Χίος, Τρίτη 18 Ιουνίου

H Τουρκία μας... ξεστραβώνει με το Λαύριο, εμείς βλέπουμε την σύνδεση Λαύριου – Μεστών;

Γιάννης Τζούμας
Πέμ, 14/03/2019 - 17:37

Τόχουμε σ’ αυτό τον τόπο με το... κόλλημα.

Ας πούμε ενώ αυξάνεται η προεκλογική κίνηση, κάτι που πάντως δεν πολυνοιάζει τους πολίτες αφού έτσι κι’ αλλιώς, έτσι μου είπε ένας χθες, την πρώτη Κυριακή τον αδελφό μου θα ψηφίσω, άντε τον ξάδελφο, τον συγγενή, τον χωριανό, τον γείτονα, αφού οι μισοί Χίοι θα αιτούνται ψήφου και οι άλλοι μισοί θα τον καταβάλλουν, αλλά στο μεταξύ ας πεί ένας ότι προχώρησε ένα χιλιοστό το Φράγμα Κόρης γεφύρι, ας ισχυριστεί άλλος ένας ότι κούνησε έστω ένα εκατοστό μπροστά η επέκταση του Αεροδρομίου, τέλος ας υποστηρίξει όποιος θέλει ότι καταλάβαμε τι σημαίνει για το σήμερα και το αύριο το Λιμάνι των Μεστών.

Ευτυχώς βέβαια και υπάρχουν οι Τούρκοι, που μας ανακοίνωσαν ότι από τον Ιούνιο θα ξεκινήσουν την μεταφορά εμπορευμάτων από τον Τσεσμέ στο Λαύριο αλλά τι λέτε αυτό είναι άξιο να μας... ξεστραβώσει;

Ας το δούμε πιό αναλυτικά. Η μισή Τουρκία μπορεί να θέλει να μπεί διακαώς στην Ευρωπαϊκή Ενωση αλλά δεν την αφήνει η άλλη μισή και κυρίως δεν το θέλει η ίδια η Ευρωπαϊκή Ενωση και τρανό παράδειγμα το προχθεσινό ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου, που παγώνει την ενταξιακή διαδικασία της Τουρκίας. Ομως η Τουρκία επιθυμεί διακαώς την εξαγωγή των προϊόντων της στην μεγάλη Ευρωπαϊκή αγορά. Και επειδή η Τουρκία είναι Χώρα και όχι... Χώρος έβαλε τους Ιταλούς και έφτιαξαν ένα αυτοκινητόδρομο εμπορική αρτηρία από την Σμύρνη στον Τσεσμέ, έδωσαν σε ένα ιδιώτη να φτιάξει ένα λιμάνι του σημερινού αιώνα πάλι στον Τσεσμέ, το συνέδεσαν με την Ιταλία και τώρα ανακαλύπτουν και το Λαύριο γιατί αυτό σημαίνει μείωση των εξόδων και του χρόνου μεταφοράς στο 1/3.

Επειδή όλα αυτά γίνονται γιατί τα προϊόντα της μισής Ευρωπαϊκής και κεντρικής Τουρκίας δεν συμφέρει να μεταφέρονται από τον Εβρο, η δε Τουρκία δεν ενδιαφέρεται μόνο για εξαγωγή βιομηχανικών υλικών αλλά και οπωροκηπευτικών προϊόντων, αν... ανακαλύπταμε και εμείς τον Λιμένα των Μεστών, με χερσαίους χώρους για εκατοντάδες φορτηγά, θα φτιάχναμε χθες Φυτοϋγειονομικό Σταθμό και θα δημιουργούσαμε πλήρη υποδομή Πύλης Σέγκεν, ώστε το δρομολόγιο Τσεσμέ- Λαύριο και μετά πάλι τελωνειακοί έλεγχοι, να γίνονταν Τσεσμές – Μεστά σε 2 ώρες, έλεγχοι, μεταφόρτωση για Λαύριο και αμέσως στις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Αν είναι δύσκολα αντιληπτό ας το δούμε τουλάχιστον μετεκλογικά γιατί τώρα καταλαβαίνουμε θα πέσει πολύ δουλειά και θα καταναλωθεί πολύ φαιά ουσία.

Αν όμως μείνει λίγη απ’ αυτήν θα καταλαβαίναμε ότι όσο και να το ζαλίζουμε ένα και ένα κάνουν δύο. Οι Τούρκοι το κατάλαβαν. Εμείς;

 

Υ.Γ. Οσα στελέχη της Ν.Δ. έσπασαν τα χέρια τους από το χειροκρότημα στον Κυριάκο Μητσοτάκη για την στήριξη στους υποψήφιους του Κόμματος, θα τα... σπάσουν και εντός του παραβάν της κάλπης;

 

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

Γιάννης Τζούμας
Κυρ, 16/06/2019 - 18:30

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια.

Η φωτογραφία στο λιμάνι της Χίου σήμερα Κυριακή.

Οι κακόμοιροι αυτοί συνάνθρωποι αν δεν μπόρεσαν να βρούν κατάλυμα σε διπλανά μαγαζιά, γιατί και αυτό κοστίζει, ξεροστάλιαζαν μέσα στο λιοπύρι μια ώρα γιατί τόσο καθυστέρησε ο «Διαγόρας».

Και τα μεν πλοία τις έχουν τις καθυστερήσεις τους αλλά… ανώμαλα δεν είναι.

Σκεφτείτε αν είμαστε φυσιολογικοί εμείς, που φτιάξαμε στέγαστρο για 10 άτομα στο Λιμάνι της Χίου και για… 1000 στο λιμάνι των Μεστών.

Έτσι για να μην μας τρώει η αγωνία τι έχουμε και ψοφάμε.

Γιατί ξέρετε το Αεροδρόμιο είναι μια δικαιολογία, οι αποστάσεις το ίδιο, τα ακριβά εισιτήρια το ίδιο, μόνο που θα ίσχυσαν αν είμαστε το μοναδικό νησί στον ελλαδικό χάρτη.

Πως γίνεται όμως τα άλλα νησιά, που έχουν ακριβώς τα ίδια… κουσούρια με μας να βουλιάζουν στον τουρισμό;

Ακόμα ψαχνόμαστε για το κυκλοφοριακό της Προκυμαίας χωρίς να μπορούμε να δεχτούμε ότι μετατρέψαμε το Λιμάνι σε Μαρίνα και το αχρηστεύσαμε. Η Προκυμαία δεν είναι δρόμος αλλά ο χερσαίος χώρος του λιμανιού που κλέψαμε άρα το… μουνουχίσαμε.

Δεν υπάρχει Προκυμαία νησιού, που να περνούν νταλίκες, να τρέχουν μηχανές, να κινδυνεύουν ζωές να βουϊζουν κεφάλια.

Δεν υπάρχει Τελωνείο, που να περιμένουν εκατοντάδες μέσα στον ήλιο γιατί είμαστε άχρηστοι ακόμα και στην τοποθέτηση μιας τέντας.

Νομίζουμε πως όλη αυτή η κατάσταση είναι χωρίς κόστος;

Λάθος και υπομονή στο επόμενο κύμα τουριστών στο ερχόμενο… Μπαϊράμι.

Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μια φιλοξενία απάντησης του νέου Δημάρχου Στ. Κάρμαντζη σε προηγούμενο άρθρο μας για την οδό Καλουτά.

«Συμφωνώ μαζί σας.

Προϋπόθεση: Να δώσουμε προτεραιότητα σε ασφαλές οδικό δίκτυο με κάθε τρόπο και μέσο!

Αυτό έκανα στην Νομαρχία πέντε χρόνια και φαίνεται η διαφορά από Νότια έως Βόρεια!

Νέα ασφαλτόστρωση, μπάρες ασφαλείας, φωτισμός, σήμανση και τόσα αλλά και συνεχίζεται η προσπάθεια με νύχια και με δόντια! Μέχρι 31-Αυγούστου που παραδίδω την Νομαρχία είναι σε εξέλιξη αλλά δέκα εκατομμύρια έργα στο οδικό δίκτυο Εθνικό και Επαρχιακό!

Το δημοτικό οδικό δίκτυο είναι χάλια και αυτό είναι γεγονός και το γνωρίζω! Προτεραιότητα λοιπόν εκεί! Θα κάνουμε ότι κάνουμε πέντε χρόνια στην Νομαρχία με μετρήσιμο και αποτελεσματικό έργο!

Επίσης! Ας κάνουμε ότι μπορούμε όλοι μαζί, να πειθαρχήσουμε στις υποδείξεις της τροχαίας και να συνεργαστούμε μαζί τους για να πάψουμε να θρηνούμε ανθρώπους μας!

Δεν φταίνε μόνο οι δρόμοι και αυτό το ξέρουμε όλοι καλά. Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι στην συντριπτική πλειοψηφία η αιτία των τροχαίων!

Αν λοιπόν δεν πάμε σε μηδενική ανοχή προς αυτή την πλευρά ,για όλους και για όλα, και αυτό και πρέπει και θα γίνει, είτε μας αρέσει ,είτε όχι, δεν πρόκειται να πάψουμε να θρηνούμε!

Όλοι μαζί λοιπόν, αιρετοί, πολίτες και αστυνομία, συνεργαζόμενοι ως μια γροθιά να βοηθήσουμε ,ούτως ώστε, να μην χαθεί ούτε σταγόνα αίματος ,αλλά και ούτε ένα δάκρυ από τα μάτια μας!»

Αυτά από τον νέο Δήμαρχο. Και επειδή είναι άνθρωπος της πράξης ας αρχίσει από την 1η Σεπτεμβρίου με ένα Γερανό του Δήμου που να μαζεύει Ι.Χ. από στροφές και διαβάσεις πεζών.

 

Υ.Γ. Και καλά οι συνυποψήφιοι του, να… χαίρονται από τον… έλεγχο στο Διαγνωστικό Κέντρο του γιατρού. Ο… Σύριζα όμως γιατί ακριβώς χαίρεται;