
Ουδέν νεώτερον από το μέτωπο Υπουργείου Μεταφορών και εξεταστών οδηγών για την χορήγηση αδειών, αφού όπως λένε οι τελευταίοι ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης απαξιεί να συζητήσει με τους εκπροσώπους τους , οπότε η αποχή τους από τις εξετάσεις οδήγησης, την οποία ξεκίνησαν από την 1η Οκτωβρίου, συνεχίζεται, άγνωστο μέχρι πότε.
Το τρίπτυχο των ζητημάτων που τους απασχολούν, όπως τα παρουσίασε στο Ράδιο “Α”, ο Παντελής Τάτσης, Προϊστάμενος του Τμήματος Χορήγησης Αδειών Οδήγησης της υπηρεσίας Μεταφορών - Συγκοινωνιών της Π.Ε. Χίου και ταυτόχρονα ένας από τους 7 εξεταστές της, συνοψίζεται στα εξής:
-
Στην αλλαγή από τις αρχές του Σεπτέμβρη του τρόπου ανανέωσης αδειών οδήγησης για τους άνω των 74 ετών, που υποβάλλονται πλέον και σε εξέταση οδήγησης.
-
Στην μη καταβολή από τον περασμένο Απρίλιο της υπερωριακής αμοιβής που λάμβαναν για τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις
-
Στις σχεδιαζόμενες αλλαγές, με βάση ν/σ που έγινε γνωστό από την περασμένη άνοιξη και δεν έχει κατατεθεί ακόμα στη Βουλή, που αφορούν στη διαδικασία εξετάσεων για την έκδοση νέων αδειών οδήγησης.
Όπως ανέφερε ο κ. Τάτσης, αυτές τις εβδομάδες που απέχουν των εξετάσεων, ήδη έχουν συσσωρευτεί στην υπηρεσία τους 104 αιτήσεις από ηλικιωμένους που ζητούν ανανέωση της άδειας οδήγησης, ενώ εκτιμάται ότι άλλα 200 και πλέον αιτήματα αφορούν εξετάσεις νέων οδηγών.
Το υπουργείο μέχρι τώρα δεν κάνει κάτι και παρόλο που χάνει έσοδα από τη μη έκδοση αδειών και την ανανέωση αδειών, προτιμά να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό, στρέφοντας τους πολίτες εναντίον των εξεταστών, όπως εκτιμά ο κ. Τάτσης ο οποίος σημειώνει επίσης ότι από την πλευρά τους δεν έχουν άλλη διέξοδο από το να συνεχίσουν την κινητοποίηση όσο καλύπτονται από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Περιφέρειες.
Επί της ουσίας όσον αφορά τα σημεία της διαφωνίας τους και τις προτάσεις τους τόνισε ότι, για παράδειγμα, οι ηλικιωμένοι θα μπορούσαν να περνούν από δευτεροβάθμια επιτροπή γιατρών (όπως ίσχυε πριν την εφαρμογή του νέου νομοθετικού πλαισίου για τους άνω των 80 ετών), χωρίς να υποβάλλονται σε εξετάσεις οδήγησης και να πληρώνουν κατ’ελάχιστον 128 ευρώ ! (όπως ισχύει τώρα με το νέο σύστημα ), ενώ όσον αφορά στην έκδοση νέων αδειών οδήγησης σημείωσε ότι ακούγονται παράλογα όλα αυτά που σχεδιάζονται όπως π.χ. η ύπαρξη καμερών στα αυτοκίνητα που θα οδηγεί ο υποψήφιος, παρουσία μόνο του εξεταστή με οn line σύνδεση με το υπουργείο, η οποία αν διακοπεί θα πρέπει να γίνει ξανά η εξέταση!






































