Το νέο Αεροδρόμιο θα έχει πάρκινγκ, αλλά θα κοστίζει… 10 ευρώ την ώρα !

Γιάννης Τζούμας
Σάβ, 06/01/2024 - 08:48

Αδέλφια Χρόνια πολλά για την ημέρα αλλά μην περιμένετε… φώτιση, έτσι για να είμαστε προσγειωμένοι.

Και επειδή τα περί απογειώσεως και προσγειώσεως παραπέμπουν και σε αεροπλάνα, ελάτε να συνεχίσουμε την κουβέντα για τον χώρο στάθμευσης του νέου Αεροδρομίου μας από εκεί που την αφήσαμε.

Είχαμε την επισήμανση Μπουγδάνου ότι η Περιφέρεια επί των ημερών του έκανε μελέτη για χώρο στάθμευσης, απέναντι από την νυν είσοδο, με μπάζωμα της θάλασσας. Αυτό τελικά κόστισε 90.000 ευρώ, τα λές και… κερατιάτικα.

 Είχαμε την παρέμβαση Βρουλή ότι αυτό προσκρούσει στο ΓΠΣ (προφανώς όταν παράγγελναν την μελέτη δεν το γνώριζαν) όπως λέμε καρκίνος, και άρα το ξεχνάμε μέχρι να αλλάξει, δηλαδή ποτέ. Επιπρόσθετα μπάζωμα θαλάσσης απαιτεί τόσες αδειοδοτήσεις, που εμείς αν το πάρκινγκ γίνει ποτέ, θα βλέπουμε τα ραπανάκια ανάποδα.

Ρωτήσαμε λοιπόν, γιατί αφού η ΥΠΑ απαλλοτρίωσε τις περιουσίες Σαραντή κ.λ.π. και τώρα οι άνθρωποι πληρώνουν ενοίκιο, γιατί δεν φτιάχνεται εκεί χώρος στάθμευσης.

Επ’ αυτού λοιπόν έχουμε νέα, που καλά είναι να τα γνωρίζουμε.

Επικοινώνησε μαζί μας ο Σωτήρης Σαραντής, του οποίου την σοβαρότητα νομίζω ουδείς αμφισβητεί. Μας είπε λοιπόν τα εξής: Η σκέψη μας είναι λογική και σωστή, αλλά υπάρχουν μερικά… αλλά.

Ποιά είναι αυτά; Πρώτον η ΥΠΑ δεν κατέβαλε σε αυτόν και όλους όσοι ξέρει, τα χρήματα της απαλλοτρίωσης. Το κάνει τμηματικά (γνωστός γύφτος το κράτος, δική μας παρατήρηση) και μέχρι να ολοκληρωθεί αυτή ούτε ενοίκιο πληρώνει κανείς, ούτε φυσικά μπορεί να γίνει κάτι άλλο, γκρέμισμα δηλαδή και πάρκινγκ. Μας είπε ακόμα ότι το σχέδιο του νέου Αεροδρομίου δεν προβλέπει χώρο στάθμευσης εκεί, αλλά αλλού, άρα μέχρι να ολοκληρωθεί κατ’ αρχήν η απαλλοτρίωση, τσάμπα σκέψη κάναμε.

Αυτός όμως που μας προσγείωσε ήταν ο Νότης Μηταράκης, που χθες παρέθεσε το καθιερωμένο του κάθε αρχή του έτους γεύμα στους δημοσιογράφους του νησιού μας.

Τι μας είπε λοιπόν εκεί; Ότι φυσικά το νέο Αεροδρόμιο έχει προβλέψει χώρους στάθμευσης. Γιατί όμως, για μας; Τι φανταζόμαστε, ότι θα υπάρχει ένας χώρος, θα αφήνουμε το Ι.Χ. θα… πεταγόμαστε μια εβδομάδα στην Αθήνα για δουλειές και επιστρέφοντας θα το παίρνουμε για να επιστρέφουμε σπίτι μας;

Μέγα λάθος. Το Αεροδρόμιο κατ’ αρχήν θα δοθεί σε ιδιωτική εταιρεία, που θα κάνει το εξής. Θα προβλέπει χώρους για στάθμευση τουριστικών Λεωφορείων, που θα παραλαμβάνουν τους επιβάτες εξωτερικού και επίσης θα προβλέπει 10’ στάση για να παραλαμβάνει κάποιος ή να αποβιβάζει ένα επιβάτη. Αν εσύ γουστάρεις να πάς μια ώρα πριν την προσγείωση ή καθυστερήσει μια ώρα η πτήση, φεύγοντας για να ανοίξει η μπάρα να φύγεις, θα σου ζητάει να «χώσεις» την κάρτα σου να πάρει 10 ευρώ. Αν δεν τα δώσεις θα παραμένεις μέσα και θα χρεώνεται κάθε ώρα 10 ευρώ, μέχρι να πληρώσεις και να σε πάρουν και σηκωτό.

Αυτό γίνεται αδέλφια σε όλο τον κόσμο, πλην Βορείου Κορέας, που δεν χρειάζεται γιατί δεν έχουν Ι.Χ. και άλλες τέτοιες καπιταλιστικές συνήθειες.

Θύμισε επίσης που είναι το πάρκινγκ στο Βενιζέλος ή άλλα Αεροδρόμια. Μιλάμε για τα Χιακά δεδομένα περπατάς με τα μπαγκάζια σου, τουλάχιστον την απόσταση ΝΟΧ – Αεροδρόμιο.

Άρα αδέλφια μετά την προσγείωση ας δούμε την πραγματικότητα κατάματα. Αν δεν αλλάξει ο χαρακτηρισμός του Εθνικού δρόμου από την Λεωφόρο Ενώσεως, κάτι που είναι αδύνατον, η στάθμευση εκεί θα απαγορεύεται. Αν δεν κάνει η Περιφέρεια χώρο στάθμευσης, που δεν μπορεί να κάνει χωρίς αλλαγή ΓΠΣ ή αφήνομε το Ι.Χ. όταν ταξιδεύομε και παίρνουμε ΤΑΧΙ ή απαιτούμε όπως σε ΟΛΑ τα Αεροδρόμια του κόσμου τις ώρες των πτήσεων να υπάρχει εκεί Λεωφορείο των Αστικών ΚΤΕΛ.

Υ.Γ.: Υπάρχει βέβαια και η άλλη λύση. Αφήνεις το Ι.Χ. στο πάρκινγκ του Αεροδρομίου και πληρώνεις 10 ευρώ την ώρα. Για ένα 24ωρο είναι 240 ευρώ και άλλα τόσα το αεροπορικό εισιτήριο... τσάμπα θα την βγάζεις.

Σχετικά Άρθρα