Η Disney προσλαμβάνει άτομα για να κάνουν TikTok - Τι ζητά από τους υποψήφιους

Προϋπόθεση να σας αρέσουν τα θεματικά πάρκα, το φαγητό και βέβαια τα social media
Δευ, 10/01/2022 - 22:33

Εάν μέσα στη νέα χρονιά στόχος σας είναι να κάνετε vlog σε κάστρα και να παρουσιάζετε εκκεντρικούς χαρακτήρες, τότε τα θεματικά πάρκα της Disney στις Ηνωμένες Πολιτείες μπορούν να καλύψουν πλήρως τις επαγγελματικές σας φιλοδοξίες.

Πρόσφατα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι προσλαμβάνει δύο «συντονιστές περιεχομένου» για τα social media ώστε να «επεκτείνει την παρουσία του Disney Parks, Experiences and Products στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» και ειδικά στο TikTok.

Τα δύο άτομα που θα επιλεχθούν θα κληθούν να εργαστούν στο πάρκο Walt Disney World του Ορλάντο της Φλόριντα και στην Disneyland στο Άναχαϊμ της Καλιφόρνια, αντίστοιχα.

Η θέση απαιτεί γνώστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που έχουν εμπειρία στο ψηφιακό μάρκετινγκ, την επεξεργασία βίντεο και «πάθος να βρίσκονται στα πάρκα της Disney». Εκτός αυτών, μάλλον η σημαντικότερη απαίτηση για τη δουλειά είναι οι νέοι συντονιστές να είναι γνώστες των τάσεων που διαμορφώνονται στις πλατφόρμες που θα χρησιμοποιούν. 

Η Disney διαθέτει λογαριασμούς στο TikTok, το Instagram και το Twitter με τους συνολικούς ακόλουθους να ανέρχονται σε περίπου 8 εκατομμύρια χρήστες. Από αυτά, το TikTok αποτελεί την πιο «ισχυρή» πλατφόρμα της εταιρείας με 4,1 εκατομμύρια ακόλουθους, όπου μεταξύ άλλων ανεβαίνουν μικρά βίντεο για τις εμπειρίες των επισκεπτών αλλά και λεπτομέρειες για τα θεματικά πάρκα.

«Ο στόχος είναι να βρούμε δημιουργικούς τρόπους ώστε να χτίσουμε την εμπιστοσύνη του μπραντ τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό κοινό, καθώς και να επιτύχουμε μεγαλύτερη απήχηση», αναφέρει η αγγελία.

Πάντως, δεδομένης της ραγδαίας εξάπλωσης της μετάλλαξης Όμικρον ίσως τώρα δεν είναι η καλύτερη περίοδος να εργαστείτε στα εν λόγω θεματικά πάρκα. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Disneyland για παράδειγμα του Χονγκ Κονγκ έχει κλείσει έως τις 20 Ιανουαρίου σε μια προσπάθεια να μετριαστεί η εξάπλωση του ιού.

Τα πάρκα στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι προς το παρόν ανοιχτά και ζητούν από τους επισκέπτες τους να φορούν μάσκα σε εσωτερικούς χώρους. Επιπλέον, όλοι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να έχουν εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού. 

 

Με πληροφορίες από CNBC