Ο Damiano David φόρεσε ζαρτιέρες, αλλά δεν είναι το μόνο αγόρι που το κάνει

Πριν λίγες μέρες στον επίσημο λογαριασμό των Maneskin στο Instagram δημοσιεύθηκε η παρακάτω φωτογραφία στο πλαίσιο της προώθησης του επερχόμενου video clip για το κομμάτι “I wanna be your slave”
Τρί, 13/07/2021 - 15:48

Αν μετά τη φετινή Eurovision έχετε κάνει follow στο Instagram τον ίδιο τον Damiano David, αλλά και τους Maneskin, δηλαδή την μπάντα που έφερε ένα από τα δύο πιο ποπ τρόπαια στη γειτονική Ιταλία για φέτος και τον frontman της, λογικά εκεί που κάνετε αμέριμνοι scroll αναστατώνεστε, ταράζεστε, νιώθετε μια έξαψη κι ας έχετε μετατρέψει το σπίτι σας σε ιγκλού, ρυθμίζοντας το air condition στους 18. Κι αυτό γιατί ο Damiano David, το αγόρι που έχει πιάσει στα χέρια του τις νόρμες των φύλων και τις έχει τσαλακώσει σαν άχρηστη χαρτούρα, κάθε τόσο μας κερνάει και από ένα εγκεφαλικό με μία του ακόμη εμφάνιση.

Πριν λίγες μέρες στον επίσημο λογαριασμό των Maneskin στο Instagram δημοσιεύθηκε η παρακάτω φωτογραφία στο πλαίσιο της προώθησης του επερχόμενου video clip για το κομμάτι “I wanna be your slave”. 
 

 

Σε αυτή, ο Damiano φορά διχτυωτές κάλτσες, γόβες και – what appears to be – Gucci ημιδιαφανή τούλινα εσώρουχα. Δίπλα του η μπασίστρια των Maneskin, Victoria De Angelis, παραδίδει μαθήματα ανδρόγυνου στιλ. Από τη μία ο τίτλος του τραγουδιού, από την άλλη αυτή η πρόμο φωτογραφία, δεν θέλει και πολύ Damiano μου, καταλάβαμε, να έχουμε πρόχειρες σφουγγαρίστρες όταν κυκλοφορήσει το video clip. Στη θέα αυτής της φωτογραφίας ωστόσο, δεν μπόρεσα παρά να σκεφτώ το πρώτο αγόρι, που πίσω στο 1975, φόρεσε ζαρτιέρες και κατέρριψε τους ρόλους των φύλων στο πρώτο κούνημα των γοφών του: Τον Tim Curry στο ρόλο του “παρανοϊκού”, εξωγήινου, αλλά και πανσεξουαλικού επιστήμονα Dr. Frank Ν. Furter στο μιούζικαλ “The Rocky Horror Picture Show”.
 


 

Τεράστιο ενδιαφέρον έχει η ιστορία του brand lingerie για άνδρες Xdress, η ιδέα του οποίου γεννήθηκε στα τέλη των 80s’ μέσα στον υπερσιβηρικό. Η Kristina και ο David Bonfield, μετά το γάμο τους στο Hong Kong ξεκίνησαν με τον υπερσιβηρικό για το μήνα του μέλιτος σε Μογγολία και Ρωσία. Το μόνο πράγμα που τους κρατούσε ζεστούς κατά τον κρύο χειμώνα της Σιβηρίας ήταν κάτι μακριά μεταξωτά εσώρουχα που αγόρασαν στην Κίνα. Τα ψηλόμεσα bottoms και τα μακρυμάνικα – σχεδόν άμορφα – tops δεν ήταν σέξι, αλλά ήταν ζεστά. Επίσης ήταν εύκολο να πλένονται και να στεγνώνουν γρήγορα στο κρύο και στην υγρασία. Τότε ήταν που το νιόπαντρο ζευγάρι εμπνεύστηκε να φτιάξει από αυτό το ύφασμα ανδρικά εσώρουχα και tank tops.  Ξεκίνησαν δημοσιεύοντας τα σχέδια των μεταξωτών εσωρούχων σε τοπικές βρετανικές εφημερίδες. Όταν άρχισαν να λαμβάνουν δεκάδες τηλεφωνήματα τη μέρα συνειδητοποίησαν ότι υπήρχε μία ολόκληρη αγορά εκεί έξω, η οποία όμως μέχρι τότε αγνοούνταν εντελώς. Οι άνδρες που ήθελα να φορούν lingerie αρκούνταν στο να ψαχουλεύουν τα συρτάρια των κοριτσιών τους και να “δανείζονται” τα δικά τους, που όμως τους στένευαν και δεν ήταν καθόλου βολικά στα σημεία που φαντάζεστε.

Έτσι, το 1992 το Xdress, έγινε το πρώτο brand γυναικείων εσωρούχων που έχουν σχεδιαστεί για τέλεια εφαρμογή στους άνδρες, με μια συλλογή από σουτιέν, βρακάκια και κορμάκια. Σύμφωνα με την ιδρύτρια του Xdress, Kristiona Bonfiled οι πλειοψηφία των πελατών του brand είναι straight άνδρες που θέλουν απλά να έρθουν σε επαφή με τη γυναικεία τους πλευρά. “Τους αρέσει να φορούν γυναικεία εσώρουχα κάτω από τις φόρμες εργασίας τους ή τα κοστούμια τους καθώς τους απαλλάσει από το άγχος και το στρες. Η αίσθηση του μεταξιού στα ιδιαίτερα σημεία τους, τους προσφέρει ένα διάλειμμα από τη διαρκή πίεση να πρέπει να δείχνουν ανθεκτικοί, σκληροί και “άντρες”, όλοι τη μέρα”.
 


 

Είναι γεγονός πώς λίγο φως πέφτει στην πίεση που ασκεί η πατριαρχία και στο ανδρικό φύλο. Υπάρχουν άνδρες που θέλουν να εξερευνήσουν ή να αγκαλιάσουν τη θηλυκή τους πλευρά, αλλά θεωρούν ότι οι νόρμες της κοινωνίας δεν τους το επιτρέπουν. Τα γυναικεία εσώρουχα για εκείνους τους πρόσφεραν μια διέξοδο και – εφόσον δεν ήταν διατεθειμένοι να τα μοιραστούν με τον υπόλοιπο κόσμο, παρά μόνο με τις συντρόφους τους – ένα μυστικό που τους έκανε να νιώθουν σέξι – and also kind of a slut (που θα έλεγε και η Phoebe). 

Την σχέση γυναικείων εσωρούχων και μείωσης στρες στους άνδρες έχουν εντοπίσει κατά τα χρόνια και οι σεξολόγοι. Σύμφωνα λοιπόν με τους ειδικούς, η αίσθηση που έχουν τα υφάσματα των γυναικείων εσωρούχων πάνω στο ανδρικό δέρμα που έχει συνηθίσει είτε τα ελαστικά, είτε τα φανελένια σλιπ, είναι πρωτόγνωρη και τους ενθουσιάζει. Επίσης τα διακοσμητικά στοιχεία που πολλές φορές φέρουν τα γυναικεία εσώρουχα, αγκράφες, φιόγκοι, δαντέλες, τιράντες επιτρέπουν στους άνδρες να έρθουν σε επαφή με τα στοιχεία εκείνα που συνήθως τους διεγείρουν όταν τα βλέπουν φορεμένα πάνω μας. 

Ταυτόχρονα, σημειώνουν ότι είναι πολλές είναι και οι γυναίκες που θέλουν να δουν τους άντρες και τα αγόρια τους με γυναικεία εσώρουχα, καθώς το αντιλαμβάνονται ως μια επίδειξη της πιο μαλακής, πιο υποτακτικής πλευράς τους. Σημαντική σημείωση: υπάρχει και το lingerie discipline, ένα πιο συγκεκριμένο ερωτικό φετίχ όπου μία γυναίκα “αναγκάζει” (συναινετικά) τον σύντροφό της να φορέσει γυναικεία εσώρουχα (κανονικά γυναικεία, έτσι ώστε να του είναι και άβολα) ως “τιμωρία” για κάποια ανάγκη τους που παρέβλεψε. 

Μετά την απρόσμενη επιτυχία του Xdress, δημιουργήθηκαν πολλά brands γυναικείων εσωρούχων για άνδρες, όπως για παράδειγμα το HommeMystere που έγινε viral όταν σχετική είδηση για αυτό από την βρετανική Mirror τουίταρε ο Donald Trump με σχόλιο του στιλ να τα εσώρουχα που έρχονται και μας αλλοιώνουν την αρρενωπότητα.
 

Σε κάθε περίπτωση, εμείς που λατρεύουμε να βλέπουμε τα αγόρια (δικά μας ή μη) να πειραματίζονται ή να αγκαλιάζουν απόλυτα τη θηλυκή τους πλευρά, δεν έχουμε πρόβλημα αν προτιμούν να τους αγκαλιάζει το ποπουδάκι (και όχι μόνο) ένα δαντελένιο brazilian, από ό,τι ένα ακόμη μποξεράκι με τα Looney Tunes.

Πηγή: oneofus.gr