ΤIFLOTE... αντί COSMOTE στα Αυγώνυμα

Σάβ, 21/06/2025 - 06:23

Χωρίς τηλέφωνο και διαδίκτυο έχει αφήσει τα Αυγώνυμα ο ΟΤΕ λόγω βλάβης, την οποία αντιμετωπίζει... με τον αραμπά. Οι επαγγελματίες της περιοχής διμαρτύρονται έντονα με επιστολή τους, στην οποία σημειώνουν: 

Προς:
COSMOTE Α.Ε.
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Αυγώνυμα Χίος 20 Ιουνίου 2025

Κοινοποίηση:
ΕΕΤΤ – Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Μ.Μ.Ε. τοπικά και εθνικά

Θέμα: Απαράδεκτη καθυστέρηση αποκατάστασης βλάβης – Παροχή τηλεφωνίας και διαδικτύου

Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,

Σας απευθυνόμαστε με την παρούσα επιστολή για να εκφράσουμε την έντονη διαμαρτυρία μας σχετικά με την αναμενόμενη πολυήμερη διακοπή υπηρεσιών τηλεφωνίας και διαδικτύου στον οικισμό Αυγώνυμων Χίου ύστερα από διακοπή ρεύματος που συνέβη σήμερα το μεσημέρι. Η βλάβη παραμένει ανεπίλυτη μέχρι τώρα βράδυ της 20ης Ιουνίου, ενώ η προβλεπόμενη αποκατάσταση έχει οριστεί από την COSMOTE και σύμφωνα με την φωνητική πύλη της (διαθέτουμε ηχογραφημένη για τη Δευτέρα 23 Ιουνίου, δηλαδή τρεις ημέρες αργότερα από το αρχικό συμβάν.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι η εν λόγω καθυστέρηση έχει σοβαρές επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία και την οικονομική δραστηριότητα της περιοχής μας, καθώς:

  • Ο οικισμός φιλοξενεί αυτή την περίοδο πλήθος τουριστών, οι οποίοι δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με συγγενείς ή υπηρεσίες.
  • Επιχειρήσεις εστίασης και τουριστικών καταλυμάτων αδυνατούν να εξυπηρετήσουν συναλλαγές μέσω POS, λόγω έλλειψης σύνδεσης.
  • Πραγματοποιούνται check-in και check-out πελατών που αδυνατούν να πληρώσουν, δημιουργώντας σημαντικά προβλήματα.
  • Οι επαγγελματίες της περιοχής δεν έχουν τη δυνατότητα διαβίβασης παραστατικών μέσω MyData, όπως απαιτείται από την ισχύουσα νομοθεσία, γεγονός που τους εκθέτει σε φορολογικούς κινδύνους.

Το πλέον απαράδεκτο είναι πως, σύμφωνα με πληροφορίες από τοπικές πηγές, ουδέποτε μετέβη τεχνικός της COSMOTE στην περιοχή για την αποκατάσταση της βλάβης, ούτε αναμένεται κάτι τέτοιο μέσα στο Σαββατοκύριακο, γεγονός που επιβεβαιώνει την παντελή αδιαφορία της εταιρείας για τις υποχρεώσεις της απέναντι στους πολίτες και επαγγελματίες.

Αναρωτιόμαστε πώς είναι δυνατόν σε μια τουριστική χώρα, σε μια όχι μακρινή ενεργή περιοχή, να επιδεικνύεται τέτοια προκλητική αδράνεια από έναν πάροχο του μεγέθους και της ευθύνης της COSMOTE.

Απαιτούμε:

  1. Άμεση αποστολή τεχνικού συνεργείου στην περιοχή για αποκατάσταση της βλάβης.
  2. Έγγραφη αιτιολόγηση της καθυστέρησης και των ενεργειών που (δεν) έχουν πραγματοποιηθεί έως τώρα.
  3. Οικονομική αποζημίωση για το διάστημα της διακοπής, τόσο για ιδιώτες όσο και για επαγγελματίες.
  4. Ενημέρωση από την ΕΕΤΤ για τα δικαιώματα μας ως συνδρομητών και την προβλεπόμενη διαδικασία υποβολής καταγγελίας για πλημμελή παροχή υπηρεσιών.

Η παρούσα κοινοποιείται στην ΕΕΤΤ για τις νόμιμες ενέργειες.

Αναμένουμε την άμεση ανταπόκρισή σας, διαφορετικά θα κινηθούμε προς κάθε αρμόδια αρχή για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας.

Με εκτίμηση
Οι κάτοικοι & επαγγελματίες των Αυγωνύμων Χίου

Για την διαβίβαση

Γ.Ν.Μισετζής
6974175471

 

Σχετικά Άρθρα