Διακοπές: Τα δικαιώματά & οι υποχρεώσεις μας στα ξενοδοχεία

Συμβουλές προς τους καταναλωτές που σκοπεύουν να πάνε καλοκαιρινές διακοπές
Πέμ, 20/07/2017 - 03:00

Συμβουλές προς τους καταναλωτές που σκοπεύουν να πάνε καλοκαιρινές διακοπές δίνει στην τελευταία ανακοίνωσή της η Ένωση Καταναλωτών «Ποιότητα Ζωής». 

Συγκεκριμένα, η Ένωση υπενθυμίζει στους παραθεριστές ότι το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει να διαθέτουν όλες τις διαφημιζόμενες και συμφωνηθείσες παροχές (κλιματισμό, πισίνα, γυμναστήριο, internet κλπ), να επιβεβαιώνουν γραπτά εντός τριών ημερών την αποδοχή ή όχι της κράτησης και να έχουν αναρτημένο τιμοκατάλογο σε κάθε δωμάτιο.

Αν το ξενοδοχείο δεν προσφέρει τα συμφωνηθέντα

Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα, ο ξενοδόχος οφείλει να εξασφαλίσει τη διαμονή σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, καταβάλλοντας τα έξοδα μεταφοράς σας σε αυτό το ξενοδοχείο και την όποια διαφορά υπάρχει στην τιμή.

Προκαταβολή: Δικαιώματα και υποχρεώσεις

Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.

Ποιο είναι το προβλεπόμενο κόστος της ακύρωσης

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας, σας επιστρέφεται το 100% των χρημάτων, εάν κάνετε την ακύρωση τουλάχιστον 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας.

Εάν δεν κάνετε την ακύρωσή σας μέχρι 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας, οφείλετε να καταβάλετε μέχρι το 50% του συνολικού κόστους της κράτησή σας, ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου.

Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση.

Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας.

Για πληροφορίες ή καταγγελίες οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τουριστική αστυνομία, στον ΕΟΤ και στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Πηγή: SKAI