
«Λίγες ημέρες πριν από τον ερχομό του Πάσχα και η διαφημιστική καμπάνια για το νησί μας είναι ανύπαρκτη. Εκατομμύρια ακούμε ότι "πηγαίνουν και έρχονται" για τον σκοπό αυτό, όμως προβολή της Χίου δεν βλέπουμε» αναφέρουν μέσω ανακοίνωσης τους ο Σύλλογος Επαγγελματιών Καρφά - Αγίας Ερμιόνης και Μέγα Λιμνιώνα σημειώνοντας:
«Θυμίζουμε ότι την περίοδο του Πάσχα η Χίος ήταν ένας από τους κορυφαίους προορισμούς επιλογής επισκεπτών στην Ελλάδα και είχε σημαντικότατη ΔΩΡΕΑΝ προβολή από ΜΜΕ παγκόσμιας εμβέλειας κυρίως εξαιτίας του εντυπωσιακού εθίμου του ρουκετοπόλεμου.
Με αυτόν τον τρόπο γινόταν ένα δυνατό ξεκίνημα στην αρχή της τουριστικής σεζόν δίνοντας μάλιστα την δυνατότητα στους επισκέπτες να θαυμάσουν το νησί μας σε εποχή που το φυσικό τοπίο είναι στα καλύτερά του!
Δυστυχώς συνεχή λάθη, συνοδευόμενα από την ελλιπή προβολή, ατόνησαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για την Χίο με αποτέλεσμα όλο και περισσότερο να φθίνει ο αριθμός αυτών.
Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για την φετινή σαιζόν, που παρουσιάζει στοιχεία ως άλλη μια χαμένη περίοδος. Πουθενά δεν έχουμε αντιληφθεί ποιος είναι ο προγραμματισμός της διαφημιστικής προβολής, ποια η στόχευσή του και σε ποιες αγορές.
Επίσης η γενικότερη δημόσια εικόνα που εμφανίζεται σε διάφορα μέρη, απέχει κατά πολύ στο ότι το νησί μας είναι έτοιμο ή ετοιμάζεται πυρετωδώς ώστε να υποδεχτεί επισκέπτες.
* Στη φωτό εμφανίζεται με ποιον τρόπο προβάλλεται η Σκιάθος, που «ταξιδεύει» στο μετρό του Παρισιού και του Λονδίνου».








































