
Περίπου στα ίδια επίπεδα με το 2023 διαμορφώνεται η δραστηριότητα στη second-hand αγορά το 2024, καθώς 1.692 πλοία άλλαξαν χέρια μέχρι και τις 24 Δεκεμβρίου, όπως υπογραμμίζει η ναυλομεσιτική Allied σε πρόσφατη έκθεσή της.
Ειδικότερα, στη δευτερογενή αγορά πωλήθηκαν 764 bulk carriers, με τα Supramaxes να κεντρίζουν το ενδιαφέρον, καθώς 274 συμφωνίες αφορούσαν πλοία τέτοιου μεγέθους. Ακόμα, άλλαξαν χέρια 181 Handysizes, 143 Panamaxes, 126 Capesizes, 38 Post Panamaxes και δύο Small Bulkers.
Στα δεξαμενόπλοια, τα στοιχεία της Allied αναδεικνύουν ότι τα MR ήταν εκείνα που βρέθηκαν στο επίκεντρο. Από τις 456 αγοραπωλησίες δεξαμενόπλοιων, οι 188 αφορούσαν MR tankers. Επιπλέον, 91 αφορούσαν Small Tankers, 66 Aframaxes/LR2s, 56 VLCCs, 36 Suezmaxes και 19 Panamaxes/LR1s.
Τέλος, βάσει της Allied, το 2024 έχουν αλλάξει χέρια 206 containerships, 94 υγραεριοφόρα και 172 πλοία άλλου τύπου. Και στις τρεις κατηγορίες τα επίπεδα είναι αυξημένα έναντι του 2023.


































