
Αναφορικά με τα συχνά προβλήματα που παρατηρούνται στο αντλιοστάσιο στο Νεχώρι και μετά από παράπονα και παρατηρήσεις δημοτών η ΔΕΥΑΧ σε δελτίο τύπου της σημειώνει:
«Το πρόβλημα δημιουργείται εξαιτίας της ασυνείδητης απόρριψης μωρομάντηλων, εσωρούχων και κάθε λογής ειδών υγιεινής στο δίκτυο ακαθάρτων μέσω της λεκάνης της τουαλέτας στις οικίες που εξυπηρετεί το εν λόγω αντλιοστάσιο στο Νεχώρι. Αποτέλεσμα των απορρίψεων αυτών είναι οι συνεχείς βλάβες των αντλιών του προωθητικού αντλιοστασίου, καθώς και η συχνή έμφραξη του δικτύου ακαθάρτων.
Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων η ΔΕΥΑΧ κινητοποιεί τέσσερις (4) υπαλλήλους, βοθροφόρο και αποφρακτικό όχημα, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, για την επανεκκίνηση και καθαρισμό - άντληση του αντλιοστασίου καθώς και τις απαιτούμενες αποφράξεις του δικτύου. Αυτή η διαδικασία κοστίζει στη ΔΕΥΑΧ και εν τέλει στον Χιώτη πολίτη δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε αντλίες, υπηρεσίες και εργατοώρες.
Επειδή το συγκεκριμένο πρόβλημα παρουσιάζεται συχνά, με στόχο τη μείωση του κόστους συντήρησης, η ΔΕΥΑΧ έχει κάνει όλη την προεργασία για την κατάργηση του αντλιοστασίου με την κατασκευή νέου δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων μήκους 700m για το οποίο αναζητείται χρηματοδοτικό πρόγραμμα.
Ενημερώνουμε τους πολίτες της Χίου ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η απόρριψη οποιουδήποτε τεχνητού αντικειμένου εντός της αποχέτευσης, όπως ρούχα, εσώρουχα, μωρομάντηλα, είδη υγιεινής, πέτρες, ξύλα, μεταλλικά αντικείμενα, πλαστικά αντικείμενα. Όλα τα προαναφερθέντα, άλλα περισσότερο κι άλλα λιγότερο, έχουν εντοπιστεί από τους υπαλλήλους μας σε εργασίες αποκατάστασης ως υπεύθυνα για πρόκληση βλαβών στα δίκτυα και τα αντλιοστάσια».