
Πρώτον δεν είμαι Συγκοινωνιολόγος. Αλλά επειδή δεν βλέπω κανείς σοβαρά να καταφεύγει στις επιστημονικές τους γνώσεις, καταθέτω απλά και δημοσίως όπως πάντα την κοινή μου λογική.
Παλαιά είχαμε κάθε εβδομάδα ένα τροχαίο ατύχημα στον δρόμο του Αεροδρομίου. Τώρα έχουμε μια φορά το χρόνο. Τι άλλαξε; Οι νησίδες της… μολόχας, που απέτρεψαν τις προσπεράσεις και τα Φανάρια, που ανέκοψαν την ταχύτητα.
Με βάση λοιπόν το σκεπτικό αυτό, τι περιμένουμε για να κάνουμε κάτι ΧΘΕΣ στην διασταύρωση στο Ηρώο πεσόντων, να έχουμε νεκρό;
Μα STOP έχουμε, μέχρι πρόσφατα είχαμε και πορτοκαλί φανάρι να αναβοσβήνει, τι άλλο να κάνουμε;
Να βάλουμε Φανάρια μήπως; Να σκεφτούμε ότι αν είχαμε ένα ζευγάρι και έπρεπε να μπούν σε ένα σημείο να ήταν αυτό;
Τα Φανάρια δεν θα ανακόψουν μόνο την πορεία από τον Οίκο Ναύτη προς την ΕΜΧ αλλά και στους προερχόμενους από την μεριά του Βροντάδου.
Αυτό όμως ποιος θα το πεί; Η Επιτροπή Κυκλοφορίας, στην οποία έκαναν το λάθος να συμπεριλάβουν τον Δήμη Μυλωνάδη, που το πρωί είπε την ουσία στο Ραδιόφωνο. Η Επιτροπή από συστάσεως της, σε λίγο θα κλείσει διετία ο Γιάννης Μαλαφής, συνεδρίασε δύο φορές, ήτοι άπαξ του έτους.
Ερώτημα πρώτο. Γιατί δεν την κλείνουν;
Ερώτημα δεύτερο. Θα ρωτήσουμε τους Συγκοινωνιολόγους πριν ειδοποιήσουμε τα γραφεία κηδειών;
Στο σημείο αυτό καταθέτω και εγγράφως την συνομιλία που είχα με έναν από αυτούς, στην προσπάθεια μου να βοηθηθώ στον προβληματισμό μου και ιδού τι μου είπ,ε έτσι για να καταλάβουμε ότι δεν μπορούμε να λύνουμε προβλήματα, όντας δυσκίνητοι και άσχετοι.
Δέκα STOP να βάλετε στο σημείο, τα τροχαία θα συνεχίζονται, γιατί προσκρούουν σε κάτι βασικότατο στην οδήγηση, στην ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Η εικόνα που σχηματίζει κανείς ανεβαίνοντας την οδό Δημοκρατίας είναι ότι αυτή συνεχίζεται και απλά ανηφορίζει. Αν απέναντι, δηλαδή έξω από την Ακαδημία Μηχανικών από το Ηρώο μέχρι την ΕΜΧ υπήρχε μια νησίδα πρασίνου και ο δρόμος – πλατεία σήμερα κοπεί στη μέση, ο οδηγός θα αντιληφθεί ΑΜΕΣΩΣ ότι πρέπει να βάλει το πόδι στο φρένο και όχι στο γκάζι, ακόμα και πρίν να δεί τα STOP.
Εμείς όμως τι κάνουμε; Δεν ακούμε κανέναν, έχουμε μια Επιτροπή για τους τύπους, θέλουμε τον δρόμο – πλατεία για να τριπλό παρκάρουμε, βάλαμε και δύο STOP να έχουμε την συνείδηση μας ήσυχη και όποιον πάρει ο χάρος.
Με την ευκαιρία και μέχρι να δούμε επιτέλους λύση στην καρμανιόλα στο Ηρώο, δύο ερωτήματα ακόμα, σχετικά με την επικαιρότητα.
Η νέα Γέφυρα στο Παντουκιός είναι πιο χρήσιμη από την «δεύτερη πόρτα» για την Συκιάδα, που είναι σήμερα σαν… ποντικοπαγίδα και επίσης χρησιμότερη από το φτιάξιμο Αιθουσών για τα παιδιά μας, που σήμερα κάνουν μάθημα σε… Εμπορευματοκιβώτια με θρανία;
Το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας του Δήμου Χίου φτιάχτηκε, μας είπε ο κ. Πατελίδας, αλλά δεν θα λειτουργήσει ως τέτοιο! Ωραία, γιατί δεν το ενοικιάζει ο Δήμος να γίνει… σουβλατζίδικο; Είναι προτιμότερο να ρημάζει;
Υ.Γ: Μετά το Νόμο για τις ψηφιακές μηχανές στις βάρκες, τώρα Προεδρικό Διάταγμα, που στα καλά του καθουμένου μετατρέπει τα οικόπεδα στα χωριά σε χωράφια. Τι άλλο να κάνει για να χάσει ο Μητσοτάκης, από βλακεία;