Χίος, Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου

Νέα παιδιά στη "Στέγη της Μαρίας" στα Καρδάμυλα

Τρί, 07/05/2019 - 13:11

Η μαθητική στέγη Καρδαμύλων «Το Σπίτι της Μαρίας - Στέγη Παιδείας και Πολιτισμού», ιδρύθηκε το 2013 από την οικογένεια του Καπετάνιου Παναγιώτη Ν. Τσάκου, υλοποιώντας το όραμα της αείμνηστης κόρης του Μαρίας.

Είναι ενταγμένη στους σκοπούς και στις δράσεις του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Μαρία Τσάκος» και έχει ως στόχο να αποτελέσει έναν υψηλού επιπέδου σύγχρονο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και πολιτιστικό πυρήνα ζωής μέσα στα πλαίσια της κοινωνίας των Καρδαμύλων.

Στο «Σπίτι της Μαρίας» φιλοξενούνται αγόρια από όλη την Ελλάδα, που μπορούν να φοιτήσουν στις σχολικές μονάδες των Καρδαμύλων και στα οποία, εκτός από στέγη και τροφή, παρέχονται όλα τα αναγκαία για την καλύτερη σχολική τους επίδοση.

Όμως, κυρίαρχο μέλημα εκ μέρους του Ιδρύματος, αποτελεί η καθημερινή προσπάθεια βελτίωσης και ανάδειξης της προσωπικότητας του κάθε ατόμου.

Στη Μαθητική Στέγη γίνονται δεκτά αγόρια, που θα φοιτήσουν κατά το προσεχές σχολικό έτος 2019 - 2020 στη Β' και Γ' Γυμνασίου και στην Α' και Β' Λυκείου.

Τα δικαιολογητικά, τα οποία πρέπει να συνοδεύουν την αίτηση γονέων/κηδεμόνων είναι τα παρακάτω:

1. Υπογεγραμμένη την δήλωση ενημέρωσης και συγκατάθεσης για την επεξεργασία  προσωπικών δεδομένων σε δύο (2) πρωτότυπα. Για να κατεβάσετε την δήλωση ενημέρωσης και συγκατάθεσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πατήστε εδώ

2. Φωτοαντίγραφα των ταυτοτήτων των γονέων ή κηδεμόνων και του μαθητή

3. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (από τα ΚΕΠ)

4. Πιστό αντίγραφο τίτλου προόδου του μαθητή του σχολικού έτους 2018-19

5. Συστατική επιστολή του Διευθυντή του σχολείου

6. Φωτοαντίγραφο του τελευταίου εκκαθαριστικού των γονέων ή κηδεμόνων του μαθητή

Στα κριτήρια επιλογής, βαρύνουσα σημασία θα έχει ο βαθμός προαγωγής από την προηγούμενη τάξη. Κάθε επιπλέον προσόν, γνώση ή δεξιότητα (π.χ. γνώση ξένης γλώσσας, μέλος Αθλητικού Σωματείου, γνώση μουσικού οργάνου κ.λ.π.) κρίνεται θετικά.

Οι αιτήσεις συμμετοχής με τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά θα πρέπει να υποβληθούν έως τις 30 Ιουνίου 2019 στα γραφεία του Ιδρύματος Μαρία Τσάκος – Διεθνές Κέντρο Ναυτικής Έρευνας και Παράδοσης, Μ. Λιβανού 51, Χίος, 82100, Τ.Θ. 119 ή να σταλούν με συστημένη επιστολή.

Μετά την εξέταση των αιτήσεων θα ακολουθήσει συνέντευξη των υποψήφιων μαθητών.

Τέλος, οι επιλεγέντες μαθητές της παραπάνω διαδικασίας, πριν από την ένταξή τους στη Μαθητική Στέγη, θα πρέπει να προσκομίσουν έκθεση αξιολόγησης από το Κέντρο Παιδιού και Εφήβου Χίου, σύμφωνα με υπόδειγμα που θα δοθεί από τη Γραμματεία του Ιδρύματος «Μαρία Τσάκος» – Διεθνές Κέντρο Ναυτικής Έρευνας και Παράδοσης.

Ο Διευθυντής της Μαθητικής Στέγης,

Ζαχαρίας Ι. Μπεκριδάκης

 

Σχετικά Άρθρα

Πέμ, 05/12/2019 - 19:34

Εκπαίδευση με εκδηλώσεις στο I love Enlish τον Δεκέμβριο με τις παρακάτω δράσεις; 

Σάββατο 7/12    12:00-14:00 Φτιάχνουμε το «δικό μας» παραμύθι-Μέμορι.

Σάββατο 14/12   12:00-14:00 Εργαστήριο κούκλας- κουκλοθεάτρου.

Σάββατο 21/12   12:00- 14:00 Δίνουμε  λύσεις σε προβλήμματα φίλων μας- Παιχνίδια συναισθηματικής Νοημοσύνης.

 Στόχος των εκδηλώσεων οι «ΓΕΦΥΡΕΣ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι «Γέφυρες» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην ειδική και γενική εκπαίδευση, που θα πλαισιωθεί με τις παρακάτω εκδηλώσεις:

Παρασκευή 13/12 20:15. Πρώτη συνάντηση.

Πρόκειται για διεπιστημονική συζήτηση που θα γίνει στο χώρο του I LOVE ENGLISH, μαζί με την ψυχολόγο Μαρίνα Μποζάνη, τη συγγραφέα-παιδαγωγό Βίκυ Σγουρέλλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του I LOVE ENGLISH με στόχο την ενημέρωση σε καίρια εκπαιδευτικά ζητήματα που προκύπτουν από την έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους, την Παρασκευή 13/12 στις 8.15 μ.μ.

Σ' αυτήν την διεπιστημονική συνεργασία, θα αναλυθούν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία μεταξύ των γονέων- εκπαιδευτικών-θεραπευτών- κοινωνικών επιστημόνων.

Θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν τους γονείς. προβλήματα που προκύπτουν από την ελλιπή ενημέρωση και την υπερφόρτωση του μαθητή και την αντιμετώπισής του. Διαχείριση χρόνου – εξωσχολικές δραστηριότητες κ.λ.π.