Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη στον Δήμο Χίου

Τετ, 27/01/2021 - 14:33

Υπενθυμίζεται σε σχετική ανακοίνωση, ότι στον Δήμο Χίου λειτουργεί η υπηρεσία ΚΕΔ: Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη για την καταγραφή και διαχείριση των θεμάτων που σχετίζονται με την καθημερινότητα των πολιτών. Ο δημότης μπορεί να καταθέτει το αίτημά του, το οποίο μπορεί να συνοδεύεται και με σχετική φωτογραφία. Από το σύστημα λαμβάνει έναν μοναδικό πενταψήφιο αριθμό, με τον οποίο έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πορεία της αίτησης του σε πραγματικό χρόνο.

Ηλεκτρονική Καταχώρηση Αιτημάτων

Για την καταχώρηση των αιτημάτων, λειτουργεί ειδική εφαρμογή στην ιστοσελίδα του Δήμου Χίου, στη διεύθυνση https://ked.chios.gov.gr/ Η εφαρμογή λειτουργεί τόσο από σταθερούς υπολογιστές, όσο και από κινητά τηλέφωνα και tablet.

Υπάρχει κατηγοριοποίηση των αιτημάτων που αφορούν:

1. Προβλήματα στο Δημοτικό Φωτισμό.

2. Κάδους απορριμμάτων και Ανακύκλωσης.

3. Την αποκομιδή των Ογκωδών Απορριμμάτων.

4. Τη διαχείριση Πρασίνου (Κλάδεμα δέντρων).

5. Λακκούβες στο Οδόστρωμα & Σπασμένες Πλάκες πεζοδρομίου.

6. Καθαριότητα Δημοτικών χώρων.

7. Εγκαταλελειμμένα Οχήματα.

8. Θέματα με το Δίκτυο Ύδρευσης & Αποχέτευσης της ΔΕΥΑΧ.

Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στον δημότη να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την πορεία των αιτημάτων τους.

Τηλεφωνική Καταχώρηση Αιτημάτων

Παράλληλα με την ηλεκτρονική πλατφόρμα, λειτουργεί και ο τηλεφωνικός αριθμός επικοινωνίας 22713-50000, στον οποίο οι δημότες θα μπορούν να αναφέρουν τηλεφωνικά τα αιτήματά τους.

Με την κλήση, ο δημότης θα λαμβάνει έναν πενταψήφιο μοναδικό αριθμό, με τον οποίο μπορεί, είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά να ενημερώνεται για την πορεία του αιτήματός του. Για την κλήση στον τηλεφωνικό αριθμό, ισχύει απλή χρέωση προς σταθερό τηλέφωνο.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο με τις οδηγίες χρήσης για το Κ.Ε.Δ.: (https://www.youtube.com/watch?v=Dat4FZJY4Ds).

Σχετικά Άρθρα