
θέλω να σας καταγγείλω την απαράδεκτη συμπεριφορά τηλεφωνικών εταιριών με τις οποίες είχα συναλλαγές τελευταία, οι οποίες για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι πώς θα εισπράξουν περισσότερα χρήματα από το πορτοφόλι του καθενός μας, σας παραθέτω τα παρακάτω γεγονότα και τα συμπεράσματα δικά σας.
Για επτά περίπου χρόνια στη Θεσσαλονίκη, όπου σπουδάζουν τα παιδιά μου, στο διαμέρισμα που έμεναν είχαμε τηλεφωνική σύνδεση της εταιρείας Forthnet, με ταυτόχρονη παροχή υπηρεσιών ίντερνετ. Στις 11 του περασμένου Ιουλίου πήγα στο γραφείο της Forthnet που βρίσκεται στη Χίο και ζήτησα να γίνει η μεταφορά του τηλεφώνου σε άλλο διαμέρισμα, 100 μέτρα παρακάτω. Τους εξήγησα πως θα έπρεπε αυτό να γίνει μέσα στο επόμενο 10ήμερο μιας και θα πηγαίναμε κι εμείς οι γονείς να βοηθήσουμε να γίνει η μετακόμιση αλλά και γιατί στις 17 Ιουλίου θα γινόταν η ορκωμοσία του γιου μας, ο οποίος τελείωσε την πανεπιστημιακή σχολή στην οποία φοιτούσε και θα παραμέναμε για 10 ημέρες περίπου μόνο. Έπειτα θα επιστρέφαμε όλοι στη Χίο. Στη Θεσσαλονίκη δεν υπήρχε λόγος να παραμείνουμε άλλο. Εξάλλου έπρεπε να παραδώσουμε μέχρι τις 20 Ιουλίου το παλιό διαμέρισμα στους ιδιοκτήτες του.
Οι υπάλληλοι της Forthnet Xίου μου απάντησαν κατηγορηματικά πως δεν μπορεί να γίνει αυτό που ζητούσα αν δεν περάσουν 25 ημέρες. Έτσι εξόφλησα τους λογαριασμούς μου και έψαξα να βρω νέα εταιρεία που θα ικανοποιούσε τις ανάγκες μου. Πήγα λοιπόν στον ΟΤΕ. Εκεί ο αρμόδιος υπάλληλος μου είπε πως αυτό που ζητούσα μπορούσαν εκείνοι να το κάνουν σε 4 μέρες και έτσι υπογράψαμε το ανάλογο συμφωνητικό μεταφοράς του τηλεφώνου. Πήγαμε λοιπόν με τη σύζυγό μου στη Θεσσαλονίκη κάναμε τη μετακόμιση στο νέο διαμέρισμα στο οποίο θα κατοικούσε το άλλο μου παιδί που συνεχίζει τις σπουδές του και περιμέναμε να γίνει η σύνδεση του τηλεφώνου. Πέρασαν οι 4 ημέρες, πέρασαν 5 και 6 χωρίς να γίνει τίποτα και οι υποψίες πως κάτι θα μας συμβεί άρχισαν να με κυκλώνουν. Πήρα τηλέφωνο στον ΟΤΕ και τους ρώτησα γιατί δεν κάνουν τη μεταφορά, όπως είχαν υποσχεθεί. Μου απάντησαν πως εκείνοι είναι έτοιμοι αλλά το τηλέφωνό μου δεν το αποδεσμεύει η Forthnet αν και η διαδικασία απαιτεί ελάχιστο χρόνο. Πήγα σε υποκατάστημα της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη και πήραμε τηλέφωνο στα κεντρικά τους στην Αθήνα. Στην αρχή μου απάντησαν πως είναι οδηγία της Ε.Ε. να περάσουν 25 ημέρες για να γίνει η μεταφορά του τηλεφώνου και αφού εγώ οργισμένος τους απάντησα πως κι αν υπήρχε οδηγία δεν θα μπορούσε να λέει ακριβώς αλλά μέχρι 25 ημέρες και πως αν ήμουν ανάπηρος ή κάποιος καταστηματάρχης δεν θα με άφηναν χωρίς επικοινωνία με τους συνανθρώπους μου ή τους πελάτες μου για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, άρα ήταν άλλοι οι λόγοι που δεν αποδεσμεύουν την τηλεφωνική γραμμή, μου είπαν κατόπιν πως το αρχικό αίτημα που τους απέστειλε ο ΟΤΕ για την απελευθέρωση του τηλεφώνου μου ήταν ελλιπές και γι’ αυτό το απέρριψαν. Θα έπρεπε να τους γίνει νέο αίτημα (τέτοιος εξευτελισμός δηλαδή).
Αφήνοντάς τους αμετάπειστους και εμένα έρμαιο του ανταγωνισμού στα χέρια αυτών των εταιρειών που μας πουλάνε αέρα χρυσοπληρώνοντάς τους, αφού το μόνο που έχουν είναι κάποιες νοικιασμένες γραμμές επικοινωνίας από τον ΟΤΕ, φύγαμε από τη Θεσσαλονίκη στις 24 Ιουλίου χωρίς να γίνει η σύνδεση του τηλεφώνου και ήρθαμε στη Χίο. Μετά από 2 ή 3 ημέρες μας πήραν τηλέφωνο από τον ΟΤΕ πως η Forthnet απελευθέρωσε τελικά τη γραμμή και συμφωνήσαμε να γίνει η σύνδεση το Σεπτέμβρη όταν θα επιστρέψει η κόρη μου στη Θεσσαλονίκη. Πέρασε το καλοκαίρι, τα παιδιά επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη στις 14 Σεπτεμβρίου, ειδοποίησαν αμέσως τον ΟΤΕ και η σύνδεση του τηλεφώνου έγινε στις 20 Σεπτεμβρίου, γιατί επί μία εβδομάδα έφτιαχναν τις γραμμές τους στην περιοχή... Η νέα σύνδεση όμως προέβλεπε και ίντερνετ μα το συνεργείο του ΟΤΕ δεν είχε το modem μαζί του. Σε ερώτημα των παιδιών γιατί δεν τοποθετούν και modem ο τεχνικός τους απάντησε πως έπρεπε να το είχαν φέρει από τη Χίο. Έλεος! Αναρωτιέμαι αν οι γερμανοί ιδιοκτήτες του ΟΤΕ γνωρίζουν πώς λειτουργεί το μαγαζί τους στην Ελλάδα. Τελικά το modem το έστειλαν με κούριερ από τον ΟΤΕ Χίου! Κατά τις 12 Οκτωβρίου μας ήρθε στη Χίο ένας λογαριασμός του ΟΤΕ 109 ευρώ που είχε εκδοθεί στις 22 Σεπτεμβρίου, δηλαδή δύο μέρες μετά από τότε που έγινε η σύνδεση του τηλεφώνου και μας ζητούσε να πληρώσουμε προκαταβολικά τα πάγια των δύο επόμενων μηνών και τέλη σύνδεσης περίπου 30 ευρώ.
Το κερασάκι όμως της τούρτας είναι πως η Forthnet, χθες 23 Οκτωβρίου, μου έστειλε λογαριασμό 69,91 ευρώ να τους πληρώσω «τέλος διακοπής υπηρεσίας».
Τουλάχιστον δεν λυπήθηκαν τα έξοδα του φακέλου που χρεώθηκαν μιας και τέτοιες εταιρείες που με τις άθλιες συμπεριφορές τους τσαλαπατούν την αξιοπρέπεια του πολίτη και έχουν το θράσος να ζητάνε να τους τις πληρώσει κιόλας, πρέπει τουλάχιστον να τις αποφεύγει ο καθένας μας...
Σαράντος Πιτσιλαδής

































