Χίος, Τετάρτη 24 Απριλίου

Η Anytime της INTERAMERICAN υποστηρικτής καινοτόμων ιδεών για την ασφάλιση

Gold Sponsor στο Crowdhackathon Insurance 3
Δευ, 18/02/2019 - 16:40
Ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής direct business Anytime, με την ομάδα Heart-Beat που κέρδισε το 1ο βραβείο.

 

Η Anytime, η direct ασφάλιση της INTERAMERICAN, υποστήριξε και φέτος τον  διήμερο μαραθώνιο καινοτομίας Crowdhackathon Insurance 3, που οργανώθηκε στις 9-10 Φεβρουαρίου. Στο Crowdhackathon Insurance 3 συμμετείχαν 10 ομάδες, οι οποίες σε δύο ημέρες υλοποίησαν και παρουσίασαν καινοτόμες εφαρμογές στον τομέα της ασφάλισης, με στόχο να προωθήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό στις ασφαλιστικές υπηρεσίες. Διακρίθηκαν και βραβεύθηκαν οι 5 ομάδες.

Η Ομάδα Heart-Beat, που κέρδισε το 1ο βραβείο (2.000 ευρώ), παρουσίασε μια εφαρμογή για ιατρούς και έκτακτες ανάγκες, στη λογική του “taxi-beat”. Η ιδέα με δύο λόγια: ο πελάτης στέλνει distress call με ένα κουμπί και συνδέεται με τον κοντινότερο ιατρό για άμεση επέμβαση. Την επιταγή παρέδωσε στην νικήτρια ομάδα ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής direct business Anytime. Το brand Anytime αποτελεί την πρωτοποριακή «αιχμή του δόρατος» της INTERAMERICAN στις απευθείας πωλήσεις, με ηγετική θέση στην ασφαλιστική αγορά, ενώ από το 2016 δραστηριοποιείται με επιτυχία και στην Κύπρο.

Οι βασικοί στόχοι του Crowdhackathon Insurance 3, που ικανοποιούν και τον στρατηγικό προσανατολισμό της INTERAMERICAN/Anytime στους τομείς του ψηφιακού μετασχηματισμού, της καινοτομίας και των πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας (startups), ήταν:

• να δημιουργηθούν προϋποθέσεις νεανικής επιχειρηματικότητας, αφού μέσα από τη διαγωνιστική διαδικασία μπορεί να προκύψει μία νέα ομάδα ή startup εταιρεία που θα συμβάλλει μελλοντικά στην οικονομία της χώρας μας,

• να αξιοποιηθούν οι γνώσεις, η εμπειρία προγραμματιστών, νέων επιχειρήσεων, ομάδων και στελεχών για τη δημιουργία καινοτόμων εφαρμογών,

• να αποκτήσουν, όσοι έλαβαν μέρος, δεξιότητες που θα τούς βοηθήσουν να σχεδιάσουν σωστά και να μετατρέψουν σε εφαρμογή μία ιδέα που μπορεί να δώσει λύση σε ένα πραγματικό πρόβλημα, υπό συνθήκες πίεσης χρόνου και με την καθοδήγηση έμπειρων μεντόρων από την αγορά,

• να δικτυωθούν οι νέοι developers και οι επιχειρηματίες με έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες του χώρου και να δημιουργηθούν προϋποθέσεις δυναμικών συνεργασιών.

Ο μαραθώνιος καινοτομίας Crowdhackathon Insurance 3 οργανώθηκε από την Ethos Media και την CrowdpolicyOpen Innovation.

 

 

Σχετικά Άρθρα

Τετ, 24/04/2019 - 10:12

Η νέα φάση του Δικτύου Πωλήσεων της INTERAMERICAN υπογραμμίζει τον προσανατολισμό ανταπόκρισης της εταιρείας στις σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες. Όπως αναδείχθηκε και κατά το πρόσφατο Συνέδριό της, η INTERAMERICAN ενισχύει τον ρόλο του Δικτύου των αποκλειστικών συνεργατών της, στη βάση της ισχυρής παράδοσης των 50 ετών στις πωλήσεις, με νέα χαρακτηριστικά:

  • αναβάθμιση του ρόλου του ασφαλιστικού συμβούλου, που κατευθύνεται στη συμβουλευτική πώληση,
  • παροχή μοναδικών ασφαλιστικών πλεονεκτημάτων, όπως το νέο σύστημα υγείας “bewell” και η χρήση των ιδιόκτητων υποδομών σε υπηρεσίες, όπως αυτές της υγείας και βοήθειας,
  • συστηματοποίηση της εργασίας και απόλυτη αξιοποίηση του ψηφιακού γραφείου, που ακολουθεί τον συνολικό ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας βελτιώνοντας την επαγγελματική καθημερινότητα του συνεργάτη και τη σχέση του με τον πελάτη,
  • δημιουργία νέας γενιάς managers για τα γραφεία πωλήσεων, μέσα από την προηγμένη εκπαίδευση που παρέχει η εταιρεία με την πρότυπη Σχολή Management, σε συνεργασία με παγκόσμιους οργανισμούς ανάπτυξης της ασφαλιστικής γνώσης,
  • επαγγελματικό περιβάλλον υψηλών προδιαγραφών, με σύγχρονη λογική ολοκληρωμένης ασφαλιστικής υποστήριξης απέναντι στον πελάτη (μετάβαση από τα προϊόντα στα ευέλικτα συστήματα), αλλά και
  • εξασφάλιση, ταυτόχρονα, του συνεργάτη με τη δημιουργία του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης συνεργατών.

Η εταιρεία κατευθύνεται προς τη δημιουργία αποτελεσματικών και βιώσιμων γραφείων πωλήσεων, συνεκτιμώντας τις διαμορφούμενες συνθήκες σήμερα στη διανομή από φυσικά δίκτυα, με εστίαση στις διευρυμένες υπηρεσίες και τη νέα εμπειρία, καθώς και τη συνολική προστασία του ασφαλισμένου.

Τα παραπάνω σημεία υπογραμμίστηκαν κατά το Συνέδριο της INTERAMERICAN από τον Τάσο Ηλιακόπουλο, γενικό διευθυντή πωλήσεων και marketing. Ο επικεφαλής των πωλήσεων επεσήμανε ως βάσεις του επαγγελματία συμβούλου τις εξατομικευμένες λύσεις που παρέχει η εταιρεία στον πελάτη, τη χρήση της τεχνολογίας και τη συνεχή εκπαίδευση, τονίζοντας ότι το επάγγελμα του χρηματοοικονομικού συμβούλου -σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας των Η.Π.Α.- αναμένεται να αναπτυχθεί με ρυθμό κατά πολύ υψηλότερο από τον μέσο όρο των άλλων επαγγελμάτων.

«Ο πελάτης θέλει, πάντα, να έχει μια φυσική επαφή μαζί μας - αυτό είναι δεδομένο. Η εταιρεία, σήμερα, παρέχει τη δυνατότητα αυτό να γίνεται απλά, γρήγορα και τη στιγμή που το χρειάζεται» παρατήρησε ο κ. Ηλιακόπουλος, που αναφέρθηκε σε νέους τρόπους προσέγγισης και δημιουργίας σχέσης με τον δυνητικό πελάτη, όπως είναι για παράδειγμα το webinar διατροφής για καλή υγεία, το οποίο λάνσαρε πρόσφατα η εταιρεία.

 

Οι βραβεύσεις

Ακολούθησαν στο δεύτερο μέρος του Συνεδρίου, οι βραβεύσεις των διακεκριμένων συνεργατών του Δικτύου Πωλήσεων Agency, καθώς και του Δικτύου των συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών. Κορυφαία στιγμή των βραβεύσεων και φέτος, ήταν η απονομή του Βραβείου Αξίας «Αλέξανδρος Ταμπουράς» για την επιχειρηματική αριστεία στην ασφαλιστική σύμβουλο Αθηνά Μπούμη, ενώ απόδειξη αναγνώρισης της αξίας του πελάτη ήταν η συμβολική απόδοση τιμής σε ασφαλισμένο -για πρώτη φορά σε ασφαλιστικό Συνέδριο- για τα περισσότερα από 40 χρόνια σταθερής εμπιστοσύνης του στην INTERAMERICAN. Ακόμη, βραβεύθηκε ο ΜΚΟ «Διογένης», για το έργο του στην αντιμετώπιση της φτώχειας και της περιθωριοποίησης. Σημειώνεται ότι η εταιρεία υποστηρίζει τον οργανισμό εδώ και 12 χρόνια και με αυτή τη βράβευση, ανέδειξε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για την απόδοση κοινωνικής αξίας.