Χίος, Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου

Εγκριση των κατευθύνσεων των δύο Λυκείων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Καρδαμύλων

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΓΕΛ, ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ
Κυρ, 16/09/2018 - 08:42

 

 Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι μετά από τις έντονες προσπάθειές μας λάβαμε έγκριση για τη φετινή λειτουργία όλων των τάξεων (Α΄, Β΄, Γ΄), όλων των τομέων και όλων των κατευθύνσεων των δύο λυκείων μας ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Καρδαμύλων.

 Ευχαριστούμε θερμά:

  1. Όσους στήριξαν ενυπόγραφα την επιστολή μας με θέμα «Προτάσεις για ενδεχόμενη μη έγκριση τμημάτων στο ΕΠΑΛ και ΓΕΛ Καρδαμύλων Χίου» προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γαβρόγλου και τον Υφυπουργό κ. Δημήτρη Μπαξεβανάκη.

Συγκεκριμένα τους:

  • Αντιπεριφερειάρχη Χίου κ. Σταμάτη Κάρμαντζη.
  • Δήμαρχο Χίου κ. Μανώλη Βουρνού.
  • Αντιδήμαρχο Δ.Ε. Αμανής, Καρδαμύλων και Ομηρούπολης κ. Ματθαίο Φαφαλιό.
  • Πρόεδρο Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Δήμου Χίου κ. Κωνσταντίνο Καρατζά.
  • Πρόεδρο Σχολικών Επιτροπών Δήμου Χίου κ. Αλέκο Αντωνίου.
  • Πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας Καρδαμύλων κ. Νίκο Βασιλάκη.
  • Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Αριστείδη Κελεπερτζή.
  • Διευθύντρια Σχολικού Κέντρου Καρδαμύλων κα. Καλλιόπη Παντελάκη.
  • Διευθυντή Λιβανείου Γυμνασίου Καρδαμύλων κ. Ιωάννη Λιγνό.
  • Διευθύντρια Γενικού Λυκείου Καρδαμύλων κα. Ροδόκλεια Μούνδουλα.
  • Διευθύντρια Επαγγελματικού Λυκείου Καρδαμύλων κα. Άρτεμις Καστάνια.
  • Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Σχολικού Κέντρου Καρδαμύλων.
  • Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Λιβανείου Γυμνασίου Καρδαμύλων.
  • Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Γενικού Λυκείου Καρδαμύλων.
  • Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Επαγγελματικού Λυκείου Καρδαμύλων.

 

  1. Όσους μας στήριξαν κοινοποιώντας την επιστολή μας στα αρμόδια υπουργικά γραφεία.

Συγκεκριμένα τους:

  • Βουλευτή Σύριζα κ. Ανδρέα Μιχαηλίδη.
  • Βουλευτή Νέας Δημοκρατίας κ. Νότη Μηταράκη.
  • Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Ευτυχία Βλυσίδου.

 

  1. Το Σύνδεσμο των Απανταχού Καρδαμυλίων για τη στήριξη και τις ενέργειές τους για την ευνοϊκή εξέλιξη του θέματος.

 

  1. Το Σύλλογο Αποφοίτων Λιβανείου Γυμνασίου Καρδαμύλων για την οικονομική ενίσχυση που ήδη παρέχει στους εκτός Καρδαμύλων μαθητές των λυκείων μας.

 Τέλος, ευχαριστούμε και εκτιμούμε ιδιαίτερα όλους όσοι στήριξαν ηθικά και βοήθησαν στην επίτευξη του στόχου μας. Το μεγαλύτερο όμως ευχαριστώ ανήκει στην Τοπική Κοινωνία των Καρδαμύλων που ήταν στο πλευρό μας.

 

                                                          Με τιμή     

                                                   Η συντονιστική επιτροπή

Εκπαιδευτικών Θεμάτων Καρδαμύλων

 

Καραβασίλη Ειρήνη

Κατσιάρη – Βασιλάκη Αργυρώ

Κουντουρούδα Ειρήνη

Μάππα Ευαγγελία

Πρωίου Ηλιάνα

Σκορδαλού Ιουλία

Τσιλίμου Λεμονιά

Ψυλλή - Παντελόγλου Ρένα

Σχετικά Άρθρα

Πέμ, 05/12/2019 - 19:34

Εκπαίδευση με εκδηλώσεις στο I love Enlish τον Δεκέμβριο με τις παρακάτω δράσεις; 

Σάββατο 7/12    12:00-14:00 Φτιάχνουμε το «δικό μας» παραμύθι-Μέμορι.

Σάββατο 14/12   12:00-14:00 Εργαστήριο κούκλας- κουκλοθεάτρου.

Σάββατο 21/12   12:00- 14:00 Δίνουμε  λύσεις σε προβλήμματα φίλων μας- Παιχνίδια συναισθηματικής Νοημοσύνης.

 Στόχος των εκδηλώσεων οι «ΓΕΦΥΡΕΣ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι «Γέφυρες» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην ειδική και γενική εκπαίδευση, που θα πλαισιωθεί με τις παρακάτω εκδηλώσεις:

Παρασκευή 13/12 20:15. Πρώτη συνάντηση.

Πρόκειται για διεπιστημονική συζήτηση που θα γίνει στο χώρο του I LOVE ENGLISH, μαζί με την ψυχολόγο Μαρίνα Μποζάνη, τη συγγραφέα-παιδαγωγό Βίκυ Σγουρέλλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του I LOVE ENGLISH με στόχο την ενημέρωση σε καίρια εκπαιδευτικά ζητήματα που προκύπτουν από την έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους, την Παρασκευή 13/12 στις 8.15 μ.μ.

Σ' αυτήν την διεπιστημονική συνεργασία, θα αναλυθούν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία μεταξύ των γονέων- εκπαιδευτικών-θεραπευτών- κοινωνικών επιστημόνων.

Θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν τους γονείς. προβλήματα που προκύπτουν από την ελλιπή ενημέρωση και την υπερφόρτωση του μαθητή και την αντιμετώπισής του. Διαχείριση χρόνου – εξωσχολικές δραστηριότητες κ.λ.π.