Δυναμικό μπάσιμο στον τομέα της αστικής κινητικότητας πραγματοποιεί η Hyundai μέσω ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου με αυτονομία 80 χλμ.
Τεκτονικές είναι οι αλλαγές που συντελούνται στον χώρο των οδικών μεταφορών, με τις πόλεις στην ΕΕ να στρέφονται στη βιώσιμη αστική κινητικότητα η οποία προβάλλει ως το «αντίδοτο» κατά της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια να καταστούν οι πόλεις πιο βιώσιμες έχουν και τα οχήματα μικροκινητικότητας, τα οποία το τελευταίο διάστημα έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον και των μεγαλύτερων κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Hyundai η οποία το 2019 είχε παρουσιάσει ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό πατίνι με μπαταρία λιθίου 10,5 Ah και αυτονομία κίνησης για περίπου 20 χλμ.
Πρόσφατα, και σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του ηλεκτρικού σκούτερ, η νοτιοκορεατική φίρμα έκανε το νέο της μεγάλο της βήμα στον τομέα της Last Mile Mobility μέσω ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου υπό την ονομασία “Next” που είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Γαλλίας στην τιμή των 3.490 ευρώ, στην οποία δεν συμπεριλαμβάνεται οποιοδήποτε μπόνους.
Το νέο ποδήλατο της Hyundai λανσάρεται σε συνεργασία με την εταιρεία Rayvolt και ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 250 W και 50 Nm στον πίσω τροχό ο οποίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία που παίρνει θέση στο σημείο του καθίσματος. Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 504 Wh battery (36 V – 14 Ah) και εξασφαλίζει έως και 80 χλμ. αυτονομίας.
Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει το ηλεκτρικό ποδήλατο της Hyundai με την βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα είναι τα 25 χλμ./ώρα. Από εκεί και πάνω η υποβοήθηση παύει να είναι διαθέσιμη.
Στο τιμόνι υπάρχει μια οθόνη που κρατά τον αναβάτη ενημερωμένο σχετικά με την ταχύτητα και την αυτονομία κίνησης του ποδηλάτου, επιτρέποντάς του, παράλληλα, να ρυθμίσει το επίπεδο υποβοήθησης.
Σημειώνεται ότι το ηλεκτρικό δίκυκλο της Hyundai μπορεί να μετατραπεί σε ποδήλατο γυμναστικής μέσω ενός αξεσουάρ υπό την ονομασία RegenFit το οποίο πωλείται ξεχωριστά.