Διττός είναι ο στόχος που επιθυμεί να πετύχει ο Ναυτικός Όμιλος Χίου αξιοποιώντας το «εργαλείο» της συμμετοχικής χρηματοδότησης μέσω του crowdfunding.
Αφενός επιδιώκει να εξασφαλίσει τους οικονομικούς πόρους που απαιτούνται για να συνεχίσουν απρόσκοπτα τη λειτουργία τους τα τμήματα που διαθέτει, αφετέρου να φέρει πιο κοντά στο ΝΟΧ τη Χιακή κοινωνία και να επιστρέψει ο κόσμος στο Ιωνικό Κολυμβητήριο.
Το πλάνο παρουσίασε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ο αντιπρόεδρος του Ομίλου, υπεύθυνος χρηματοδότησης και προβολής, Γιάννης Σκούφαλος με τον Πρόεδρο του ΝΟΧ, Δημήτρη Σκαπινάκη να αναφέρει προλογικά την ανάγκη στήριξης του ομίλου, ο οποίος ειδικά στο πόλο, παραμένει επί 45 χρόνια στην Α’ Εθνική Κατηγορία, έχοντας αναδείξει πολλούς αθλητές που συμμετέχουν στην εθνική ομάδα και μας κάνουν όλους περήφανους.
Βέβαια το κόστος για να συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια είναι αρκετά υψηλό, αφού μόνο για τις μετακινήσεις που αφορούν τις αθλητικές υποχρεώσεις της ομάδας, εκτοξεύεται στα 100.000 ευρώ.
Επιδιώκοντας λοιπόν να πετύχουν μια πιο σταθερή βάση όσον αφορά τα οικονομικά δεδομένα και πιστεύοντας ότι η λύση δεν είναι στις επιδοτήσεις, οι ιθύνοντες της ομάδας επιχειρούν άνοιγμα στην κοινωνία αλλά και σε εταιρείες, αναζητώντας εταιρικούς χορηγούς καθώς και στήριξη από τους ομογενείς μας.
Το crowdfunding ήταν κάτι που δοκιμάστηκε με επιτυχία το Δεκέμβριο του 2022 με τον κο Σκούφαλο να αναφέρει ότι τότε ο στόχος που είχε τεθεί ήταν 30.000 ευρώ και συγκέντρωσαν 32.000 με 33.000 ευρώ μέσω της ειδικής πλατφόρμας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Φέτος ξεκινούν νωρίτερα, λίγο πριν αρχίσει η σεζόν.
«Δε βλέπουμε το ΝΟΧ σαν μια παρέα 3 - 4 ατόμων αλλά σαν ένα κομμάτι της κοινωνίας μας. Στο crowdfunding μπορεί ο καθένας να δώσει αυτό που θέλει, από 1€ μέχρι πολύ περισσότερα (χιλιάδες), όπως έγινε από κάποιους το Δεκέμβρη. Κάθε προσφορά είναι σεβαστή. Μας ενδιαφέρουν πιο πολύ οι μικρές προσφορές γιατί είναι ο τρόπος που μπορεί να φέρουμε το Χιώτη και την Χιώτισσα να ξαναγεμίσει το Ιωνικό κολυμβητήριο. Να μπορεί να υποστηρίζει το ΝΟΧ νιώθοντας ο καθένας ότι έχει βάλει ένα πετραδάκι σ’ αυτή την προσπάθεια», ανέφερε ο κος Σκούφαλος.
Η καμπάνια ξεκινά και θα έχει διάρκεια 50 ημερών, ενώ παράλληλα ο ΝΟΧ καλεί τους πολίτες να πάρουν και εισιτήρια διαρκείας, που θα είναι διαθέσιμα από τον Σεπτέμβριο.