ας ευχηθούμε ότι η «Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» δεν θα επιτευχθεί με κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων.

 

Για το Σύλλογο Διδασκόντων

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ του ΕΠΑ.Λ ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ

ΑΡΤΕΜΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΑ

Σχετικά Άρθρα

Πέμ, 05/12/2019 - 19:34

Εκπαίδευση εκδηλώσεις στο I love Enlish τον Δεκέμβριο με τις παρακάτω εκδηλώσεις

Σάββατο 7/12    12:00-14:00 Φτιάχνουμε το «δικό μας» παραμύθι-Μέμορι.

Σάββατο 14/12   12:00-14:00 Εργαστήριο κούκλας- κουκλοθεάτρου.

Σάββατο 21/12   12:00- 14:00 Δίνουμε  λύσεις σε προβλήμματα φίλων μας- Παιχνίδια συναισθηματικής Νοημοσύνης.

 Στόχος των εκδηλώσεων οι «ΓΕΦΥΡΕΣ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι «Γέφυρες» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην ειδική και γενική εκπαίδευση, που θα πλαισιωθεί με τις παρακάτω εκδηλώσεις:

Παρασκευή 13/12 20:15. Πρώτη συνάντηση.

Πρόκειται για διεπιστημονική συζήτηση που θα γίνει στο χώρο του I LOVE ENGLISH, μαζί με την ψυχολόγο Μαρίνα Μποζάνη, τη συγγραφέα-παιδαγωγό Βίκυ Σγουρέλλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του I LOVE ENGLISH με στόχο την ενημέρωση σε καίρια εκπαιδευτικά ζητήματα που προκύπτουν από την έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους, την Παρασκευή 13/12 στις 8.15 μ.μ.

Σ' αυτήν την διεπιστημονική συνεργασία, θα αναλυθούν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία μεταξύ των γονέων- εκπαιδευτικών-θεραπευτών- κοινωνικών επιστημόνων.

Θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν τους γονείς. προβλήματα που προκύπτουν από την ελλιπή ενημέρωση και την υπερφόρτωση του μαθητή και την αντιμετώπισής του. Διαχείριση χρόνου – εξωσχολικές δραστηριότητες κ.λ.π.