Η Black Friday είναι ένα ετήσιο εμπορικό γεγονός, το οποίο ξεκίνησε από τις ΗΠΑ, αλλά σταδιακά έγινε παγκόσμιο φαινόμενο, μεταξύ άλλων και στην Ελλάδα.
Από τότε που διοργανώνεται στην Ελλάδα, η Black Friday έχει γίνει ένα πολυαναμενόμενο ετήσιο γεγονός, όταν πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις σε μεγάλο αριθμό προϊόντων, όπως αρώματα και καλλυντικά. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα ήταν σημαντική τα τελευταία χρόνια και συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν την ευκολία και την προσιτή τιμή των ηλεκτρονικών αγορών από τα παραδοσιακά φυσικά καταστήματα. Η εμπορική περίοδος Black Friday έχει επιταχύνει περαιτέρω αυτή την τάση, καθώς οι καταναλωτές μπορούν να επωφεληθούν από αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις από την άνεση του σπιτιού τους.
Η καμπάνια Black Friday 2023 είχε σημαντικό αντίκτυπο στον κλάδο της ομορφιάς στην Ελλάδα. Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα που ειδικεύονται στην αρωματοποιία και τα καλλυντικά, όπως το Parfimo.gr, προσφέρουν αποκλειστικές προσφορές και τεράστιες εκπτώσεις αυτή την περίοδο. Αυτό έχει οδηγήσει σε αυξημένες πωλήσεις και έσοδα για τα καταστήματα αυτά, καθώς και σε αυξημένο ανταγωνισμό στον κλάδο αυτό. Ένα άλλο πλεονέκτημα των ηλεκτρονικών αγορών είναι ότι επιτρέπει μεγαλύτερη πρόσβαση σε διεθνείς μάρκες για τον τελικό πελάτη, αυξάνοντας περαιτέρω την ποικιλία και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων για τους Έλληνες καταναλωτές. Η Μαύρη Παρασκευή έχει γίνει βασικό γεγονός για τον κλάδο της ομορφιάς στην Ελλάδα, οδηγώντας τις πωλήσεις και διαμορφώνοντας την καταναλωτική συμπεριφορά.
Ο αντίκτυπος της Μαύρης Παρασκευής στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα είναι πιθανό να συνεχίσει να αυξάνεται και τα επόμενα χρόνια. Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν τις ηλεκτρονικές αγορές για την ευκολία και την προσιτή τιμή, τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι πιθανό να συνεχίσουν να προσφέρουν αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις την Black Friday. Είναι πολύ πιθανό η Black Friday να συνεχίσει να επηρεάζει τον κλάδο της ομορφιάς στην Ελλάδα, αυξάνοντας τις πωλήσεις και επηρεάζοντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών τα επόμενα χρόνια.