Ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών του Β. Αιγαίου με τη Β. Ελλάδα και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Τετ, 08/07/2015 - 15:41

Το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών του Β. Αιγαίου με τη Βόρειο Ελλάδα, θέτει με ερώτησή του στον Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, ο Βουλευτής του ΚΚΕ, Σταύρος Τάσσος

Ο Βουλευτής ρωτά ποια μέτρα θα λάβει το υπουργείο  για να δρομολογηθούν πλοία ασφαλή και σύγχρονα με φθηνό εισιτήριο, που θα εγγυώνται την απρόσκοπτη, τακτική, σταθερή και μόνιμη σύνδεση, τριακόσιες εξήντα πέντε μέρες το χρόνο, των νησιών του Β. Αιγαίου με τη Βόρειο Ελλάδα συμπεριλαμβανόμενου και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης από το οποίο αυτή τη στιγμή είναι αποκομμένα.

Όπως σημειώνεται, τρία δρομολόγια συνδέουν μεταξύ τους τα νησιά της Περιφέρειας Β. Αιγαίου, τρεις φορές την εβδομάδα, με Καβάλα και καμιά με Θεσσαλονίκη, όπως γινόταν παλιότερα.

«Τα δρομολόγια αυτά, μπορεί να βολεύουν τις πλοιοκτήτριες εταιρείες αλλά δημιουργούν σοβαρότατα προβλήματα στους επιβάτες, δεδομένου ότι πολλές εκατοντάδες παιδιά από το Β. Αιγαίο σπουδάζουν στη Θεσσαλονίκη και συνεπώς υφίστανται μεγάλη ταλαιπωρία τόσο τα ίδια όταν θέλουν να επιστρέψουν στις οικογένειές τους, όσο και οι δικοί τους όταν τα επισκέπτονται στη Θεσσαλονίκη. Είναι όλοι υποχρεωμένοι να υφίστανται την ταλαιπωρία της επιπλέον μεταφοράς από Καβάλα προς Θεσσαλονίκη.

Για τον ίδιο λόγο, σοβαρά προβλήματα δημιουργούνται και στους επισκέπτες των νησιών από Θεσσαλονίκη καθώς και στις αυξημένες εμπορικές συναλλαγές των νησιών με τη Β. Ελλάδα.

Τα δρομολόγια αυτά πραγματοποιούνται από το πλοίο "Μύκονος" της “Hellenic Seaways” και από το "Ρόδος" της "Blue Star". Και οι δύο εταιρίες εισπράττουν, εκτός από τα πανάκριβα εισιτήρια των επιβατών, των αυτοκινήτων και των εμπορευμάτων και σημαντική κρατική επιχορήγηση», αναφέρει στην ερώτησή του ο Βουλευτής.