Χίος, Σάββατο 19 Οκτωβρίου

Σεμινάρια από το Επιμελητήριο

Σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων
Τετ, 24/04/2019 - 09:39

Το Επιμελητήριο Χίου σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ένα από τα πέντε μεγαλύτερα Management Associations παγκοσμίως) διοργανώνει δύο σεμινάρια που αφορούν την Επικοινωνία, Πώληση και Εξυπηρέτηση Πελατών για Καταστήματα Λιανικής και την Κοστολόγηση και Τιμολόγηση Προϊόντων και Υπηρεσιών

Το πρώτο που αφορά την “Επικοινωνία, Πώληση και Εξυπηρέτηση Πελατών για Καταστήματα Λιανικής” ,θα γίνει τη Δευτέρα 3 Ιουνίου στην  Αίθουσα Συνεδριάσεων Επιμελητηρίου Χίου (Φ. Αργέντη 8, 1ος όροφος) Ώρες : 15:00 έως 21:00 και το δεύτερο για την “Κοστολόγηση & Τιμολόγηση Προϊόντων & Υπηρεσιών” τη Δευτέρα 10 Ιουνίου, στον ίδιο χώρο και τις ίδιες ώρες .

 

 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Για τα ταμειακώς ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου Χίου, τα σεμινάρια παρέχονται δωρεάν. Για μέλη τα οποία δεν είναι ταμειακώς ενήμερα, το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 40 ευρώ ανά σεμινάριο.

 

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για την αποτελεσματική διεξαγωγή του σεμιναρίου θα τηρηθεί γκρουπ με μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 άτομα, η δημιουργία του οποίου θα ολοκληρωθεί βάσει σειράς προτεραιότητας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους μέσω αποστολής email στη διεύθυνση: f.vasilikou@chioschamber.gr

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κ. Φανή Βασιλικού.

Τηλ: 2271044524

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ “Επικοινωνία, Πώληση και Εξυπηρέτηση Πελατών για Καταστήματα Λιανικής”

Κύριος στόχος του σεμιναρίου είναι η αποτελεσματική αξιοποίηση των επισκεπτών / πελατών, παρέχοντας ουσιαστική εξυπηρέτηση και προϊόντα.

 

Συνοπτικό Πρόγραμμα σεμιναρίου:

  • Τι κάνω όταν μπαίνει ο πελάτης στο μαγαζί

Ø Ψυχολόγηση πελάτη

Ø Προσαρμογή στον τύπο του πελάτη

Ø Διαχείριση αντίρρησης τιμής (“είναι ακριβό”, “θα μου κάνετε καλύτερη τιμη?”)

Ø Πρόσθετη και συμπληρωματική πώληση (cross selling & upselling)

  • Αντιμετώπιση παραπόνων

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Δημήτρης Σεραφειμίδης

Ο κ. Δημήτρης Σεραφειμίδης έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας - Deree College. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (ΜΒΑ) στο ίδιο αντικείμενο, από το William E. Simon Graduate School of Business Administration του Πανεπιστημίου του Rochester της Νέας Υόρκης (top-20 business school), με υποτροφία διδάκτρων.

Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκίνησε από τους κλάδους του Αυτοκινήτου και της Πληροφορικής. Εργάστηκε σε θέσεις πωλήσεων και marketing, διευθυντικές και μη. Από το 1995 εργάζεται ως σύμβουλος οργάνωσης επιχειρήσεων και εισηγητής εκπαιδευτικών προγραμμάτων για θέματα γύρω από το management, το marketing και τις πωλήσεις. Είναι μόνιμος συνεργάτης της ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων) από το 1992.

 

 

ΣΤΟΧΟΣ & ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ του σεμιναρίου :“Κοστολόγηση & Τιμολόγηση Προϊόντων & Υπηρεσιών”.

Κύριος στόχος του σεμιναρίου είναι η κατάρτιση ελεύθερων επαγγελματιών, ιδιοκτητών/υπεύθυνων επιχειρήσεων καθώς και στελεχών/εργαζομένων που εμπλέκονται με την κοστολόγηση και την τιμολόγηση προϊόντων & υπηρεσιών.

 

Συνοπτικό Πρόγραμμα σεμιναρίου:

  • Λειτουργική διάρθρωση μικρής ή μεγάλης επιχείρησης
  • Είδη εξόδων και κοστών (Μισθοδοσία, Προσωπική εργασία Ιδιοκτητών/Υπαλλήλων, Ενέργεια, Α’ ύλες κτλ.)
  • Πρότυπο κόστος, Πραγματικό κόστος, Πλήρες & Ολικό κόστος, Σταθερό &  Μεταβλητό κόστος, Άμεσο & Έμμεσο κόστος
  • Μοντέλα μερισμού του κόστους στα προϊόντα και στις κατηγορίες των προϊόντων
  • Κέντρα κόστους & κέντρα κέρδους
  • Κέρδη ή Ζημιές ανά α) Προϊόν,  β) Κατηγορία προϊόντος, γ) Ομάδες πελατών, δ) Υποκαταστήματα
  • Νεκρό σημείο και ο προσδιορισμός του
  • Συστήματα κοστολόγησης ανά α) Προϊόν/Υπηρεσία, β) Γραμμή παραγωγής, γ) Φάση παραγωγής
  • Κοστολόγηση & Τιμοκατάλογος
  • Τιμολόγηση προϊόντων
  • Κόστος & λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Χρήστος Αλτιπαρμάκης

Ο κ. Χρήστος Αλτιπαρμάκης σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έκτοτε έχει παρακολουθήσει σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό σχετικά με το αντικείμενό του. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1992 στην Φαρμακευτική εταιρία Eli Lilly ως Λογιστής – Κοστολόγος, στη συνέχεια εργάστηκε ως Διευθυντής Λογιστηρίου, Financial Controller & Οικονομικός Διευθυντής σε Πολυεθνικές & Ελληνικές επιχειρήσεις και μέχρι τον Ιούνιο 2015 κατείχε την θέση του Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών και Αντιπροέδρου της Energizer Hellas SA. Από το 2015 δραστηριοποιείται αποκλειστικά ως εισηγητής Φορολογικών Σεμιναρίων και Σύμβουλος Επιχειρήσεων.

 

Σχετικά Άρθρα

Σάβ, 19/10/2019 - 06:48

Τη διάθεση του νέου προγράμματος ασφάλισης «Truck Carrier» για ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων ξεκίνησε η INTERAMERICAN. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα κάλυψης μεταφοράς εμπορευμάτων εντός της Ελλάδος με φορτηγό αυτοκίνητο (ιδιόκτητο ή μισθωμένο), το οποίο προήλθε από την συγχώνευση με τα υφιστάμενα προγράμματα «Τruck Cargo» και «Carrier». Το νέο πρόγραμμα αφορά σε νέες εργασίες και ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του Νόμου 4070/12, σύμφωνα με τον οποίο ορίζεται η υποχρέωση των μεταφορικών να διαθέτουν ασφαλιστική κάλυψη τουλάχιστον μέχρι του ποσού των 60.000 ευρώ για την αποκατάσταση ζημιάς, που ενδέχεται να επέλθει από ευθύνη του μεταφορέα.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανεξάρτητους επαγγελματίες μεταφορείς, σε μεταφορικές εταιρείες, καθώς και σε εταιρείες που μεταφέρουν τα εμπορεύματά τους με δικά τους φορτηγά (Φ.Ι.Χ.). Το «Truck Carrier» είναι ετήσιας διάρκειας και χαρακτηρίζεται από την εφάπαξ πληρωμή του ασφαλίστρου, απαλλαγή 200 ευρώ για όλα τα όρια ευθύνης, για τα οποία παρέχονται ανά φόρτωση τέσσερεις επιλογές (από 60.000 μέχρι 300.000 ευρώ). Η ασφάλιση αφορά στο συγκεκριμένο φορτηγό και το ταυτάριθμο ρυμουλκούμενο, με ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ανά φορτηγό. Συμβαλλόμενος στην ασφάλιση είναι ο ιδιοκτήτης του φορτηγού ή αυτός που το μισθώνει, ενώ ασφαλιζόμενος και δικαιούχος αποζημίωσης είναι ο εκάστοτε ιδιοκτήτης του μεταφερομένου εμπορεύματος.