Χίος, Τρίτη 19 Φεβρουαρίου

Μαστίχα, ο φυσικός ανεξάντλητος... θησαυρός

Τετ, 19/12/2018 - 15:24

Εκτενές ρεπορτάζ για τις εκπληκτικές ιδιότητες της μαστίχας έχει το "Βήμα" της Κυριακής 16 Δεκεμβρίου, αναφερόμενο σε επιστημονκοό Συνέδριο για τους θησαυρούς της ελληνικής φύσης, όπου συμπικνώνοντας τα όσα ακούστηκαν για την μαστίχα επισημαίνει:

"Το Εργαστήριο Φαρμακογνωσίας και Χημείας Φυσικών Προϊόντων του Πανεπιστημίου Αθηνών έχει απομονώσει περί τις 70 διαφορετικές χημικές ενώσεις στη μαστίχα, όπως οι α-μαστιχορητίνη, β-μαστιχορητίνη, τανίνες, μαστιχίνη και μαστιχικό οξύ, μοναδικά τερπένια, όπως α-πινένιο, β-μυρκένιο, β-καρυοφυλλένιο, λιμονένιο και πολυφαινόλες. Οπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, το εκπληκτικό είναι ότι συνεχώς απομονώνονται μόρια από τη μαστίχα της Χίου και αξιολογούνται φαρμακολογικά. Μιλάμε δηλαδή για έναν φυσικό θησαυρό… ανεξάντλητο."

Σχετικά Άρθρα

Gold Sponsor στο Crowdhackathon Insurance 3
Δευ, 18/02/2019 - 16:44
Ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής direct business Anytime, με την ομάδα Heart-Beat που κέρδισε το 1ο βραβείο.

 

Η Anytime, η direct ασφάλιση της INTERAMERICAN, υποστήριξε και φέτος τον  διήμερο μαραθώνιο καινοτομίας Crowdhackathon Insurance 3, που οργανώθηκε στις 9-10 Φεβρουαρίου. Στο Crowdhackathon Insurance 3 συμμετείχαν 10 ομάδες, οι οποίες σε δύο ημέρες υλοποίησαν και παρουσίασαν καινοτόμες εφαρμογές στον τομέα της ασφάλισης, με στόχο να προωθήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό στις ασφαλιστικές υπηρεσίες. Διακρίθηκαν και βραβεύθηκαν οι 5 ομάδες.

Η Ομάδα Heart-Beat, που κέρδισε το 1ο βραβείο (2.000 ευρώ), παρουσίασε μια εφαρμογή για ιατρούς και έκτακτες ανάγκες, στη λογική του “taxi-beat”. Η ιδέα με δύο λόγια: ο πελάτης στέλνει distress call με ένα κουμπί και συνδέεται με τον κοντινότερο ιατρό για άμεση επέμβαση. Την επιταγή παρέδωσε στην νικήτρια ομάδα ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής direct business Anytime. Το brand Anytime αποτελεί την πρωτοποριακή «αιχμή του δόρατος» της INTERAMERICAN στις απευθείας πωλήσεις, με ηγετική θέση στην ασφαλιστική αγορά, ενώ από το 2016 δραστηριοποιείται με επιτυχία και στην Κύπρο.

Οι βασικοί στόχοι του Crowdhackathon Insurance 3, που ικανοποιούν και τον στρατηγικό προσανατολισμό της INTERAMERICAN/Anytime στους τομείς του ψηφιακού μετασχηματισμού, της καινοτομίας και των πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας (startups), ήταν:

• να δημιουργηθούν προϋποθέσεις νεανικής επιχειρηματικότητας, αφού μέσα από τη διαγωνιστική διαδικασία μπορεί να προκύψει μία νέα ομάδα ή startup εταιρεία που θα συμβάλλει μελλοντικά στην οικονομία της χώρας μας,

• να αξιοποιηθούν οι γνώσεις, η εμπειρία προγραμματιστών, νέων επιχειρήσεων, ομάδων και στελεχών για τη δημιουργία καινοτόμων εφαρμογών,

• να αποκτήσουν, όσοι έλαβαν μέρος, δεξιότητες που θα τούς βοηθήσουν να σχεδιάσουν σωστά και να μετατρέψουν σε εφαρμογή μία ιδέα που μπορεί να δώσει λύση σε ένα πραγματικό πρόβλημα, υπό συνθήκες πίεσης χρόνου και με την καθοδήγηση έμπειρων μεντόρων από την αγορά,

• να δικτυωθούν οι νέοι developers και οι επιχειρηματίες με έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες του χώρου και να δημιουργηθούν προϋποθέσεις δυναμικών συνεργασιών.

Ο μαραθώνιος καινοτομίας Crowdhackathon Insurance 3 οργανώθηκε από την Ethos Media και την CrowdpolicyOpen Innovation.