

Στα πλαίσια της γνωστής αισθητικής της Νήσου, παρακολουθούμε εδώ και μήνες την εξέλιξη της παρούσης στάσεως λεωφορείων, έξω από ένα από τα ελάχιστα κεντρικά Ξενοδοχεία του Κέντρου, του «Ελληνικού Κάστρου».
Ήδη αποκολλήθηκε και το τελευταίο μέρος της οροφής, άρα ανεβαίνει η… αξία της. Το ίδιο συμβαίνει επί παραδείγματι για τα κάμπριο οχήματα.
Συνεπώς, αντί να μπαίνουμε σε περιττά έξοδα, μπορούμε να την μεταφέρουμε στην Αφετηρία των ΚΤΕΛ, ιδέες δίνουμε τώρα, αφού έτσι και αλλιώς και η τοποθέτηση της «μινιατούρας» που μπήκε εκεί, μετά από κυοφορία ενός έτους, τόσο κάνει για να γεννηθεί ένα γαϊδούρι, είναι του ιδίου τύπου, τον οποίο μπορεί να μας ζητήσουν και σε άλλες περιοχές ή και στο εξωτερικό και τότε θα δούμε τι θα γίνει, με τόση τεράστια ζήτηση.
Βέβαια για την εξαγωγή, πρέπει να αφαιρεθεί ο χάρτης της Νήσου, όπως διακρίνεται και στην εν λόγω κάμπριο, για να βλέπουν όλοι που είναι, να μην μπερδεύονται.
Είχαμε και άλλη πρόταση. Να μεταφερθεί ας πούμε στην Βόρεια Χίο, αλλά εκεί δεν έχει λεωφορεία, οπότε ελλείψει των… διαστημικών αυτών οχημάτων, οι Στάσεις είναι περιττές. Όπως είναι περιττό να πούμε ότι η Νήσος διαθέτει δύο Βουλευτές, ένα Δήμαρχο, καμμιά δεκαριά Αντιδημάρχους, μισή ντουζίνα Αντιπεριφερειάρχες και ένα Λόχο Δημοτικούς Συμβούλους.
Και όλοι αυτοί θεωρούν φυσιολογικό,, το μισό νησί να είναι χωρίς λεωφορείο, επειδή λένε οι Πρόεδροι των Βορειοχώρων, που το καταγγέλλουν, εδώ και ενάμιση μήνα… επισκευάζεται! Κοντολογίς, υπάρχει ένα λεωφορείο, ούτε καν δεύτερο, και μέχρι να πληρωθεί το συνεργείο να το επισκευάσει, δρομολόγια δεν γίνονται!
Και όλα αυτά τα θεωρούμε φυσιολογικά και για όλα αυτά δεν κάνει κανείς χαρακίρι.
Και μετά, την ίδια ώρα, βάζουμε το Πανεπιστήμιο να εκπονήσει μελέτες για το τουριστικό προϊόν της Χίου, η Περιφέρεια πληρώνει τα άντερα της σε διαφημίσεις εκτός Χίου για να κουβαλήσει εδώ κόσμο και ο Φορέας Τουρισμού θέλει να διευρυνθεί με την εγγραφή μελών ας είναι και εκδοροσφαγείς.
Και μην πεί κανείς ότι από την Στάση ξεκινήσαμε, γιατί ευτυχώς ή δυστυχώς όλη αυτή η μιζέρια και η μπίχλα ανήκει στον ίδιο παρονομαστή. Και αυτός είναι ο ωχαδελφισμός, που απλώνεται πέρα ως πέρα από την «σάλα» μέχρι τα «έπιπλα» και κρατά το νησί δέσμιο στον προηγούμενο αιώνα.
Γιατί ειλικρινά τέτοια προβλήματα αλλού δεν υπάρχουν ή λύνονται την ίδια μέρα.
Μιλάμε σοβαρά ότι δεν υπάρχει ένας μηχανισμός, μια υπηρεσία, να ελέγχει την ποιότητα των Στάσεων ας πούμε; Ή ότι συζητάμε σοβαρά ότι έχουμε αφήσει το μισό νησί χωρίς δημόσια συγκοινωνία, επειδή το Υπεραστικό ΚΤΕΛ δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε μια επισκευή λεωφορείου;
Περιμένουμε άμεσες ενέργειες ΧΘΕΣ και θα προβάλλουμε τέτοιες λεπτομέρειες μέχρι σπασίματος νεύρων.
Υ.Γ: Δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες. Λεπτομέρεια είναι, που η εν λόγω μηχανή, που έγινε σμπαράλια από τροχαίο έξω από το Δημοτικό της Ευαγγελίστριας, έχει την πινακίδα κυκλοφορίας της. Αν η Τροχαία είχε κόψει «πισινούς» γι’ αυτή την… μαγκιά, θα είχε κόψει τον βήχα σε όσους θεωρούν δρόμους όπως αυτόν, έξω από Γήπεδο και το Πανεπιστήμιο, ως πίστες ταχύτητας.