Χίος, Κυριακή 15 Δεκεμβρίου

Ανησυχία για το «σύνδρομο λυκανθρώπου» στην Ισπανία: 17 βρέφη με συμπτώματα λόγω λάθος φαρμάκου

Πέμ, 29/08/2019 - 14:45
Μωρό με σύνδρομο λυκανθρώπου

Αναστάτωση έχει προκαλέσει στην Ισπανία το γεγονός ότι σημαντικός αριθμός βρεφών εμφάνισε το «σύνδρομο λυκανθρώπου», ύστερα από τη χορήγηση λάθος φαρμάκων.

Σύμφωνα με το BBC, μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί 17 περιπτώσεις «Συνδρόμου Λυκανθρώπου» στη Βαλένθια, τη Γρανάδα και την Κανταβρία. Τα συγκεκριμένα μωρά εμφάνισαν τα συμπτώματα… «Λυκανθρώπου», που έχει βασικό χαρακτηριστικό την αυξημένη τριχοφυΐα, μετά τη χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής για στομαχικές διαταραχές.

Όπως ανέφεραν ειδικοί, η συγκεκριμένη πάθηση του στομάχου αντιμετωπίζεται με ένα φάρμακο το οποίο περιέχει ουσία όμοια με αυτή που χορηγείται για την αλωπεκία.
«Το μέτωπο, τα μάγουλα, τα χέρια και τα πόδια που γιου μου γέμισαν με τρίχες. Ηταν πολύ τρομακτικό» κατήγγειλε η μητέρα ενός από τα 17 παιδιά που εμφάνισαν το «Σύνδρομο Λυκανθρώπου».

Έρευνες στην Ισπανία για το «σύνδρομο λυκανθρώπου»

Τα αλυσιδωτά περιστατικά σήμαναν συναγερμό στις Αρχές της Ισπανίας με συνέπεια να ξεκινήσει άμεσα έρευνα. Οπως προέκυψε, η αιτία για το «σύνδρομο λυκανθρώπου» ήταν η ουσία minoxidil, η οποία χορηγείται για την ενεργοποίηση της τριχοφυΐας.

Το συγκεκριμένο φάρμακο βρέθηκε να χορηγείται από μια φαρμακευτική εταιρεία με έδρα την περιοχή της Μάλαγα. Τα πρώτα περιστατικά βρεφών με συμπτώματα… «Λυκανθρώπου» καταγράφηκαν στις Αρχές Ιουλίου και σύμφωνα με το ισπανικό υπουργείο Υγείας πλέον το εν λόγω φάρμακο έχει αποσυρθεί από την αγορά.

Την ίδια ώρα, οι Ισπανοί ερευνητές έβαλαν «λουκέτο» στη φαρμακευτική εταιρεία η οποία δεν πρόκειται να λειτουργήσει μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα για το συγκεκριμένο σκεύασμα και τη σύνδεσή του με το «Σύνδρομο Λυκανθρώπου».

Πηγή: iefimerida.gr

Σχετικά άρθρα