
Έργα τέχνης σε απρόσμενες φόρμες που αγκαλιάζουν γυναικεία σώματα είναι οι δημιουργίες του Ντάνιελ Ρόσμπερι, του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Schiaparelli.

Η νέα κολεξιόν για το φθινόπωρο – χειμώνας ’24 παρουσιάστηκε τη Δευτέρα, ανοίγοντας την έκθεση μόδας στο Παρίσι και μαγεύοντας εκατοντάδες καλεσμένους. «Πλέον τα ρούχα του οίκου δεν αγοράζονται για να φορεθούν, αλλά για να συλλεχθούν» ανέφερε κάποιος στον Ρόσμπερι κι εκείνος μοιράστηκε τη φράση με το κοινό του.
Εντυπωσιακές δημιουργίες στην επίδειξη του οίκου για το φθινόπωρο - χειμώνα 2024
Η νέα κολεξιόν έχει τον τίτλο «Ο Φοίνιξ», προς τιμή της Ιταλίδας ιδρύτριας του οίκου Έλσας Σιαπαρέλι, η οποία παρομοίαζε τον εαυτό της με το μυθικό πουλί, που αναγεννιέται από τις στάχτες του. Η ίδια είχε μια μοναδική ικανότητα να μεταμορφώνεται ακατάπαυστα, τόσο στην εξωτερική της εμφάνιση, όσο και στη δουλειά της μέσω των δημιουργιών της.

H Σαμπίνα Τζακούμποβιτς φορώντας δημιουργία - κόσμημα του οίκου
Αρχική έμπνευση για τον Ρόσμπερι στάθηκε ένα παλιό σύνολο της Σιαπαρέλι από τη δεκαετία των ’40s. Τότε η μεγάλη σχεδιάστρια είχε δημιουργήσει μια τουαλέτα με φτερά για την μπαλαρίνα Άννα Πάβλοβα και την ερμηνεία της σαν ετοιμοθάνατος κύκνος στο γνωστό θεατρικό έργο «Η λίμνη των κύκνων». Ο Ρόσμπερι χρησιμοποίησε την ιδέα με τα φτερά απογειώνοντας ολόκληρη τη συλλογή. Με τις σουρεαλιστικές του πινελιές εκσυγχρόνισε το στυλ των παλαιότερων δεκαετιών μεταφέροντας εικονικά στο κοινό του μια μεταμοντέρνα μυστηριακή κατάσταση. Εξάλλου, αυτός είναι και ο πιθανότερος λόγος που αντί να επιλέξει το Petit Palais Museum σαν χώρο επίδειξης, διάλεξε μια υπόγεια σκοτεινή αίθουσα στο ξενοδοχείο Hotel Salomon de Rothschild.
H Κάιλι Τζένερ λίγο πριν μπει για να παρακολουθήσει το σόου φορώντας τουαλέτα του οίκου και καλύπτοντας το πρόσωπο με διάφανο πέπλο κρινολίνου.
Το πρώτο μοντέλο άνοιξε το σόου με ένα ασημί φόρεμα που κάλυπτε μανίκια και θώρακα με τεράστια ασημένια φτερά αγγέλου. Το μήνυμα για το τι θα επακολουθούσε δόθηκε από πολύ νωρίς. Ακολούθησαν μοντέλα με διάφανα πέπλα κρινολίνου και με τουαλέτες σε έντονες καμπύλες που θύμιζαν αναγεννησιακή εποχή σε σύγχρονη έκδοση. Φτερά, βελούδα και οργάντζες χρησιμοποιήθηκαν τεχνηέντως για να δραματοποιήσουν όσο είναι δυνατόν τις φιγούρες των μοντέλων.
Πηγή: huffingtonpost.gr


































