Χίος, Τρίτη 31 Μαρτίου

Καταστροφικό το να μην σχεδιάζουμε σήμερα τις λύσεις για την επόμενη μέρα

Ανακοίνωση της Συμπαράταξης πολιτών
Πέμ, 26/03/2020 - 18:43

 

Ο φόβος για τον κορονοϊό δεν μπορεί και δεν πρέπει να μας σταματήσει από το να σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα. Ο χρόνος αυτός είναι πολύτιμος και δεν πρέπει να πάει χαμένος. Την περασμένη Τρίτη έγινε ένα Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού με τον Υπουργό και τους αρμόδιους αντιπεριφερειάρχες όμως καμία ενημέρωση από την πλευρά του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Νύκτα, ούτε καν ένα δελτίο τύπου.

Ο Φορέας Τουρισμού Μολύβου έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για τις δυσκολίες της νέας κρίσης και για την ανάγκη άμεσων παρεμβάσεων και σχεδιασμού για το αύριο. Δεν υπήρξε καμία επίσημη αντίδραση.

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου συνεχίζει να μην θεωρεί τον τουρισμό, όπως και όλα τα θέματα ανάπτυξης, ως θέματα προτεραιότητας. «Ταμπουρώθηκε» πίσω από το προσφυγικό και «όλα καλά». Ήρθε και ο κορωναϊός και συμπλήρωσε την εικόνα. Μια εικόνα καταστροφής.

Όμως θα υπάρξει και επόμενη μέρα, αργά ή γρήγορα, ας ελπίσουμε γρήγορα. Και η ερώτηση είναι: Θα είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την πολύ δύσκολη κατάσταση που θα έχει δημιουργηθεί ή θα περιμένουμε άλλους να έρθουν να λύσουν και πάλι τα δικά μας προβλήματα;

Ποιο είναι το σχέδιο που ετοιμάζει η Περιφέρεια για την επόμενη μέρα, για να βγούμε από αυτή τη νέα κρίση.

Από όσο εμείς γνωρίζουμε :

- έχει εγκριθεί το ποσό των 2 εκ € για διαχείριση της τουριστικής εικόνας των νησιών που έχουν πληγεί από το προσφυγικό και για τουριστική προβολή. Τι γνωρίζουμε γι’αυτό και ποιες προτάσεις έχουμε καταθέσει;

- τρέχουν οι μέρες για την υλοποίηση του τεχνικού προγράμματος της Περιφέρειας με διαθέσιμα ύψους περίπου 40εκ (τα περισσότερα αδιάθετα από τη προηγούμενη περιφερειακή αρχή και 6,7 εκ από την νέα πίστωση) Ενώ υπάρχουν και 150 εκ. € από το τρέχον ΕΣΠΑ. Όλα αυτά είναι χρήματα που πρέπει να «πέσουν» στην αγορά με έξυπνο τρόπο, ώστε να δρομολογήσουν μια νέα αναπτυξιακή πορεία για την Περιφέρεια. Ποιες επιλογές λοιπόν θα γίνουν και με ποιο στόχο και κυρίως πότε;

Αυτές τις ημέρες ήρθε από το Υπουργείο Ανάπτυξης η εγκύκλιος για το νέο 5ετές πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με εθνικούς πόρους. Συγχρόνως τρέχουν οι προθεσμίες για τον σχεδιασμό του νέου ΕΣΠΑ 2021-27. Ακόμα και αν οι προθεσμίες δεν τηρηθούν, όταν θα πρέπει να καταθέσουμε προτάσεις ΕΜΕΙΣ θα είμαστε έτοιμοι ή πάλι να τα κουκουλώσουμε;

Η ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΛΙΤΩΝ κρούει ξανά και ξανά τον κώδωνα του κινδύνου. Μια υπεύθυνη αυτοδιοικητική αρχή δεν μπορεί να είναι θεατής των εξελίξεων. Δεν της επιτρέπεται να «παγώνει» όπως ένας απλός πολίτης. Οφείλει να δουλεύει καθημερινά για την αντιμετώπιση των όποιων απρόσμενων εξελίξεων και να σχεδιάζει συνεχώς για το αύριο. Έχει στα χέρια το μέλλον των πολιτών που την εμπιστεύθηκαν και ο νομοθέτης της έχει δώσει τα μέσα αλλά και την εντολή να το κάνει.

Σχετικά Άρθρα

Τρί, 31/03/2020 - 06:32
Interamerican

Ο ολοκληρωμένος ψηφιακός μετασχηματισμός της INTERAMERICAN κατά τα τελευταία χρόνια, φέρνει την εταιρεία σε θέση απόλυτης ετοιμότητας για την εξ αποστάσεως ψηφιακή λειτουργία της και στη γραμμή των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων στις πωλήσεις. Οι πελάτες, παλαιοί αλλά και νέοι σε διαδικασία ασφάλισης, εισάγονται σε μια σύγχρονη εμπειρία άμεσων διαδικασιών και διαχείρισης των αναγκών τους, με χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε πτυχή εξυπηρέτησης. Μοχλός είναι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι του εταιρικού δικτύου πωλήσεων και οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες, που λειτουργούν μέσα από ένα πλήρως αναπτυγμένο ψηφιακό γραφείο, την πλατφόρμα “askme”.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει έναν μηχανισμό σε ψηφιακό περιβάλλον για την εργασία της διαμεσολάβησης σε οκτώ σημεία συνεχούς επικοινωνίας και υποστήριξης των εργασιών των συνεργατών της, με σταθερή εστίαση στον πελάτη σε όλο το φάσμα των ασφαλιστικών αναγκών και της ενημέρωσής του. Εκπληρώνεται έτσι στην πράξη, στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, η αποστολή της INTERAMERICAN «να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν πιο ασφαλείς, περισσότερο και καλύτερα». Τα λειτουργικά μέτρα που έχουν αναπτυχθεί από την εταιρεία:

 

1. Διασφαλίστηκε το 100% της λειτουργικότητας της INTERAMERICAN και όλων των γραφείων πωλήσεων με τηλε- εργασία.

2. Δημιουργήθηκε πλούσιο υλικό πληροφοριών, κατόπιν συνεργασίας της εταιρείας με έγκυρους οργανισμούς και ινστιτούτα, προκειμένου να προσφέρει καθημερινή ενημέρωση σε όλους τους πελάτες της, για οποιοδήποτε σημαντικό θέμα που αφορά στην υγεία τους.

3. Καταρτίστηκε αναλυτικός οδηγός για το πώς αποζημιώνει η εταιρεία στην περίπτωση της πανδημίας, σε όλα τα συμβόλαια. Σημειώνεται ότι η INTERAMERICAN δεν εξαιρεί την πανδημία σε ατομικά και ομαδικά συμβόλαια.

4. Ολοκληρώθηκε το ηλεκτρονικό  γραφείο των συνεργατών πωλήσεων “askme”, με τελευταίο βήμα το “e-postage”. Παρέχεται, έτσι, ολοκληρωμένη η δυνατότητα να μπορούν οι συνεργάτες να δημιουργούν αιτήσεις, να πραγματοποιούν underwriting, να εκδίδουν συμβόλαια και να αποστέλλουν μέσω email όλα  τα ασφαλιστικά έγγραφα στον πελάτη (ζωής, υγείας, αυτοκίνητου, λοιπών κλάδων). Ο πελάτης, αφού εξοφλήσει με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, είναι άμεσα ασφαλισμένος με γρήγορη ηλεκτρονική διαδικασία.

5. Το contact center της εταιρείας λειτουργεί 100% με οργανωμένη τηλε-εργασία και επιλύει κάθε θέμα πελάτη και συνεργάτη: από την απάντηση σε κάθε ερώτημα, μέχρι την αποζημίωση και την εξόφληση ασφαλίστρων. Στελεχωμένο με 160 εργαζόμενους, το contact center διαχειρίζεται σε αυτή την περίοδο περί τα 3.000 τηλεφωνήματα ημερησίως.

6. Δημιουργήθηκε το εβδομαδιαίο newsletter «Advisor» με πολλές πληροφορίες για τους συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων, με αναφορά στα νέα δεδομένα της αγοράς, τις αλλαγές σε προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας, καθώς και με σημαντικές ιδέες για το πώς θα υιοθετηθεί ένα νέο, περισσότερο digital, αποτελεσματικό μοντέλο εργασίας, με τις καλύτερες πρακτικές επικοινωνίας που έχουν εφαρμοστεί.

7. Η διοίκηση των πωλήσεων και οι συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων επικοινωνούν συνεχώς μέσα από μια επαγγελματική πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων. Οργανώνονται καθημερινά τηλε-συναντήσεις εργασίας των στελεχών με τους συνεργάτες σε όλη την επικράτεια.

8. Παράλληλα, έχει οργανωθεί η ομαλή συνέχεια του πυκνού εκπαιδευτικού προγράμματος της INTERAMERICAN για τους συνεργάτες της στη γραμμή των πωλήσεων. Η εταιρεία παρέχει όλους τους εναλλακτικούς τρόπους, όπως e-learnings, webinars, virtual classes, chats, βιντεοδιασκέψεις ώστε να συνεχίσουν να αναπτύσσουν γνώσεις και δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας, ενώ ξεκίνησε και σειρά τηλεκπαιδευτικής προετοιμασίας των συνεργατών για τις εξετάσεις πιστοποίησης στην πώληση επενδυτικών προϊόντων και επαγγελματικής επαναπιστοποίησης.