Oι επιδείξεις μόδας μέσω Facebook έσωσαν μία μικρή μπουτίκ από τη χρεοκοπία - «Έγινα αυτό που πάντα ήθελα»

«Έγινα αυτό που πάντα ήθελα» εξομολογείται η ιδιοκτήτρια μίας μικρής μπουτίκ στις ΗΠΑ που έγινε «μοντέλο» κατά την κρίση του κορωνοϊού
Δευ, 17/08/2020 - 16:07
virgina-sarp-boutic

Τα μέτρα για την αποφυγή εξάπλωσης του κορωνοϊού ανάγκασαν πολλές επιχειρήσεις να μείνουν κλειστές με τους ιδιοκτήτες τους να αγωνίζονται για την αποφυγή του οριστικού «λουκέτου».

Η Βιρτζίνια Σαρπ, ιδιοκτήτρια της Unique Boutique, ενός καταστήματος ρούχων στην Τζόρτζια, βρήκε έναν καινοτόμο τρόπο για να προσεγγίσει τους πελάτες της. Η Σαρπ, 55 ετών, που εργάστηκε ως νοσηλεύτρια για 30 χρόνια πριν ανοίξει το δικό της κατάστημα, ξεκίνησε τις επιδείξεις μόδας μέσω Facebook Live κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μοντέλο των ρούχων, των κοσμημάτων και των αξεσουάρ που πουλάει ήταν η ίδια.

Η ιδιοκτήτρια της Unique Boutique, δήλωσε στο CNN ότι ήθελε να γίνει από παιδί μοντέλο, ωστόσο την επιλογή αυτή δεν ενέκριναν οι γονείς της. «Και τώρα χάρη σε αυτές τις ζωντανές επιδείξεις μόδας το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα», αναφέρει. Κάθε Παρασκευή, από τις 15 Μαΐου, η επιχειρηματίας από την Τζόρτζια, πραγματοποιεί και μία νέα επίδειξη με διαφορετική θεματική. Κατά την πρώτη της επίδειξη, ξεπούλησε.

«Άλλαξε εντελώς η επιχείρησή μου», αναφέρει η Βιρτζίνια Σαρπ κάνοντας παράλληλα λόγο για «μεγάλη διαφορά στα οικονομικά μας». Η ίδια υποστηρίζει ότι χρειάστηκαν χρόνια για να γνωρίσουν για την ύπαρξη του καταστήματός της, ωστόσο, μετά τις επιδείξεις μέσω Facebook Live οι άνθρωποι έχουν γνωρίσει εκείνη, την επιχείρηση της και όσα προσφέρει. Το γεγονός αυτό έχει προσελκύσει «περισσότερους πελάτες από όσους θα μπορούσε να φανταστεί».

Στην αρχή, η Σαρπ δεν ήταν σίγουρη ότι η μπουτίκ της θα μπορούσε να επιβιώσει σε συνθήκες εκτεταμένου lockdown και με τις Αρχές να συμβουλεύουν τους πολίτες να μείνουν στο σπίτι. Το κλείσιμο του καταστήματός της σήμαινε απώλεια πελατών. Ακόμη και μεγάλες φίρμες με μεγάλους προϋπολογισμούς και επιτυχημένες πλατφόρμες πωλήσεων συνάντησαν δυσκολίες.

Ωστόσο, η Σαρπ δεν ήταν έτοιμη να τα παρατήσει. Η ίδια αναφέρει ότι ανακαλύπτει τις θεματικές ενότητες «από το πουθενά». Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν ό,τι θέλουν κατά τη διάρκεια του Facebook Live. Αμέσως μετά την επίδειξη, η Σαρπ και οι δύο κόρες της, στέλνουν τα τιμολόγια και συσκευάζουν τα προϊόντα. Ο πελάτες μπορούν να τα παραλάβουν από το κατάστημα ή να τους τα παραδώσει η ίδια.

«Είμαι τόσο χαρούμενη για την επιχείρησή μου και για τον εαυτό μου. Κλαίω από χαρά. Τελικά κάνω αυτό που ήθελα πάντα», αναφέρει ενώ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να συνεχίσει τις επιδείξεις και μετά την πανδημία.

 

Με πληροφορίες από CNN