
Η υπόθεση του πατ. Χριστοφόρου είναι γνωστή και επ’ αυτού εξέφρασα την προσωπική μου άποψη.
Ως γνωστόν η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν επιτρέπει την αναγραφή σχολίων κάτω από κείμενα της. Απεναντίας έχει μια ειδική στήλη «Απόψεις» όπου καθένας μπορεί να εκφράζεται επώνυμα, γράφοντας ότι θέλει, χωρίς να βρίζει και να προσβάλλει.
Το ίδιο ακολουθούμε και στην σελίδα μας στο Facebook. Σβήνεται αμέσως κάθε σχόλιο που βρίζει ή προσβάλλει.
Δόξα τω Θεώ, για να βγάζει κανείς το άχτι του υπάρχουν πολλοί τρόποι, άλλωστε χιλιάδες λέξεις λέει ο Αρκάς με το προβαλλόμενο σκίτσο, οπότε τα δικά μας περιττεύουν.
Θα ήθελα όμως να σταθώ όχι στα σχόλια, που δίνουν εύσημα στον παπά Χριστοφόρο, άλλωστε εγώ πρώτος τον αποκάλεσα παλικάρι, πλην όμως… παράνομο.
Θα σταθώ όμως στην ευκολία των χαρακτηρισμών και όποιος το κατάλαβε το κατάλαβε.
Υπήρξαν άνθρωποι που έβαλαν σημάδι τον Μητροπολίτη, γιατί απαγόρευσε στον πατ. Χριστοφόρο, να λειτουργήσει το βράδυ της Ανάστασης.
Μα όταν ο καλός Λευίτης μετά και την προσαγωγή του στην Αστυνομία, επέμενε ότι θα λειτουργήσει ξανά με τις πόρτες ανοικτές, άλλωστε και με δήλωση του στην έξοδο του από την Αστ. Διεύθυνση τόνισε ότι εμμένει στις απόψεις του, τι ακριβώς θα γίνονταν;
Η Αστυνομία δεν θα έκανε προσαγωγή αλλά σύλληψη, δεν θα όριζε η εισαγγελέας τακτική δικάσιμο αλλά θα δικάζονταν με την αυτόφωρη διαδικασία και θα πλήρωνε ακόμα ένα πεντοχίλιαρο, χώρια την επί τόπου Δικαστική ποινή.
Αν τα παραπάνω είναι νομικές ορολογίες και δεν τις καταλαβαίνουν κάποιοι, πριν καταδικάσουν, ας πληροφορηθούν.
Ο Μητροπολίτης, με τη απόφαση του προστάτευσε τον πατ. Χριστοφόρο, όπως θα έκανε ένας πατέρας στο παιδί του.
Πάμε τώρα και στην Αστυνομία, που την κατέβασαν δεκάδες από τον… γάδαρο, γιατί συνέλαβε την κυρία, που «μπουκάρισε» στην Εκκλησιά.
Αυτοί που με τόση ευκολία το χαρακτήρισαν ως ΑΙΣΧΟΣ, γατί δεν βγαίνουν ένα μήνα έξω απ’ το καβούκι τους; ΑΙΣΧΟΣ…
Ας το δούμε λοιπόν ήρεμα να μην τρελαθούμε.
Υπάρχει ένας Νόμος, που μας λέει να παγώσουμε εκεί που είμαστε;
Υπάρχει μια απόφαση, αφήστε την Πολιτεία, της Ιεράς Συνόδου, του Πατριαρχείου, ακόμα και της Ρωσικής Εκκλησίας, που λέει οι Λειτουργίες θα γίνουν με κλειστές πόρτες, μόνο από τον Ιερέα και δυό ψάλτες; Την Ρωσική Εκκλησία δεν την ανέφερα τυχαία. Συγκρίνοντας την πίστη των Ελλήνων με αυτή των Ρώσων, είναι σαν να συγκρίνομε την βάρκα του συγχωρεμένου του πατέρα μου με το Αεροπλανοφόρο Ρούσβελτ.
Αφού αυτά υπάρχουν λοιπόν, τι ΑΙΣΧΡΟ έκανε η Αστυνομία; Όσοι πετούν εύκολα χαρακτηρισμούς τα σχετικά βίντεο δεν τα είδαν;
Δεν είδαν μια κυρία, εκτός εαυτού, μαινόμενη, να θέλει να εισβάλλει στην Εκκλησία; Δεν άκουσαν ότι το πρώτο που είπε στον Χρ. Κυπραίο, ένα μάχιμο Αξιωματικό της Αστυνομίας ήταν η φράση «Φύγε θα σου δώσω γροθιά»;
Πόση ώρα ευγενικά οι Αστυνομικοί χωρίς να την αγγίξουν επιχειρούσαν να την ηρεμήσουν;
Ποιά Αστυνομία, του Δυτικού κόσμου θα φέρονταν έτσι;
Γνωρίζουμε ότι ακόμα και το «Φύγε θα φας γροθιά» είναι απειλή, που σημαίνει σύλληψη και αυτόφωρο; Τι από όλα αυτά έγινε; Η κυρία μετά από μισή ώρα… διαπραγματεύσεων προσήχθη στο Αστυνομικό τμήμα!
Ποιά είναι η διαφορά; Ενώ θα κατηγορούνταν για παραβίαση Νόμου περί δημοσίας συναθροίσεως, που απαγορεύονται με απόφαση της Βουλής, για να μην θαφτούμε οι μισοί από την πανδημία, τώρα πιθανά θα κατηγορηθεί και για εξύβριση και για αντίσταση κατά της αρχής, κατηγορίες που είναι βαρύτερες της πρώτης!
Αυτά δεν τα έγραψα γι’ αυτούς που έτσι κι’ αλλιώς δεν καταλαβαίνουν και που δεν με ενδιαφέρουν και ως αναγνώστες, τα έγραψα για όσους τυχόν δεν γνωρίζουν λεπτομέρειες και αποδίδουν άδικους χαρακτηρισμούς ελαφρά τη καρδία.
Υ.Γ. Έχει γραφτεί ξανά αυτό αλλά… πέρα βρέχει. Μια κυρία που έγραψε στον… τοίχο της, πως είδε βάρκα στο γιαλό και την είδε στην φαντασία της, τώρα θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν και ακριβές… αναρτήσεις. Προσέχετε πολύ τι γράφετε. Ξέρω. Υπάρχουν και αυτοί που νομίζουν ότι μιλούν και γράφουν ιδιωτικά και δεν το ακούει και δεν το βλέπει κανείς. Ισχύει, όσο ισχύει ότι και γη είναι… επίπεδη.





































