Ή στραβός είναι ο γιαλός ή… στραβά τα κάγκελα !

Δείτε τις Φωτογραφίες
Τρί, 15/06/2021 - 20:20

Το να αναφερθούμε στο ιστορικό της ράμπας του πλοίου στη θέση του REX, μάλλον δεν τιμά ούτε το πολιτικό προσωπικό, ούτε τις τεχνικές υπηρεσίες.

Τέλος πάντων το θέμα εκτός από πολιτικό - τεχνικό είναι βεβαίως και οικονομικό, αφού το «ράβε – ξήλωνε» κοστίζει, αλλά μετά από κυοφορία χρόνων, επιτέλους φτάσαμε στο τέλος, και τέλος του μήνα το έργο τελειώνει και παραδίδεται, αλλά εμάς μας δημιουργείται μια απορία.

Το πλοίο θα δένει;

Γιατί αν δεν μας γελούν τα μάτια μας, οι δέστρες βρίσκονται εκτός της νέας περίφραξης!

Άρα ή η νέα περίφραξη πρέπει να ξηλωθεί και να ξαναφτιαχτεί, ή οι δέστρες να μετακινηθούν, πράγμα αδύνατον, ή να κρατάμε όλοι μαζί τους κάβους την ώρα πρόσδεσης του πλοίου… για να χρησιμοποιηθεί η ράμπα, που μόλις φτιάχτηκε αφού ξηλώθηκε μέχρι τώρα δύο φορές!

Ειλικρινά θέλουμε μια απάντηση.

Αποκλείεται τέτοια «βουδιά» να μην έχει επισημανθεί από το Λιμεναρχείο ή να μην την έχει δεί το Λιμενικό Ταμείο.

Συνεπώς μένει να μάθουμε, ευθύνες υπάρχουν; Αποδίδονται; Θα αποδοθούν;

Εκτός αν έχουμε εμείς λάθος, μας γελούν τα μάτια μας ή τα πράγματα έχουν άλλως.

Περιμένουμε απαντήσεις.

Σχετικά Άρθρα