Χίος, Παρασκευή 23 Αυγούστου

Να μεταφέρουμε το… Ισοδύναμο, αλλά μπορούμε να… μεταφέρομε εκτός από ρεύμα και κανένα παιδάκι στην Αμανή;

Γιάννης Τζούμας
Δευ, 10/12/2018 - 20:24

Κοιτάξτε τα πράγματα είναι απλά και έτσι πρέπει να τα βλέπουμε, θεωρώντας πως ακόμα και καμιά παρασπονδία αν είναι αθώα είναι εφικτή.

Γιατί μη μας πείτε ότι έπιασε πρεμούρα την Κυβέρνηση να κουβαλήσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) στη Χίο για να αναβαθμίσει τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες , ανεξάρτητα ότι πήγαμε ως απόγονοι γνησίων… Ουργίων να πούμε τον πόνο μας στο ΣΑΣ λές και μπορεί να τον θεραπεύσει.

Θεμιτό λοιπόν ενόψει παρατεταμένης προεκλογικής περιόδου, όπως θεμιτό και το αυριανό, να μας εξηγήσουν σε Ημερίδα το Μεταφορικό Ισοδύναμο, που καλό είναι, αλλά θέλεις ένα μεροκάματο σε ένα λογιστή για το βγάλεις, τουτέστιν να δώσεις 30 ας πούμε ευρώ για να πάρεις 10 και καλά είναι μια φορά, γιατί όπως είπε σήμερα και ο Στράτος Κουρασάνης, σε παρέμβαση του στην συνεδρίαση, που κάνει για χρόνια μηνιαίως τη γραμμή Χίου – Μυτιλήνης …δεύτερη φορά, που λέει και το άσμα, δεν έχει.

Αντε λοιπόν και διαφημίστηκαν όλα αυτά τα πολύπλοκα αλλά μα την… τύφλα μας κανένα απλό θα λυθεί;

Πως είναι δυνατόν για παράδειγμα η ρευματοδότηση μας, την τελευταία εβδομάδα κυρίως, να είναι τύπου Αλβανίας επί εποχής… Εμβέρ Χότζα και κανένα αυτί να μην ιδρώνει;

Αφήστε εμάς στα Μέσα Ενημέρωσης, αλλά εδώ έχουν… καλωδιώσει κανονικά και τον Αντιπεριφερειάρχη Σταμάτη Κάρμαντζη που ζήτησε εξηγήσεις.

Και ξέρετε κάτι, εδώ η Κυβέρνηση δεν μπορεί να πουλάει τρελίτσα και… Μεταφορικά Ισοδύναμα. Εδώ χρειάζονται απαντήσεις, γιατί απλούστατα το να κάνει κάνεις τον… παλαβό είναι χειρότερο από μια διακοπή ρεύματος. Σε τελική ανάλυση όσο υπάρχει ρεύμα θα πηγαίνει μαζί με διακοπές ή τεχνικά προβλήματα. Εδώ όμως δεν είναι αυτό. Εδώ πρόκειται για υποβάθμιση που βγάζει μάτι. Οσο «μικρό χωριό» είναι η Χίος και ξέρουμε με τι… μπεμπέτσια κρατιέται όρθιο το Εργοστάσιο Παραγωγής και με τι προσπάθειες μπαλώνονται βλάβες χωρίς υλικά, τόσο προκλητικό είναι να μην μιλάει κανείς λες και η ΔΕΗ είναι στον αυτόματο πιλότο, λες και δεν υπάρχει Κυβέρνηση που την ελέγχει. Αλά ΠΑΣΟΚ, φταίνε όλοι οι άλλοι και όχι εμείς.

Το ίδιο συμβαίνει και με την μεταφορά των μαθητών στην Αμανή. Πόσα χρόνια ξέρουν ότι το Υπεραστικό ΚΤΕΛ έχει ημερομηνία λήξεως; Μα ένα  αναθεματισμένο λεωφορείο να αγόραζαν, που να κάνει όλη την ημέρα τον γύρο της Αμανής και να εκτελεί και τα Σχολικά δρομολόγια θα τους κόστιζε το 1/3 των χρημάτων, απ’ αυτά που έχουν ρίξει στο άπατο βαρέλι των ΚΤΕΛ.

Όμως αυτές είναι πολιτικές αποφάσεις και δεν πρέπει να χάνονται μεταξύ Περιφέρειας, Δήμου, Διευθύνσεων και… παπά της Ενορίας.

Επιτέλους υπάρχει και Κυβέρνηση, αλλά είπαμε αυτή είναι για τα μεγάλα τα… Μεταφορικά ισοδύναμα. Για τα μικρά να πηγαίνουν τα παιδιά μας Σχολείο ή να μην μας χορεύει στο ταψί της τύφλας η ΔΕΗ θα ασχοληθεί ο… γείτονας αν και πολύ θα το επιθυμούσε.

 

Υ.Γ. Χαιρόμαστε για την διευκρίνιση του Δ. Τεμπονέρα. Τα μέλη του ΣΑΣ στη Χίο, επειδή ρωτήσαμε εμείς, ήρθαν όχι αεροπορικώς αλλά με το πλοίο. Ελπίζουμε όχι σε θέση… καταστρώματος.

Σχετικά Άρθρα

Γιάννης Τζούμας
Πέμ, 22/08/2019 - 18:53

Πείτε το… διαστροφή του επαγγέλματος, παίζει ρόλο και το ποδήλατο, που έχω επιλέξει να κινούμαι, που επιτρέπει την ήπια κίνηση και διευκολύνει την παρατήρηση, προχθές βρέθηκα στην Πλατεία, αυτή που εύχομαι η νέα Δημοτική αρχή να καταφέρει το… διαστημικό επίτευγμα να λειτουργήσει το συντριβάνι και ετοιμαζόμουν να περάσω απέναντι, για το καθημερινό άναμα του καντηλιού της αγοράς εφημερίδας, όσο διάστημα αυτές ακόμα θα κυκλοφορούν.

Παρατηρώ λοιπόν ένα κύριο να παρκάρει το… κάρο, με τις εκτός Χίου πινακίδες, σε διπλή γραμμή έξω από του Γερμανού, ξέρετε για… δύο λεπτά να πληρώσει κάποιο λογαριασμό.

Δεν περνούν 5’ και εμφανίζεται ένας τροχονόμος με δίκυκλη μοτοσυκλέτα, εμφανώς κάθιδρος, ντάλα μεσημέρι, με την ζέστη και το κράνος, βγάζει την σφυρίχτρα και με τον πρώτο ήχο, πετάγεται ο νεοέλλην με το μισοκακόμοιρο ύφος, γνέφοντας του ότι… τελειώνει.

Συγκαταβατικό το όργανο της τάξης, προφανώς είχαν και κατεύθυνση, να δείχνουν μια μικρή ανοχή, να μην γίνουν ξινές οι διακοπές των επισκεπτών μας, δέχθηκε την διαβεβαίωση του οδηγού, που όντως αγχώθηκε γιατί στο τρίλεπτο πάνω, έφυγε από του Γερμανού και σταμάτησε στου… Βενέτη.

Τσιμπήθηκα αν βλέπω καλά, αλλά μια απλή πρεσβυωπία έχω, όχι στραβισμό, συνεπώς όντως το κάρο μετακινήθηκε τέσσερα ολόκληρα μέτρα, αλλά έλα που ο Βενέτης είχε κόσμο και ο δικός μας προφανώς δεν ήθελε να πάρει μόνο τον άρτον ημών τον επιούσιον, διότι εμφανώς τσατισμένος τώρα, βαστώντας μια φραπεδιά στο χέρι, είπε μερικά φωνήεντα του οδηγού ενός Λεωφορείου, που κορνάριζε, έχοντας το… θράσος να περάσει.

Τέλος πάντων, πληρωμένος ο Γερμανός, πληρωμένος και στο χέρι και ο καφές, φεύγει το αυτοκίνητο, φεύγει και το Λεωφορείο, φεύγει και η ουρά και… να σου ο δικός μας, με σπινθηροβόλο βλέμμα και ένα χαμόγελο μέχρι τα γόνατα, βρίσκει επιτέλους να παρκάρει έξω από το Ομήρειο, οπότε βρεθήκαμε στου Χαβιάρα, εγώ με την «Καθημερινή» στο χέρι και εκείνος να ψάχνει να βρεί περιοδικά με… σταυρόλεξα.

Όσο έψαχνε, δεν κρατήθηκα πιά και του λέω ευγενικά. Μήπως πρέπει να βιαστείτε, γιατί ξέρετε έχετε σταθμεύσει σε θέση... ΑμΕΑ.

Η απάντηση την φαντάζεστε βέβαια, ελληνικότατη.

Και σε σένα ρε φίλε τι σε νοιάζει και πριν προλάβω να απαντήσω, με … αποτελειώνει. Και εσύ που ξέρεις ότι δεν είμαι ΑμΕΑ;

Δεν συνέχισα γιατί σκέφθηκα ότι σε τελική ανάλυση μπορεί να είχε δίκιο αφού η σχετική πινακίδα δεν διευκρινίζει αν αφορά την κινητική δυσκολία των ανθρώπων ή αν όντως αφορά ΑμΕΑ αλλά στα… μυαλά.

Να μην τα πολύ λέμε κάποια στιγμή το τριο… παλλήκαρο, το λέω γιατί ήταν κοντά στα 60 έφυγε, για να συνεχίσει ένας άλλος, γιατί εκείνη τη στιγμή σε κάποιον σφύριζε πάλι ο τροχονόμος, αλλά έκρινα σκόπιμο να την κάνω για την Απλωταριά να αλλάξω παραστάσεις, προτροπή της… προσωπικής μου γιατρού Ελένης Βουτιέρου.

Υ.Γ. Με αυτή την συμπεριφορά, που δυστυχώς δεν είναι η εξαίρεση αλλά ο κανόνας, συγχαρητήρια στον  Παντελή Καλανδρόπουλο και σε όλους τους άνδρες και γυναίκες της Τροχαίας, αλλά και αυτών της Τροχαίας του Λιμεναρχείου, που κατάφεραν  να κουμαντάρουν με τέτοιο  επίπεδο και παιδεία ανθρώπων, 4200 Ι.Χ συν 1000 περίπου από Τουρκία συν 3050 δίκυκλα, που προστέθηκαν το 15αύγουστο στα ήδη υπάρχοντα του νησιού μας.